Bloggaaja Sara Ollila Alkon kampanjassa
Kommentit (28)
"Vaikka mä olenkin normaali ihminen kaikkien huonojen puolien kanssa, koen jostain syystä, että nuorena seurattuna bloggaajana mä en voi olla se, joka seuraavana aamuna miettii mitä tuli tehtyä ja miten yö nyt oikeasti meni." Mulla meni tämä lause tunteisiin, siis oikei veeituttaa. Mitä oikein kuvittelee ittestään?
Eipä tuon Alkon #nofilter-kampanjan ideana edes ollut juomattomuus, vaan vastuulliset alkoholijuomat, kuten vegaaniset tai reilun kaupan tuotteet. Todella omituinen teksti kampanjaan nähden.
Hyvä ja vastuullinen vanhempi on kiinnostunut jälkikasvunsa alkoholinkäytöstä.
Hyvä ja vastuullinen vanhempi sanoo lapsilleen, jotka lähtevät lomille Lappiin junassa: "eihän teillä ole alkoholia mukana".
Hyvä ja vastuullinen vanhempi ei ole kiinnostunut tapaamaan edellistä aviomisestään, josta eronnut.
Hyvä ja vastuullinen vanhempi ei harrasta julkisia seksifantasioita hikisistä lasinpuhaltajista nykyisen miljonääriaviomiehensä kustannuksella.
Kuka tuo komistus on kenen kanssa oli Lontoossa?
Oman näkemän ja kokemuksen perusteella naurettavaa että Sara kirjoitti noin blogiinsa niin monta kertaa nähnyt tytön räkäkännissä itkuisena nojailemassa kaikkien olkapäihin.
Siis ainakin veikkaisin olevani samaa ikää? Olen 20-vuotias.