Törkeää eron jälkeen hehkuttaa somessa uutta suhdetta!
On todella mautonta ja törkeää hehkuttaa uutta suhdetta facessa ja instassa, kun erosta on kulunut vähän aikaa. Kuvissa pussaillaan ja päivityksissä kerrotaan hempeistä hetkistä. Eikö tässä ajatella yhtään jätettyä osapuolta tai lapsia?
Kommentit (38)
NIin on. Jos on oikeasti löytänyt uuden onnen niin nopeasti, niin kyllä pitäisi kuitenkin osata pitää matalaa profiilia jos erosta on vähän aikaa ja etenkin jos eron toinen osapuoli on yksin/ voi huonosti/ ei ole vielä käsitellyt eroa kunnolla. Tulee mieleen, että yritetään kostaa ja satuttaa uuden suhteen avulla...
Miksi kukaan seuraisi exäänsä somessa eron jälkeen?
En tosi muutenkaan tajua sitä ylitöntä parisuhteella somessa mässäilyä, kertoo usein että suhteessa ei ole kaikki hyvin ku pitäö vakuutella.
Niin. Turha exän syyttää että minä paljastin lapsille hänen pettäneen minua kun siellähän ne todisteet on somessa.
Vierailija kirjoitti:
Mietin just ihan samaa. Saahan sitä toki itteensä kiusata ihan just niin paljon ku haluaa mutta kukin tyylillään.
Miksi ihmeessä sitä exää pitää tai kannattaa seurata somessa? Saa kyllä syyttää pahasta mielestä ihan itseä.
Jep, vaikka ero oli minusta hyvä juttu, niin minusta oli aika inhottavaa, että lähes vuosikymmenen suhteen jälkeen menee pari viikkoa, kun eksällä on uusi parisuhdestatus julkisena esillä. Näkymässä kaikille ystävilleni ja sukulaisilleni, joille en ollut ehtinyt edes erosta kertoa. En tajua miten olen voinut olla noin juntin ihmisen kanssa.
Finderella kirjoitti:
Jep, vaikka ero oli minusta hyvä juttu, niin minusta oli aika inhottavaa, että lähes vuosikymmenen suhteen jälkeen menee pari viikkoa, kun eksällä on uusi parisuhdestatus julkisena esillä. Näkymässä kaikille ystävilleni ja sukulaisilleni, joille en ollut ehtinyt edes erosta kertoa. En tajua miten olen voinut olla noin juntin ihmisen kanssa.
Samaa mietin itse. Ja samaa miettivät myös sukulaiset ja ystävät. Mies käyttäytyy todella urpolla tavalla ja jättää kaiken hoitamatta. Ainoa mikä kiinnostaa on uusi nainen.
Oikeasti, entinen on entinen ihan syystä.
Ketä kiinnostaa mitä mieltä on mistään.
Onko sitä exää pakko stalkata somessa?
En ole koskaan kytännyt eron jälkeen exiäni juuri tuon takia, että tuskin siitä ainakaan hyvä mieli tulee. Parempi vain keskittyä omaan tulevaisuuteen kuin väen väkisin kiusata itseään.
Typerykset ovat typeriä, ei voi mitään. Turha sitä on muiden enää miettiä. Hyvä kun ehkä fiksumpi pääsi erossa irti tällaisesta tampiosta.
Extratörkeää, jos se uusi onni on löytynyt vanhan parisuhteen aikana ja ensin on vähän aikaa petetty toisen selän takana... Parin ystävän käytös on herättänyt aika paljon ihmetystä ja saanut pohtimaan, että kuinka luotettavia he voivat ylipäänsä olla, jos sille kaikkein tärkeimmällekin ihmiselle tekevät tuolla tavalla.
Joskus suhteet vain päättyvät, mutta ei pieni hienotunteisuus olisi keneltäkään pois.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä ainakin seurasin, vaikka se aiheuttikin vain pahan mielen. Ei sitä toista vaan pysty heti unohtamaan.
Mikä muuten teistä on sopiva suruaika eron jälkeen? Mä varmaan mietin tätä liikaakin. Mun erosta on kohta kolme vuotta, ja uusi parisuhde on kestänyt pian vuoden. Oon ihan tosissani miettinyt, että voisko vuosipäivän kunniaksi asian julkistaa ihan omassa somessakin. Lähimmät tietysti tietää. Mutta on mulla siellä verkostossa ihmisiä, jotka ei varmaan tiedä edes, että olen eronnut. Kun en sitäkään mitenkään sen kummemmin siellä ruotinut. Poistin vaan parisuhdestatuksen kaikessa hiljaisuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Mikä muuten teistä on sopiva suruaika eron jälkeen? Mä varmaan mietin tätä liikaakin. Mun erosta on kohta kolme vuotta, ja uusi parisuhde on kestänyt pian vuoden. Oon ihan tosissani miettinyt, että voisko vuosipäivän kunniaksi asian julkistaa ihan omassa somessakin. Lähimmät tietysti tietää. Mutta on mulla siellä verkostossa ihmisiä, jotka ei varmaan tiedä edes, että olen eronnut. Kun en sitäkään mitenkään sen kummemmin siellä ruotinut. Poistin vaan parisuhdestatuksen kaikessa hiljaisuudessa.
No kyllä voi! :)
Vierailija kirjoitti:
Riippuu suhteen kestosta. Toki kolme vuotta on ihan hyvä jo. Tosin siellä tuttavat voivat alkaa asiaa ruotimaan, jos eivät olleet tietoisia erosta ja suhteesta...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu suhteen kestosta. Toki kolme vuotta on ihan hyvä jo. Tosin siellä tuttavat voivat alkaa asiaa ruotimaan, jos eivät olleet tietoisia erosta ja suhteesta...
Niinpä. Mun puolesta voivat tietysti ruotia, kunhan ruotivat ihan keskenään :D Suhde oli pitkä ja yhteisiä ystäviä ja tuttavia ja sukulaisia molemmista suvuista on paljon. Toisaalta olis ihan hyväkin, jos kaikki varmasti tietäisi erosta, jos nyt vaikka sattuisi joskus kadulla vastaan tulemaan. Toisaalta ei mun oo pakko mun uutta suhdetta siellä hehkuttaakaan. Kellä onni on... :)
Note to self: älä jatkossakaan julkaise mitään parisuhdejuttuja somessa. Säästyy monelta mieliharmilta kun ei someseukkaa kenenkään kanssa vaan pitää parisuhteen ulkona netistä.
Kyllä se mun mielestä silloin kertoo siitä, että sille exälle halutaan jotain näyttää ja todistella. Sairasta ja kuvottavaa minustakin! Muistan aikanaan kun Sievinen erosi, niin se exä heti melkeen rupesi julkaisemaan kuvia siitä uudesta ukostaan ja lapsista. Musta ihan järkkyä, kun miettii, että ensin vie ne lapset Norjaan ja sitten vielä tavallaan "lällättelee", että näin hyvin meillä täällä menee..Kiva on isäukon katsella lapsiaan toisen miehen hoidettavana. En tiedä mitä ihmettä se Mari tuolla haki. Jotain kostoa varmaan?