Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kokemuksia tähän! Mikä saa ihmisen puhumaan omasta kaveristaan paskaa?

Vierailija
07.11.2016 |

Näitä tapauksia riittää. Olen karsinut näitä ihmisiä pois elämästä.
Joku jauhamisen kohde aina oltava. Vaikka "on olevinaan kaveria" paskanjauhannan kohteiden kanssa. Auta armias kun selän kääntää, sitä välillä miettii, puhutaanko minusta yhtälailla?

Esimerkki. Ollaan kylässä porukalla. Yksi henkilö tai pariskunta poistuu, heistä aletaan puhua rumia juttuja muiden kuullen. Ikään kuin kenelläkään kiinnostaisi Jaanan tai Markon epäonnistunut laihdutus, huonot lastenkasvatustaidot, sairaudet ym. Ihan älytöntä sakkia.

Onko muilla tämmösiä tuttavia /oletteko jättäytyneet pois vähitellen heidän kanssaan kaveerauksen?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on paskan määritelmä? Valheiden levittäminen? No sellaista en tekisi tai sietäisi. Mutta tunnustan, joskus tulee pyöriteltyä silmiä jonkun (mielestämme) hölmöille valinnoille tms. Joskus kyseessä voi olla huoli ja hämmennys, joskus kai haluaa hetkeksi unohtaa oman typeryytensä ja kauhistella jotain muuta.

Ei paska tarkoita välttämättä valheita, vaan juurikin tuollaista toisten henkilökohtaisilla asioilla mässäilyä ja silmien pyörittelyä. Jos oot oikeasti huolissaan, niin ehkä enemmänkin kannattaisi jutella ihan suoraan sille jota asia koskee? Mut ei, eihän sitä nyt suoraan voi puhua kun sehän voisi luulla että oikeasti välität hänestä, vaikka välität vaan omasta maineestasi.   Perheessäni on ikävä kyllä kaltaisesi henkilö, enkä enää halua olla tekemisissä yhtään enempää kuin on pakko. Aina jauhaa muiden perheenjäsenten ja tuttujen asioista ja aina tietävinään paremmin kaiken. Todella rasittava ja kaksnaamanen ihminen ...

Joskus kannattaa miettiä, miten asiansa ilmaisee. Mietipä vaikka seuraavalla kerralla kun ihmettelet, miksi "kaltaiseni rasittava ihminen" ei ota sinänsä hyviä pointtejasi tosissaan.

Sori nyt vaan, mua vaan pistää kiehuttamaan se kun omaa juoruiluhalua koitetaan naamioida huoleksi. Mut plussaa sulle siitä et tunnustat asian ainakin täällä nimettömästi. Ja toivon että mun provosoivasta viestistä huolimatta koitat muuttaa ikäviä tapojasi oikeassa elämässä. Mä koitan myös parantaa itseilmaisuani jatkossa.

Paremmin en olis ite sanonut.. Juoruiluhalu naamioidaan huoleksi. Tunnistan välittömästi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla