Suurin turn off mitä voi sanoa ensitreffeillä
Kertokaas. Aloitan itse: "Mitä sä teet" naisen suusta. Tuppaa turhan usein olemaan tyyliin ensimmäinen asia mitä kysytään. <--- Viestii että miehen raha ja yhteiskunnallinen status on naiselle tärkeintä. Antaa hyvin pinnallisen kuvan.
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
"Olen vihervasemmistolainen ja feministi". Kiitos hei.
Hyvästi tuulenpesä, painu niin kauas kuin pippuri kasvaa
Finderella kirjoitti:
Mulla varmaan ovat olleet:
"En etsi mitään vakavaa" (Manuel tokat treffit), lähdin treffeiltä kesken pois.
"Asun muuten toisessa maassa ja lähden sinne maanantaina", (Daniel), vietettiin tosi hauska viikonloppu yhdessä tästä huolimatta (ei seksiä).
Voitko lopettaa paskablogisi mainostamisen? Miksi moderaattorit muuten sallivat tämän mainostamisen,
eikös palstan säännöissä nimenomaan kielletä kaikki mainostaminen keskusteluissa?
Muutoinkin juttusi ovat todella syvältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se kun mies listaa omaisuutensa, tienestinsä, autonsa ja lomamatkansa. Vessan ikkunasta pihalle.
Tarkoitat siis siinä vaiheessa, kun tulot eivät ole riittävän isot, asunto ei ole oma, omaisuutta ei ole nimeksikään ja matkusteluunkaan ei oikein ole varaa?
Tilanteen ollessa toisinpäin, ihmettelevät muut lähellä olevat asiakkaat , että mistäs tänne lattialle nyt ykskaks tällainen lammikko ilmestyi?
Hyi vittu. Mene hoitoon.
Mies: "Vihdoinkin joku suostuu jopa juttelemaan! Yleensä naiset käskee vähemmän kauniisti mun pysyä kaukana. :)"
Viestii siitä, että jokin miehessä on karkottanut kaikki muut ja yrittää vähän jokaista vastaantulevaa vain sen takia, että tällä on pillu jalkojen välissä. Kertaakaan ei ole tuon antama ensivaikutelma ollut väärässä.
I love you.
Are you married?
I also need a residence permit.
Harvemmin kiinnostus on lopahtanut ensitreffeillä johonkin tiettyyn lauseeseen,mutta yksi erityisen epämiellyttävä on jäänyt mieleen.Olin ensimmäisillä treffeillä tyypin kanssa, johon olin aikaisemmin törmäillyt satunnaisesti, eli olimme puolituttuja. Treffien päätteeksi mies kysyi:"Kuinka kiinnostunut sä olet alkamaan seurustella mun kanssa vakavasti?" Koin kysymyksen ahdistavana, yksien treffien jälkeen voin sanoa vain että haluanko toisetkin treffit vai en, en sitä, onko treffikumppani ihminen, jonka kanssa haluan parisuhteen.
"Yleensä kauniit naiset on koppavia eikä teistä kuulu mitään jälkikäteen."
Eli kiristetään tapailemaan. Nuorempana olin todella kiltti joten tämä syyllistäminen tepsi ja niinpä jouduin useammille treffeille ihan kauheiden tyyppien kanssa. Nykyään tuo lause on lähinnä merkki siitä että mulla on saattanut jäädä kahvinkeitin päälle.
Exien arvosteleminen. Joko tyyppi on matkalla liian ison taakan kanssa eikä ole tehnyt asialle mitään tai on marttyyri jolle kaikki paha tapahtuu. Ei ole oikein ekan tapaamisen aihe.
Minulle oletukset on suuri turn off keskusteluissa. Deitti voi vapaasti kysyä mitä teen työkseni, mutta jos huomaan että hän tekee jotakin johtopäätöksiä esim. tuloista/varallisuudesta sen perusteella keskustelu loppuu melko lyhyeen. Samoin jos oletuksia tehdään esim. aikaisempien kokemusten perusteella tyyliin kaikki oletko säkin sellainen kun kaikki aikaisemmin tapaamani tummatukkaiset, paikakunna x asuvat tms.
Minä en koskaan kysy miehen ammatista, tuloista, omaisuudesta, matkustelusta tai muusta sellaisesta tutustumisen alkuvaiheessa. Kovin moni näitä kuitenkin tuo esille kysymättäkin, ja se on kieltämättä turn off. Minulla on tosin tapana kirjoitella ennen ekaa tapaamista sen verran, että näitä turn offeja ehtii tulla puheeksi jo ennen kuin treffejä edes sovitaan, ja usein ne sitten jäävätkin sopimatta.
On olemassa myös miehiä, joiden identiteettiä ammatti ja tulot määrittävät niin vähän, etteivät he koe tarvetta ottaa niitä puheeksi. Sellaisten kanssa syntyy kiehtovimmat keskustelut ja usein lopulta ne treffitkin. Yleensä kun lähden treffeille, tiedän miehen ja valmiiksi niin kiinnostavaksi että uskallan jo ennen tapaamista sanoa haluavani tavata uudelleenkin. Tutka ei ole vielä kertaakaan pettänyt.
Toivelista. Siis minkälainen naisen tulisi olla ja millainen ei missään nimessä olla. Sitten katsotaan minua odottavasti, että etkös juu sinä tehnytkin muistiinpanoja nyt siinä?
Ikään kuin treffeillä käyminen olisi sama kuin kirje joulupukille.
Lähes mikä vain voi saada karvat pystyyn jos sen sanoo väärin. Liiallinen omien asioiden esiin tuominen, ylpeily omistamistaan asioista ja tekemisistään saa minut haukottelemaan. Exästä ikävästi puhuminen ja yleensäkin muista ihmisistä tylsästi puhuminen on typerää.
Jos deitti ei halua keskustella siitä eikä tästä tai tosta ja lopulta sää on ainoa yhteinen sopiva keskustelun aihe niin ei homma etene mihinkään suuntaan. Ts. treffikumppani ei sano varsinaisesti mitään väärää mutta jäädyttää kaikki aloitukset alkuunsa eikä itse aloita mitään keskustelun aiheita.
Vierailija kirjoitti:
"Yleensä kauniit naiset on koppavia eikä teistä kuulu mitään jälkikäteen."
Eli kiristetään tapailemaan. Nuorempana olin todella kiltti joten tämä syyllistäminen tepsi ja niinpä jouduin useammille treffeille ihan kauheiden tyyppien kanssa. Nykyään tuo lause on lähinnä merkki siitä että mulla on saattanut jäädä kahvinkeitin päälle.
Isekin olin nuorempampana kauniimpi.
Olin tindertreffeillä tosi komean miehen kanssa, joka onnistui jotenkin ensimmäisen viiden minutin aikana kertomaan omistamastaan moottoripyörästä, autosta ja asunnosta, vaikkei se ollut mitenkään luontevaa tai relevanttia keskustelun suhteen. Meni maku. Ei kyllä muutenkaan natsannut ja tunne oli ilmiselvästi molemminpuolinen, ei tavattu toiste.