Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suurin turn off mitä voi sanoa ensitreffeillä

Vierailija
07.11.2016 |

Kertokaas. Aloitan itse: "Mitä sä teet" naisen suusta. Tuppaa turhan usein olemaan tyyliin ensimmäinen asia mitä kysytään. <--- Viestii että miehen raha ja yhteiskunnallinen status on naiselle tärkeintä. Antaa hyvin pinnallisen kuvan.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monikin asia, sukupuolesta riippumatta mielestäni tulojen kysely, existä puhuminen ja/tai vertaaminen niihin, kännien vetäminen (jos vain yksipuolista ;)) myös sairaushistorian läpikäyminen ja omien "vikojen" läpikäynti ja valittaminen

Vierailija
2/35 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Käyt sä usein täällä?", vihjaa että nainen on pubiruusu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sitte uskon Jumalaan ja Jeesukseen Kristukseen, Jumalan ainoaan poikaan, joka on lunastanut jne. Se on sitten kiitos, kumarrus, hyvän jatkon toivotukset ja karkuun.

Vierailija
4/35 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kihikihi, sähän varmaan herrasmiehenä tarjoat?". Samalla silmiään räpsyttäen ja pillillä siideriä lasista imaillen. Kyseessä on ehta lompakkoloinen. Ei jatkoon.

Vierailija
5/35 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertokaas. Aloitan itse: "Mitä sä teet" naisen suusta. Tuppaa turhan usein olemaan tyyliin ensimmäinen asia mitä kysytään. <--- Viestii että miehen raha ja yhteiskunnallinen status on naiselle tärkeintä. Antaa hyvin pinnallisen kuvan.

Normaali kysymys kun toisilleen tuntemattomat ihmiset tapaavat ja käyvät small talkia. Mistä asioista ap itse yleensä keskustelee uusien tuttavuuksien kanssa? Vai tapaako ap koskaan ihmisiä? 

Vierailija
6/35 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tähän liittyy myös autosta, asumisesta ja vaikkapa matkustamisesta utelut, kautta rantain selvitellään miehen omaisuutta.

Vierailija
7/35 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mitä sä harrastat?" vihjaa että henkilö jolta asiaa kysytään on työtön luuseri, jolla on aikaa harrastaa. 

Vierailija
8/35 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhein ois varmaan joku- mulla on sitten pahoinpitelysyyte ja lähestymiskielto, mut mitään en oo tehny, exä vaan kiusaa.

Vierailija
9/35 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mies pyytää suihinottoa eikä itse tarjoa mitään takaisin. Argh!!!!!!!

Vierailija
10/35 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovinismi.

Vierailija
11/35 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paljon jo turn offeja tässä tullutkin. 

Yksi lisää: kehuskelu sillä, että ei ole koskaan lukenut yhtään kirjaa. 

Vierailija
12/35 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, se viestii siitä että halutaan selvittää mihin ihminen kuluttaa suuren osan elämästään. Sitä kutsutaan "toiseen tutustumiseksi", kuten joku tuossa yllä jo kommentoikin samansuuntaisesti. Samaan kastiin kuuluu perheestä, harrastuksista ja mielenkiinnonkohteista kysyminen; tarkoitus on sekä oppia tuntemaan toinen että selvittää onko minulla ja hänellä kenties jotain yhteistä josta saadaan lisää jutun juurta.

Vierailija
13/35 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun mies listaa omaisuutensa, tienestinsä, autonsa ja lomamatkansa. Vessan ikkunasta pihalle.

Vierailija
14/35 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olen vihervasemmistolainen ja feministi". Kiitos hei.

Vierailija
15/35 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Normaali kysymys kun toisilleen tuntemattomat ihmiset tapaavat ja käyvät small talkia. Mistä asioista ap itse yleensä keskustelee uusien tuttavuuksien kanssa? Vai tapaako ap koskaan ihmisiä? 

Harrastuksista, elämänarvoista, flirttailuja jne. Kuten nykyisen tyttöystävän kanssa tuli tehtyä. Jolla onneksi ei ollut esimmäinen kysymys "mitä sä teet". Monta päivää juteltiin ennenkuin kysyi edes mitään tuon tyylistä, josta tiesin että nyt olen löytänyt timantin <3

Vierailija
16/35 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se kun mies listaa omaisuutensa, tienestinsä, autonsa ja lomamatkansa. Vessan ikkunasta pihalle.

Tarkoitat siis siinä vaiheessa, kun tulot eivät ole riittävän isot, asunto ei ole oma, omaisuutta ei ole nimeksikään ja matkusteluunkaan ei oikein ole varaa?

Tilanteen ollessa toisinpäin, ihmettelevät muut lähellä olevat asiakkaat , että mistäs tänne lattialle nyt ykskaks tällainen lammikko ilmestyi?

Vierailija
17/35 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla varmaan ovat olleet:

"En etsi mitään vakavaa" (Manuel tokat treffit), lähdin treffeiltä kesken pois.

"Asun muuten toisessa maassa ja lähden sinne maanantaina", (Daniel), vietettiin tosi hauska viikonloppu yhdessä tästä huolimatta (ei seksiä).

Vierailija
18/35 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis ap ylhäällä.

Vierailija
19/35 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies kertoo olevansa lomaileva LNG-tankkerin yliperämies, joka ensi viikolla lennähtää Taipeihin ja lähtee sieltä Indonesiaan hakemaan uutta lastia, on syytä hiukan epäillä. Stoori on niin ilmeinen, että se ei voi olla totta. Varsinkin risteilylaivojen baareissa noita karskeja meripoikia riittää.

Vierailija
20/35 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monikin asia, sukupuolesta riippumatta mielestäni tulojen kysely, existä puhuminen ja/tai vertaaminen niihin, kännien vetäminen (jos vain yksipuolista ;)) myös sairaushistorian läpikäyminen ja omien "vikojen" läpikäynti ja valittaminen

Minun ja nykyisen avopuolisoni ensimmäisillä kunnon treffeillä (aiemmin olimme tapaamisen jälkeen tehneet kaksi kävelylenkkiä) kävimme läpi nämä kaikki aiheet kiertelemättä, noh, ehkä tuloja lukuunottamatta. Ammateistamme toki puhuttiin, mistä ei ole kovin haastavaa päätellä sitä tulotasoakin. Kännit vedettiin puolivahingossa, sitä ennen ehdittiin käydä läpi aiemmat mielenterveysongelmani, molempien epäonnistunut avoliitto, lastenhankintatoiveet, kummankin huonot ja epäilyttävät puolet... kunnes päädyimme samojen lakanoiden väliin. Molemmat olemme suhteellisen menestyneitä ammateissamme, mukiinmenevän näköisiä, meillä on laajat ystäväpiirit ja ARVOSTAMME REHELLISYYTTÄ. :D Se on kantanut nyt neljä vuotta ja vieläkin olen tyytyväinen, että tuli jo alun alkaen kerrottua sekä kyseltyä kaikki oleellinen, ettei ole tullut väärinymmärryksiä muun muassa tässä lapsiasiassa.