Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MIKSI koiran kanssa lenkillä

Vierailija
06.11.2016 |

Jotkut toiset koiranulkoiluttajat jäävät koiriensa kanssa suorastaan ODOTTAMAAN, että olen koirani kanssa kohdalla? Välillä pysähdyn muutamien metrien päähän odottamaan, että josko jatkaisi matkaa. Usein olen monta minuuttia odottanut paikoillani seisten, mutta silti nämä ihmiset eivät ymmärrä! Joskus yritän mahdollisimman kaukaa kiertää, kerran alkoi joku mies huutelemaan, että muttakun hänen koiransa haluaisi kovasti tulla haistelemaan.

Tänään viimeksi kun olin kääntymässä kerrostalomme pihalle, nainen jäi koiransa kanssa siihen odottamaan tukkien väylän rapulle. No, jäin taas odottamaan kauemmas, mutta sinnikkäästi hän odotti oikeasti monta minuuttia. Lopulta päätin luovuttaa ja jatkaa lenkkiäni ja silloin hän vasta jatkoi matkaansa :D

Samat ihmiset yleensä päästävät äkisti ja kysymättä koiransa koirani luokse haistelemaan. Sitten kun kyselen, että onko uros vai narttu, vastaus on jotain "joo tää on uros mutta tää on ihan sairaan kiltti!!!!" Okei, mutta tuliko mieleen, että minun leikkaamaton urokseni ei välttämättä tule toimeen yhtä hyvin muiden urosten kanssa? Hihnoissa tutustuminen ei ole koirille muutenkaan välttämättä se paras mahdollinen vaihtoehto.

Sinä, joka teet tällaista, kysyn vain että miksi? Miten et huomaa, että yritän väistää, kiertää tai jopa jään odottelemaan, että voit mennä ensin? Oletteko muut huomanneet tällaista?

Kommentit (21)

21/21 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tuli vastaan sitten tappeluhaluinen koira, epävarma koiran ulkoiluttaja, ilkeä lapsi tai liian iloinen mummo, mun koira pystyy ohittamaan ne ilman että oletan toisen tekevän yhtään mitään.. Voi tulla vaikka se taistelukoirasakemanni ja mun rakkini ei korvaansa lotkauta, jos niin sanon.

Niin koirien kuuluisi käyttäytyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kuusi