Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälaiset kengät olisivat sekä tyylikkäät, että sumalaiseen loskasäähän/liukkaisiin lumikeleihin sopivat? Hinta ei este

Vierailija
07.11.2016 |

Onko olemassa mitään naisten kenkiä, joissa ei tarvitsisi tinkiä tyylikkyydestä mutta joissa varpaat eivät paleltuisi ja pohjat eivät luistaisi lumisilla kaduilla? Ja jotka kestäisivät vielä senkin, jos se lumi on joskus märkää?

Haluaisin kerrankin satsata tyyliini oikein kunnolla ja kengät ovat mielestäni asun tärkein osa. En välitä siitä mitä maksaa, jos vain kriteerit täyttävä vaihtoehto löytyisi. Pukeudun muilta osin muodikkaasti ja nuorekkaasti mutta talvisin nuo kengät tuottavat ikuisesti päänvaivaa. Olen kolmekymppinen nainen Helsingistä.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Icebugit.

t. Järkevä

Vierailija
2/12 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä tahansa kunnolliset nahkasaappaat, joissa on kumipohja. Opettele hoitamaan kenkäsi, niin ei tarvitse marista loskasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi v*ttu että alkaa tympiä nämä kolmekymppiset helsinkiläisnaiset, jotka ovat kuin toistensa kopioita. Jokaisen täytyy tuoda esiin akateemisuutensa, kantakaupungissa asumisensa ja se, ettei hinta ole este (on se, mutta menestyjän mielikuvasta ei tingitä). Kasarilla jupit olivat velä miehiä, kun taas 2010-luvulla naiset ovat ottaneet pinnallisen tusinaidiootin roolin itselleen.

Vierailija
4/12 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitkä tahansa kunnolliset nahkasaappaat, joissa on kumipohja. Opettele hoitamaan kenkäsi, niin ei tarvitse marista loskasta.

(jatkaa) vaikkapa tuosta:

http://www.bally.eu/en/woman/shoes/boots/tarja-womens-leather-boot-in-b…

Vierailija
5/12 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen päätynyt ratkaisuun sekä tyylikkäät että loskasäässä runsaaseen käveluun sopivat. Siis kahdet eri kengät. Joudun kävelemään paljon työmatkalla, joten päädyin ratkaisuun kävellä ulkona yksillä kengillä ja säilyttää töissä toimistokenkiä. Tyylikkäitä ulkokenkiä vielä löytyy, mutta sellaisia tyylikkäitä, joilla sekä kengät itse että omat jalat kestäisi useamman kilometrin kävelyä joka päivä ei enää tuntunut löytyvän

Vierailija
6/12 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällaisia saa myös gore-tex-käsittelyllä. Minulla on esim. Aran korolliset nahkanilkkurit, siistin ja siron näköiset mutta silti käytännölliset, pohja on myös hyvä. 

Vierailija
7/12 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällaisia saa myös gore-tex-käsittelyllä. Minulla on esim. Aran korolliset nahkanilkkurit, siistin ja siron näköiset mutta silti käytännölliset, pohja on myös hyvä. 

Gore-tex ei ole käsittely vaan osa kengän rakennetta.....

Vierailija
8/12 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
9/12 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen päätynyt ratkaisuun sekä tyylikkäät että loskasäässä runsaaseen käveluun sopivat. Siis kahdet eri kengät. Joudun kävelemään paljon työmatkalla, joten päädyin ratkaisuun kävellä ulkona yksillä kengillä ja säilyttää töissä toimistokenkiä. Tyylikkäitä ulkokenkiä vielä löytyy, mutta sellaisia tyylikkäitä, joilla sekä kengät itse että omat jalat kestäisi useamman kilometrin kävelyä joka päivä ei enää tuntunut löytyvän

Tässä tulikin tarkennusta myös omaan tilanteeseeni. Kävelen työmatkat sen sijaan että kulkisin julkisilla, koska siinä saa kivasti haukattua happea samalla. Mutta tyylikäs pukeutuminen, Suomen talvisää ja pitkät usein toistuvat kävelyt eivät kovin hyvin tunnu sopivan yhteen vaikka olisi valmis rahaakin käyttämään.

Ap

Vierailija
10/12 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

(jatkaa) vaikkapa tuosta:

http://www.bally.eu/en/woman/shoes/boots/tarja-womens-leather-boot-in-b…

Tämä olisi ihan mukiinmenevän näköinen, kiitos vinkistä! Monet kengät eivät valitettavasti tykkää loskan ja maantiesuolan seoksesta vaikka niitä hoitaisikin. Ehkä tuossa hintaluokassa voi jo odottaa kestävyyttäkin?

Ap

Vierailija
11/12 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.pomar.fi/tuote/38353-gore-tex/38353-2/

Vaikka olisikin kiva suosia kotimaista, niin tämä on kyllä kovin kaukana siitä, mitä pidän tyylikkäänä.

Ap

Vierailija
12/12 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi v*ttu että alkaa tympiä nämä kolmekymppiset helsinkiläisnaiset, jotka ovat kuin toistensa kopioita. Jokaisen täytyy tuoda esiin akateemisuutensa, kantakaupungissa asumisensa ja se, ettei hinta ole este (on se, mutta menestyjän mielikuvasta ei tingitä). Kasarilla jupit olivat velä miehiä, kun taas 2010-luvulla naiset ovat ottaneet pinnallisen tusinaidiootin roolin itselleen.

Kyynel. Akateemisuudesta ei puhuttu avauksessa mitään, Helsingin kantakaupungissa asuminen kertoo siitä millaisiin oloihin kenkiä tarvitaan (vrt asun Sodankylässä taajaman ulkopuolella). Älä ahdistu, mene kouluun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yksi