Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihan hirveä "suhde", hirveä mies siis

Vierailija
07.11.2016 |

Pikkujoulut taas tulossa ja viime vuoden sekoilut kummittelee mielessä. Työpaikalla on yksi ukko, joka alusta asti esitti olevansa joku maailman lahja naisille, seksistisiä juttuja joille muut naureskelee (naiset). Itse tein alusta lähtien selväksi että mies on kuvottava kuin mikä.

Jostain täysin käsittämättömästä syystä päädyin ko. miehen kanssa viime pikkujouluissa tappelemaan ja vänkäämään, ja kaikki muut kaikkosi ympäriltämme ja lähti kotiin. Loppujen lopuksi kävi miten kävi, arvaatte varmaan..

Nyt tajusin, että tätä on kohta jatkunut varmaan vuoden. Häpeän itseäni. Tiedän että ainakin yhdelle työkaverille mies on leveillyt "kesyttäneensä" minut tai jotain muuta kuvottavaa. Miten tällaisesta tilanteesta pääsee eroon, itsehillintä on kai ihan surkea.

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis pääsääntöisesti olen muutaman lasillisen jälkeen ottanut häneen yhteyttä, oikeastaan viime kerta (nyt pe) sai miettimään, että mikä mua vaivaa.. Mies oli jossain viihteellä, ja vajosin tosi alas että saisin sen luokseni.

Vierailija
2/44 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt jätät ne juomiset pois! Et ota ensimmäistäkään. Mehuglögiä tilalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se juominenkin toki ongelma joo. Mutta olen muutaman kerran töissäkin suostunut "ylitöihin". Tosin en muutamiin kuukausiin.. Mies on saanut minut jotenkin otteeseensa, pitää huolta että jään kaipaamaan lisää. En nyt mene yksityiskohtiin, mutta on mm. jättänyt jutun kesken juuri ennen loppua, ja sanonut että seuraavalla kerralla. Tämä nyt viime viikonloppuna.

Vierailija
4/44 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommat uuden miehen. Ja lopeta juominen!

Vierailija
5/44 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harva "taistelee" antamalla toosaa...

Vierailija
6/44 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa. Aika turha on vinkua miehen hirveydestä, kun itse vapaaehtoisesti kuitenkin harrastaa seksiä tuollaisen kanssa. Kumpi on naurettavampi, seksistinen mies vai nainen, joka suostuu tuollaisen leluksi?

Vierailija
7/44 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sä meet kuvottavan ja ällöttävän miehen kanssa sänkyyn?

Vierailija
8/44 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on kinky-taipumuksia joista et ole ollut tietoinen ja ne tulee nyt esiin tossa suhteessa

Vierailija
9/44 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommaa nyt ihmeessä muutama mies panoseuraksesi. Ja valitse niistä paras. Jos se tämä jännämies, niin sitten se on selvä. Pidät vain jännämiehistä, emmekä me osaa auttaa.

Vierailija
10/44 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietynlaiset ihmiset vetää puoleensa tietynlaisia ihmisiä.

Vierailija
11/44 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olet suhteessa häneen parempi ihiminen, koska___?

Vierailija
12/44 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna kun arvaan? Olet joku koppava "akateeminen" eukko, joka luulee olevansa niin laadukas ja ansaitsevansa jotain parempaa. Todennäköisesti myös f*ministi. Ja nyt sitten hävettää kun joku "hirveä ukko" saa sut kyykkyyn eteensä haarat auki rukoilemaan lisää.

Aijai. Maailma ei ole ihan niin erilainen nykyään kun kaiken maailman s u vakit luulee :D

Niin. Olet yrittänyt nostaa itsesi miesten yläpuolelle, joka ei ole naisille sopiva paikka. Nyt olet miehen "armoilla", joka on oikein ja siksi myös nautinollista. Mutta myös  häpeällistä koska se on ristiriidassa oman kuvasi kanssa itsestäsi. Nöyrryt vähän ja nautit miehestä enemmän.

Vierailija
13/44 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kiitos" vastauksista. Vaikka jollakin on surkea yritys provoilla, niin joo, olen ehkä "akateeminen eukko" eikä ole ollut tapana katsella mitään limaisia sovinisteja aikasemmin. Pitänee alkaa yrittää löytää parempaa seuraa.

Vierailija
14/44 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselepa Matthew Husseyn viedoita, opit niistä toivottavasti jotain. Tämä esim olisi hyvä tilanteeseesi liittyen:

Vierailija
15/44 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anna kun arvaan? Olet joku koppava "akateeminen" eukko, joka luulee olevansa niin laadukas ja ansaitsevansa jotain parempaa. Todennäköisesti myös f*ministi. Ja nyt sitten hävettää kun joku "hirveä ukko" saa sut kyykkyyn eteensä haarat auki rukoilemaan lisää.

Aijai. Maailma ei ole ihan niin erilainen nykyään kun kaiken maailman s u vakit luulee :D

Niin. Olet yrittänyt nostaa itsesi miesten yläpuolelle, joka ei ole naisille sopiva paikka. Nyt olet miehen "armoilla", joka on oikein ja siksi myös nautinollista. Mutta myös  häpeällistä koska se on ristiriidassa oman kuvasi kanssa itsestäsi. Nöyrryt vähän ja nautit miehestä enemmän.

Tämä piirre on todennäköisesti syntynyt kahden eri ajan vaikutuksesta, ajan jolloin naiset olivat vaimoja ja miehet perheenpäitä sekä ajan jolloin feminismi olivat vahvimmillaan. Ehkä tämä itse keksimämme ideologia ei tuokkaan onnea kaikille naisille? Sinäkin käyt sisäistä kamppailua perinteisen vanhan ajan naisen ja vahvan itsenäisen naisen välillä. Sinulla on vaikea päättää kummalle puolelle kallistut, joten poukkeilet siinä välillä tilanteesta riippuen.

Vierailija
16/44 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja siis pääsääntöisesti olen muutaman lasillisen jälkeen ottanut häneen yhteyttä, oikeastaan viime kerta (nyt pe) sai miettimään, että mikä mua vaivaa.. Mies oli jossain viihteellä, ja vajosin tosi alas että saisin sen luokseni.

Älä ole niin ankara itsellesi, been there done that, et ole ensimmäinen etkä viimeinen :)

Vierailija
17/44 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja. Siinä on itsekunnioitus ihmisellä kohdallaan. Not. 

Vierailija
18/44 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä ole niin ankara itsellesi, been there done that, et ole ensimmäinen etkä viimeinen :)

Epäilen vahvasti. Ellet sitten ole lähettänyt itsestäsi videota jossa koskettelet itseäsi? Niinpä.

Vierailija
19/44 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi luoja kuule itsellesi vaan. Todennäköisesti olen saavuttanut elämässäni hyvin paljon enemmän kuin sinä. Ja olet varmaan itse niin virheetön?

Vierailija
20/44 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi luoja kuule itsellesi vaan. Todennäköisesti olen saavuttanut elämässäni hyvin paljon enemmän kuin sinä. Ja olet varmaan itse niin virheetön?

Mitä pidetään saavutuksen mittarina?