Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen käynyt vain muutamassa Suomen kaupungissa, olenko menettänyt jotain?

Vierailija
07.11.2016 |

Helsinki, Turku, Tampere, Lahti, Porvoo ja Rovaniemi. Voi olla että olen ajanut joskus Porin läpi, mutten muista siitä mitään. Ai niin, Hämeenlinnassa olen käynyt. Minusta tuntuu, ettei Suomessa ole mitään näkemisen arvoista. Miksi pitäisi mennä käymään esim. Oulussa? Tai Raumalla? Jos olisi auto ja rahaa, niin ehkä tekisinkin Suomi-kierroksen. Onko kaikki Suomen kaupungit ja kylät yhtä tylsiä?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aja jatkossakin Porin ohi pysähtymättä, mutta käy toki Raumalla, jos olet sillä suunnalla liikkeellä.

Vierailija
2/3 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata käydä. Parempi pitää yllä illuusiota että nuo muut kaupungit Helsingin ja Tampereen lisäksi olisivat jotain erikoista ja visiitin arvoisia teoriassa, kuin käydä paikan päällä toteamassa karmea totuus. Oikeasti ovat kaikinpuolin huonompia kuin edellämainitut oikeat kaupungit ja asukkaat ovat aivan juntteja vaikka miljöö voisikin olla ihan ok.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuus on että AP ei ole menettänyt mitään, paitsi aikaa joka on tuhlautunut noillakin käynneillä.

Itselläni kyllä joskus tuli kaikki kaupungit ja kauppalat käytyä läpi.

Silloin kaupunkeja oli muro-osa mitä nyt. Mitään logiikkaa ei ole enää. Pienimmässä kaupungissa on reilu tuhat asukasta ja suurimmassa kunnassa, joka ei ole kaupunki on yli 40 tuhatta asukasta.

Ruotsi on Suomea liki puolet suurempi, siellä kaupunkeja on toista kymmentä, Suomessa kaupunkeja on toista sataa.

Olen asunutkin kaikissa viidessä Suomen suurimmista kaupungeista. Oikeastaan vain Helsinki ja Turku on niistäkin kaupunkeja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kolme