Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Bloggaaja Sara Ollila Alkon kampanjassa

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipa huono teksti. Ei oikein sisältöä ja kuvat eivät mitenkään liittyneet asiaan. Olisi laittanut jotain kuvia kun on ottanu kohtuudella vaikka sitä viiniä, varmaan baareissakin ottanut selkeitä, sitähän kaikki siellä tekee.

Typerää Alkon kampanjassa kehottaa olemaan juomatta. Suomalaisten olisi hyvä oppia käyttämään kohtuullisesti. Itse olisin kirjoittanut että otan kaljan vaikka saunan jälkeen tai kun katson ystävien kanssa jalkapalloa, viiniä ruoan kanssa tai vaikka vaan rauhallisena perjantaina töiden jälkeen. Ja jos huvittaa ja porukka on oikea voin hyvin ottaa enemmän ja mennä baariin tanssimaan jalat kipeäksi. Olisin kertonut että alkoholi ei ole minulle millään tavalla ongelma, voin ottaa tai olla ottamatta. Ei ole mitään pakkoa mihinkään suuntaan, tiedän rajani ja pysyn niiden sisällä.

Teksti oli todella naiivi. Olen melkein saman ikäinen kuin hän on. J

Siis ainakin veikkaisin olevani samaa ikää? Olen 20-vuotias.

Vierailija
22/28 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä teksti Saralta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Vaikka mä olenkin normaali ihminen kaikkien huonojen puolien kanssa, koen jostain syystä, että nuorena seurattuna bloggaajana mä en voi olla se, joka seuraavana aamuna miettii mitä tuli tehtyä ja miten yö nyt oikeasti meni." Mulla meni tämä lause tunteisiin, siis oikei veeituttaa. Mitä oikein kuvittelee ittestään?

Vierailija
24/28 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuon Alkon #nofilter-kampanjan ideana edes ollut juomattomuus, vaan vastuulliset alkoholijuomat, kuten vegaaniset tai reilun kaupan tuotteet. Todella omituinen teksti kampanjaan nähden.

Vierailija
25/28 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ja vastuullinen vanhempi on kiinnostunut jälkikasvunsa alkoholinkäytöstä.

Hyvä ja vastuullinen vanhempi sanoo lapsilleen, jotka lähtevät lomille Lappiin junassa: "eihän teillä ole alkoholia mukana".

Hyvä ja vastuullinen vanhempi ei ole kiinnostunut tapaamaan edellistä aviomisestään, josta eronnut.

Hyvä ja vastuullinen vanhempi ei harrasta julkisia seksifantasioita hikisistä lasinpuhaltajista nykyisen miljonääriaviomiehensä kustannuksella.

Vierailija
26/28 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne, ei kiinnosta.

Vierailija
27/28 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tuo komistus on kenen kanssa oli Lontoossa?

Vierailija
28/28 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman näkemän ja kokemuksen perusteella naurettavaa että Sara kirjoitti noin blogiinsa niin monta kertaa nähnyt tytön räkäkännissä itkuisena nojailemassa kaikkien olkapäihin.