Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen kyllästynyt olemaan sinkku!

Vierailija
07.11.2016 |

Otsikon mukaisesti olen vajaa kolmekymppinen naishenkilö ja nyt alkaa vihdoin tuntua siltä että treffeille voisi taas uskaltautua :D Sinkkuna olen viihtynyt reilun vuoden, eksän kanssa ihan asialliset välit ja muutamilla treffeillä olen tämän vuoden aikana käynyt. Missä te muut potentiaalisiin miehiin tutustutte ihan kaverimielessäkin? :) Tinderiä olen kokeillut mutta tuntuu että siellä oli enemmän seksiseuraa etsiviä ja parisuhdeihmisenä ei nuo yhden yön jutut oikein nappaa. Eli vinkkejä kehiin, avoimin ja ystävällisin mielin tässä liikkeellä ollaan :)

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiseura muodostui parisuhteeksi.

Vierailija
2/14 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet kävelylle ja pokaat ekan miehen, joka on omaa ikäluokkaasi:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reilu vuosi meni satunaisen seksin merkeissä, mutta pienen tauon jälkeen ikävä ei hellittänyt ja seksisuhde muuttui treffailuksi ja siitä parisuhteeksi jota on kohta takana neljä vuotta. Ei seksiä kannata yhtään aliarviona yhtenä kanavana muodostaa parisuhdetta.

Vierailija
4/14 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka vajaa oot?

Vierailija
5/14 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Reilu vuosi meni satunaisen seksin merkeissä, mutta pienen tauon jälkeen ikävä ei hellittänyt ja seksisuhde muuttui treffailuksi ja siitä parisuhteeksi jota on kohta takana neljä vuotta. Ei seksiä kannata yhtään aliarviona yhtenä kanavana muodostaa parisuhdetta.

Ei taida oikein vanholliset käsitteet, arvot ja neitsyt maria leikit johtaa parisuhteeseen. :D Ei auta ap kun opetella seksin antamisen salat, jos suhteen haluat.

Vierailija
6/14 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin unohda nuo hymiöt. Ne antaa sinusta lapsellisen teininkuvan. Ja unohdat tuon olen uskaltautunut takaisin deittimarkkinoille. Kukaan ei halua epävarmaan teinityttöä. Entiseen kannattaa ottaa välimatkaa, kukaan ei heitä halua kolmanneksi pyöräksi. Suhtautumista seksiin kannattaa myös muuttaa avoimemmaksi.

Vierailija
7/14 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei taida oikein vanholliset käsitteet, arvot ja neitsyt maria leikit johtaa parisuhteeseen. :D Ei auta ap kun opetella seksin antamisen salat, jos suhteen haluat.

Enpä nyt suoranaisesti kutsuisi itseäni vanhoilliseksi sen perusteella että tykkään vähän tutustua mieheen sen parin kahvikupposen verran ennen yhteistä punkkaleikkiä :D

Ap

Vierailija
8/14 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet niin kuin av-mamma tekee... menet paikkaliseen kuppilaan ja otat mukaan sen miehen joka ensimmäisenä sinuun katsoo.

Sitten alkuhuuman laannuttua tulet tänne palstalle valittamaan kuinka hirveä sun miehes on...

Vierailija
9/14 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enpä nyt suoranaisesti kutsuisi itseäni vanhoilliseksi sen perusteella että tykkään vähän tutustua mieheen sen parin kahvikupposen verran ennen yhteistä punkkaleikkiä :D

Ap

Ihan järkevää niin. Petiin kun kelpaa melkein kuka vaan mutta eri juttu kun etsii kumppania jonka kanssa voisi jakaa elämäänsä.

Vierailija
10/14 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut paljon kivoja tuttuja ja ystäviä tinderistä. Myös tapailusuhteita, muttei vielä sen enempää. Eli ei kannata sitä hylätä!

Lisäksi seuraa ja uusia potentiaalisia tuttuja on löytynyt baareista ja juhlista. Muualta en ole tainnut ketään bongata?

Ulos vaan ihmisten ilmoille! Tsemppiä sinkkuuteen!

Vierailija
11/14 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarit ja yökerhoissa on myös hyviä miehiä ( en tarkoita nyt sitten mitään JÄNNÄMIEHIÄ )

kuntosali, uimahallit, ulkona yksin liikkuvat,kuntoilevat, kävelevät, juoksevat miehet : voi lähestyä vaikka kysymällä jotain, eli tekee ns tikusta asian, se on pään avaus ja vaatii rohkeutta.

Se on ainakin alku.

Vierailija
12/14 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda miehet, suhde naiseen on sinun juttusi.

Vierailija
13/14 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonoja neuvoja. Miehenä vastaan: kokeile jotain uutta harrastusta, mene kirjastoon, käy kahviloissa, katso vaikka netistä löytyykö kaupungistasi speed-dating tapahtumia, mene sinkkulaivalle jne jne...

Vierailija
14/14 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Oikein, vanhoillisissa arvoissa ei ole mitään väärin.

Nämä kärsimättömät pikarunkkarit on surkeimpia kumppaniehdokkaita.