Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tarjoilija huomioi vain mieheni, tosi outo tilanne ravintolassa

Vierailija
07.11.2016 |

Olimme ravintolassa syömässä. Tarjoilija toi ruokalistat ja kysyi mieheeni päin kääntyen "saisiko olla juotavaa?", johon mieheni vastasi, tarjoilija sanoi siihen kiitos. Sitten sanoin minä, tarjoilija ei sanonut mitään. Toi juomat, sanoi miehelleni ole hyvä, minulle ei mitään. Tuli sitten kysymään tilausta. Mieheni sanoi ottavansa erään liharuuan, tarjoilija siihen, että hän suosittelisi siihen lisukkeeksi röstiperunoita, tosi herkullisia, voisi vaihtaa keitinperunat niihin veloituksetta. Minä sanoin tilaukseni, tarjoilija ei sanonut mitään. Ruokaa tuodessaan tarjoilija laittoi eteeni lautasen edelleenkään mitään sanomatta, miehelleni sanoi, että tässä tämä annos röstiperunoilla, tosi maukkaita, hyvää ruokahalua.
Mitä ihmettä? :D

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan perusmeininkiä. Valitettavasti suuri osa tarjoilijoista olisi valmiita tarjoamaan muitakin palveluita tipin toivossa.

Vierailija
22/25 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasikos mies mitään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sait sentään ruoan, ole tyytyväinen. Joissakin tilanteissa esim. Virossa, joka on korostetusti miesten valtakuntaa, saattaa ihan oikeasti jäädä asiakaspalvelu naiselta saamatta kun tyttöset on niin kiireisiä miesten mielistelemisessä, ja ottaa miehet jonosta ja yrittävät olla näkemättä naisasiakasta.

Vierailija
24/25 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle on käynyt noin myös, ruotsinlaivalla. Avauduin sitten kotona naapurin rouvalle, kun juteltiin lomamatkasta, hän oli nimittäin miehensä kanssa käynyt viikkoa aiemmin samalla laivalla risteilyllä. Ja kas kummaa, meitä oli palvellut sama n 30v naistarjoilija, joka jätti meidät vaimot (hyvännäköisiä 30v naisia) huomotta ja oli hyvin mairea miehillemme. Alkoi naurattaa, oli niin samat kokemukset meillä.

Tarjoilija laivalla taitaa pitää työstään, kun tekee kaksi vahtia peräkanaa eikä käy kotona välillä ollenkaan.

Vierailija
25/25 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en todellakaan anna palautetta. En nyt sentään tätä niin isona asiana pitänyt, että lähtisin tätä suurentelemaan selvittelyin ja yhteydenotoin. Olin vain ihan kummastunut, koska ei vielä ole osunut kohdalle tällaista ikinä. Enkä ole mikään kaunotar, enkä myöskään ylimielinen, eikä siinä mitään kerinnyt ollakaan, ku tilanne oli jo päällä. Mieheni on tavallinen parrakas silmälasipäinen keski-ikää lähestyvä mies, minulle rakas ja ihana mies, muttei sellainen ilmestys kuitenkaan, ollakseni realistinen, jonka läsnäollessa en voisi saada tavallista asiakaspalvelua minäkin.

No, tulipahan kerrottua. Olen aina saanut ravintoissa ihan hyvää palvelua tätä yhtä outoa poikkeusta lukuunottamatta, ehkä siksi tuli kirjoitettua siitä tänne, koska nimenomaan oli niin poikkeuksellinen tilanne.

Ap