Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Törkeää eron jälkeen hehkuttaa somessa uutta suhdetta!

Vierailija
07.11.2016 |

On todella mautonta ja törkeää hehkuttaa uutta suhdetta facessa ja instassa, kun erosta on kulunut vähän aikaa. Kuvissa pussaillaan ja päivityksissä kerrotaan hempeistä hetkistä. Eikö tässä ajatella yhtään jätettyä osapuolta tai lapsia?

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On todella mautonta ja törkeää hehkuttaa uutta suhdetta facessa ja instassa, kun erosta on kulunut vähän aikaa. Kuvissa pussaillaan ja päivityksissä kerrotaan hempeistä hetkistä. Eikö tässä ajatella yhtään jätettyä osapuolta tai lapsia?

Tämä. Sama kokemus. Paska homma.

Vierailija
22/38 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finderella kirjoitti:

Jep, vaikka ero oli minusta hyvä juttu, niin minusta oli aika inhottavaa, että lähes vuosikymmenen suhteen jälkeen menee pari viikkoa, kun eksällä on uusi parisuhdestatus julkisena esillä. Näkymässä kaikille ystävilleni ja sukulaisilleni, joille en ollut ehtinyt edes erosta kertoa. En tajua miten olen voinut olla noin juntin ihmisen kanssa.

Sama homma. Mistä näitä tunteettomia typeryksiä oikein riittää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle selvisi mieheni parisuhde toisen naisen kanssa Facebookin kautta.

Itse en siellä ollut mutta tuttumme soitti ja kysyi että olemmeko eronneet kun miehellä uusi parisuhde merkintä vieraan näköisen naisen kanssa.

Siinä vaiheessa kannoin itse miehen tavarat roskakatokselle odottamaan nopeinta noutoa. Asiaa kotiin ei enään ollut eikä naamaa tarvitse minulle enään missään muodossa näyttää.

Jälkikäteen kuulin lapsilta kuinka isä oli joskus vienyt heidät jonkun naisen luokse jäätelölle samalla reissulla kun maksoi velkojaan tälle "kaverilleen" pois.

Ei mennyt miehellä kauaa sikiää lisää lapsia tälle naiselle avioitumisesta puhumattakaan.

Onnea heille. Ovat täydellisiä toisilleen.

Ja nyt ihmettelee miksei voida olla sovussa?!?!

Vierailija
24/38 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän takia some on syöpää. Jotain puolison kavereita ja sukulaisia kavereina jotka sitten lueskelevat "sian" uusia parisuhdepäivityksiä... ei helvetti. 

Vierailija
25/38 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän takia some on syöpää. Jotain puolison kavereita ja sukulaisia kavereina jotka sitten lueskelevat "sian" uusia parisuhdepäivityksiä... ei helvetti. 

Minulla on mieheni kanssa paljon yhteisiä kavereita.

Olen myöskin mieheni sisarusten kanssa kavereita fb.ssä koska he ovat myös minulle läheisiä.

Vierailija
26/38 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kukaan seuraisi exäänsä somessa eron jälkeen?

Kyllä minä ainakin seurasin, vaikka se aiheuttikin vain pahan mielen. Ei sitä toista vaan pysty heti unohtamaan. 

No ei kai sitä pysty, jos seuraa somessa. Paljon helpompi päästä ylikin, jos ei katso niitä "baarissa henkilön x kanssa" ja aattele, että mäkin oisin voinut olla tuolla.

Vierailija
27/38 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

34-vuotias exäni intoilee uudesta suhteestaan kuin pikkupoika somen puolella ja laittavat todella mauttomia hästäkkejä kuviin. Säälittävä urpo. Kovasti koittaa todistella, että heillä menee hyvin vaikka olen kyllä kuullut ihan päinvastaisia juttuja.

Terkut sinne Espooseen!

Vierailija
28/38 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ylipäätään ymmärrä suhteen hehkuttamista sosiaalisessa mediassa. No ehkä sitten, jos yhdessä ollaan oltu +20 vuotta. Yksi tuttavani aloitti seurustelun toissaviikolla. Nyt hänellä on facessa kaksi pusukuvaa uuden miesystävän kanssa ja muutama normaali yhteiskuva. Snapchatissa tietysti noita kuvia on vielä enemmän ja kuvatekstinä jotain "oloni on rakastettu" tyylisiä juttuja. Joskus mietin että mitä ihmettä... Taitaa olla huono itseluottamus kun pitää uutta suhdetta hehkuttaa ja näyttää että kyllä joku musta tykkää

Vierailija
29/38 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huolehtikaa omista asiostanne älkääkä napisko turhasta. Laitan jatkossakin kuvia Instaan, vaikka se eksän sielua nakertaa niin saatanasti. Ei ole pakko seurata.

