Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita jotka ihannoi bloggaajia?

Vierailija
07.11.2016 |

Olen itse köyhästä suvusta ja perheestä. Ei ole varaa samanlaiseen elämään kuin bloggaajilla. Tunnen välillä katkeruutta tilanteesta että rahaa ei ole liiemmalti tuhlattavaksi. Meillä menee rahat ruokaan ja asuntoon ja mies sekä minä käydään töissä. Matkalla ulkomailla Ruotsissa olemme olleet viimeksi 2vuotta sitten. Harmittaa että joillain on niin paljon rahaa ja voi tehdä melkein mitä vaan. Tiedän että onni tulee pienistä asioista mutta se ei auta tähän kateuteen.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi pitää ihannoida? Blogaajien blogit eivät välttämättä ole todellisuutta. Ostetaan laukku avokaupalla, otetaan kuvat ja palautetaan kauppaan. Kuva ihanasta sisustuksesta josta maksetaan osamaksuja monta vuotta.

Vierailija
2/5 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitat, että ihannoit bloggaajia joilla on rahaa? Ei niillä kaikilla ole. Blogata voi muustakin kuin siitä mitä ostaa ja minne matkustaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin juuri, olen kateellinen niille joillain on millä mällätä. Rahaa matkusteluun, merkkilaukkuihin jne. Oma elämä tuntuu nukkavierulta. En osaa lopettaa näiden blogien lukemista tai seuraamista somessa. Mikä neuvoksi ettei oma elämä tunnu merkityksettömältä kun ei ole rahaa.

Ap

Vierailija
4/5 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka siis ihannoi bloggaajia, jos sinä siis kadehdit? Otsikossa puhut ihannoinnista. 

Vierailija
5/5 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse köyhästä suvusta ja perheestä. Ei ole varaa samanlaiseen elämään kuin bloggaajilla. Tunnen välillä katkeruutta tilanteesta että rahaa ei ole liiemmalti tuhlattavaksi. Meillä menee rahat ruokaan ja asuntoon ja mies sekä minä käydään töissä. Matkalla ulkomailla Ruotsissa olemme olleet viimeksi 2vuotta sitten. Harmittaa että joillain on niin paljon rahaa ja voi tehdä melkein mitä vaan. Tiedän että onni tulee pienistä asioista mutta se ei auta tähän kateuteen.

Siis et sä ihannoi, sä kadehdit. Ei kannata lukea jos tulee paha mieli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän seitsemän