Mies ei halua seksiä muttei suostu avoimeenkaan suhteeseen
Mikä neuvoksi? Avioliitossa ollaan ja mies ei ole halunnut seksiä pitkään aikaan. Pari kertaa on pyytänyt suikkaria, mutta mulle ei ole ollut mitään. Eilen hän esim oli hyvällä tuulella ja iloinen koko päivän ja useasti puristeli mua pepusta ja ns käpälöi ja suukotteli. Ajattelin jo, että ehkä tänään. Sitten kun mentiin sänkyyn, niin hän muuttui kylmäksi ja ei paljon ouhunutkaan mitään. Kysyin onko vihainen jostain, mutta väitti ettei ole.
Olen ehdottanut jopa parinvaihtoa ja avointa suhdetta kokeiluina, mutta hän on hyvin mustasukkainen ja omistushaluinen eikä suostu vaan suuttuu jo ehdotuksestakin. Olisi kiva vielä tuntea itseni halutuksi, tämä vaikuttaa aika lailla itsetuntoon.
Onko muilla vastaavaa?
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa siltä että mies on tajunnut olevansa homo. (Ihan ilman ilkeyttä) Mistä muustakaan voi olla kyse jos miestä inhottavat naisen eritteet, mutta sperma ja miehen eritteet on ihan eriasia? Joka tapauksessa miehen käytös ja puhe on niin halventavaa ja loukkaavaa, että omalla kohdalla ei olisi muuta mahdollisuutta kuin ero.
Ei hän ole missään tapauksessa homo. On ollut kova naistenmies ja minusta pitää naisia seksikkäinä.
En osaa sanoa, mikä tämä juttu on. Toisaalta vakuuttaa, että pitää minua kauniina ja haluttavana ja vain limat ällöttävät. Että se on luonnollista ja fakta eikä siitä pitäisi loukkaantua.
Mä kuitenkin koen sen isona loukkauksena ja koen olevani torjuttu ja olen koko ajan hirveän vihainen. Kai se johtuu lapsellisesti siitä, että haluaisin hänen haluavan ja suutun kun ei halua. Mä itse haluan häntä niin paljon, että kostun ja kiihotun ihan tavallisesta kosketuksestakin. Niinpä mulla on koko ajan torjuttu olo. Ja petetty, koska aikoinaan hän on halunnut mua paljon ja on korostanut, miten tärkeää seksi on hänelle parisuhteessa.
Olen yrittänyt kertoa sanoin, miltä tuntuu ja mitä haluaisin, mutta on kuin puhuisi seinälle, josta kaikki kimpoaa takaisin. Olen yrittänyt tehdä häntä mustasukkaiseksi sanomalla, että kohta alan flirttailla muille miehille, mutta se saa hänet todella suuttumaan ja todella kylmäksi. Olen itkenyt ja se saa hänet halaamaan ja sanomaan kauniiksi, muttei haluamaan seksiä silti. Siitä tulee mulle jotenkin nöyryyttävä olo.
Kirjoitan tänne, kun en osaa analysoida tapahtumia ja tunteet heitteillevät laidasta laitaan. Välillä ajattelen, että pitäisi luopua kaikista vaatimuksista ja odotuksista ja vaan olla tyytyväinen siihen mitä on. Ja jos mies joskus sitten haluaa sitä seksiä, niin olla varmuuden vuoksi väkisin hyväntuulinen ja mahdollisimman helppo ihminen, jotta niin kävisi ja saisin seksiä. Sitten taas toisaalta tuntuu, että olisin kynnysmatto ja mun pitäisi puolustautua sellaista kohtaan ja tulen taas vihaiseksi.
Ap
Menkää terapeutille. Sellaiselle, joka auttaa käsitteleen asiat kunnolla ja syvemmin.