Vierailija
30/38 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaverin mies ei ole julkaissut uutta parisuhdetta mitä nyt kuvia uuden naisen talosta, yhteinen lemmikki, ja kaikkia "sinä vain biisejä" ... samoja joita merkkasi ystävälleni.......

Vierailija
31/38 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinänsä voisi kysyä, ketä aikuista kiinnostaa muiden parisuhdehehkutukset ja pusukuvat somessa? Teinimeininkiä...

Vierailija
32/38 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Note to self: älä jatkossakaan julkaise mitään parisuhdejuttuja somessa. Säästyy monelta mieliharmilta kun ei someseukkaa kenenkään kanssa vaan pitää parisuhteen ulkona netistä.

Hyvä neuvo. Minua on ihmetyttänyt aina eronneet ( varsinkin naiset) jotka eron jälkeen mustamaalaavat exiään monin tavoin. Vielä pahempi jos sama tapahtuu lähipiirissä ja haukutaan suvulle ja tutuille. Varsinkin jos on yhteisiä lapsia niin aika varmasti myös lapsetkin pääsevät kuulemaan.

Parisuhteen mahdolliset ongelmat ja niiden selvittelyt kuuluu pitää pariskunnan keskeisinä ja kertoa vain ammattilaisille tarvittaessa.

Ei ihme jos lapset voivat huonosti.

Vierailija
33/38 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehethän ne eksiä haukkuu somessa

Vierailija
34/38 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on ihan normaalia rakastuneena vähän hehkuttaa onneaan. Enkä muutenkaan ymmärrä mitään exien paapomista - miksi ylipäätään seurailevat somessa toisiaan tai käyvät salaa kyttäämässä, jos tulee paha mieli?

Toki pitkän suhteen jälkeen on ihan hienovaraista pitää vaikka kuukausi hiljaiseloa, mutta rajansa kaikella.

Vierailija
35/38 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan kytännyt eron jälkeen exiäni juuri tuon takia, että tuskin siitä ainakaan hyvä mieli tulee. Parempi vain keskittyä omaan tulevaisuuteen kuin väen väkisin kiusata itseään.

Hyvä periaate, sitä olisin halunnut noudattaa itsekin. Ongelmana olivat yhteiset "ystävät" (ei valitettavasti enää), jotka olivat sitä meiltä, että täytyy ihan elävässä elämässä olla kaveri exän kanssa pari viikkoa sen jälkeen kun miesystävä oli yllättäen löytänyt uuden naisen (oli kuukausi ennen sitä kieltäytynyt ehdotuksestani lopettaa suhdetta, josta tyhmänä päättelin, että hän haluaa vielä jatkaa sitä).

Vierailija
36/38 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan kytännyt eron jälkeen exiäni juuri tuon takia, että tuskin siitä ainakaan hyvä mieli tulee. Parempi vain keskittyä omaan tulevaisuuteen kuin väen väkisin kiusata itseään.

Hyvä periaate, sitä olisin halunnut noudattaa itsekin. Ongelmana olivat yhteiset "ystävät" (ei valitettavasti enää), jotka olivat sitä meiltä, että täytyy ihan elävässä elämässä olla kaveri exän kanssa pari viikkoa sen jälkeen kun miesystävä oli yllättäen löytänyt uuden naisen (oli kuukausi ennen sitä kieltäytynyt ehdotuksestani lopettaa suhdetta, josta tyhmänä päättelin, että hän haluaa vielä jatkaa sitä).

Niin että ystävienkö pitäisi laittaa välit poikki exääsi siksi, että teidän parisuhde päättyi? Anna mun kaikki kestää...:D

Vierailija
37/38 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin että ystävienkö pitäisi laittaa välit poikki exääsi siksi, että teidän parisuhde päättyi? Anna mun kaikki kestää...:D

Et tainnut oikein ymmärtää. Ei niin, vaan niin että he eivät voi pakottaa minua (exä) olemaan kaveri miehen kanssa. He voivat voivat tietenkin jatkaa ystävyyttää hänen kanssaan, mutta he eivät voi pakottaa minua samaan.

Vierailija
38/38 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muutenkaan ymmärrä miksi omia parisuhdekuvia kukaan julkaisee netissä, sitten jos ero tulee niitä pyyhitään kiireellä pois.