Mies, mitä ajattelisit seuraavanlaisesta naisesta?
-26 v,163/58
-tummatukkainen (puolipitkät hiukset), vihreäsilmäinen, vartalo naisellinen
-harrastaa lukemista ja monipuolista liikuntaa 4-5 krt/viikossa (lenkkeily, sali, uinti)
-tykkää liikkua luonnossa ja matkustella Suomessa
-tykkää laittaa ruokaa ja leipoa sekä pelata lautapelejä
-nauttii yhtä paljon koti-illoista kuin ihmisten parissa olemisesta
-on kiinnostunut yhteiskunnallisista asioista, politiikasta, historiasta jne
-ei polta, juo harvoin ja kohtuudella (lasi/kaksi viiniä)
-on yliopiston käynyt ja oman alan keskipalkkaisissa töissä
-arvoiltaan perinteinen
-ei ota itseään aina kovin vakavasti, tykkää tehdä höpsöjä ja lapsekkaitakin asioita
-ei ole mikään rämäpää, vaikka kokeilee uusia asioita mielellään
Mitä ajattelisit, jos kohtaisit tällaisen naisen? Olisiko nainen sinulle liian tylsä, lapsellinen tms?
Kommentit (46)
Seuraavan 10 vuoden sisällä:
- hankit kultaisen noutajan
- tapaat poikakaverin joka on insinööri
- hankitte kolmion hyvästä lähiöstä
- ostatte farmariauton
- teette ensin yhden ja sitten toisen lapsen
- olette kesät vanhempien mökillä
- käytte ehkä lasten kanssa lomalla kanarialla tai thaimaassa.
- ...
Vierailija kirjoitti:
Millaisista miehistä pidät?
Hymyilevistä, elämäniloisista, pilkettä silmäkulmassa. Nauttii tavallisesta arjesta, tykkää tehdä asioita yhdessä ja yksin jne...
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hymyilevistä, elämäniloisista, pilkettä silmäkulmassa. Nauttii tavallisesta arjesta, tykkää tehdä asioita yhdessä ja yksin jne...
Ap
ja ulkonäkö?
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa suorittajalta. Miten ihmeessä ehtii tuon kaiken?
Minulle sellainen nainen joka ei harrasta mitään ja mielellään ei käy töissä. Vakavamielinen intovertti, joka ei tee höpsöjä asioita.
En suorita, vaan teen asioita joista tykkään. Inhoan pakkoa, elämän pienistä iloista kuuluu nauttia. :)
Ap
Vierailija kirjoitti:
Seuraavan 10 vuoden sisällä:
- hankit kultaisen noutajan
- tapaat poikakaverin joka on insinööri
- hankitte kolmion hyvästä lähiöstä
- ostatte farmariauton
- teette ensin yhden ja sitten toisen lapsen
- olette kesät vanhempien mökillä
- käytte ehkä lasten kanssa lomalla kanarialla tai thaimaassa.
- ...
Kauhuskenaario tää lista. :D lapset on ainut, mitä tästä listasta pidän todennäköisenä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
ja ulkonäkö?
En kaipaa mitään treenattua miestä, kunhan jaksaa liikkua luonnossa se riittää. Komea hymy on kiva. Ja silmälasit viehättää jostain syystä. :D
Millaisesta pokesta pidät? Tai voitko ylipäänsä katsoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
ja ulkonäkö?
En kaipaa mitään treenattua miestä, kunhan jaksaa liikkua luonnossa se riittää. Komea hymy on kiva. Ja silmälasit viehättää jostain syystä. :D
Entä karvaisuus?
Jos kerran olet tuollainen, niin miksi ihmeessä olet yksin? Mitä vikoja sinussa on? Kun olin ikäisesi/nuorempi, niin minun cv oli paljon huonompi ja silti en ehtinyt juurikaan sinkkuna olemaan kun vientiä oli ja myös pitkiä suhteita. Nykyisen mieheni löysin 23 vuotiaana. Kerropa siis huonot puolesi myös, ei yksikään noin hyvälle kuulostava ole yksin ellei hänellä ole jotakin luurankoja kaapissa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä "uusia asioita" kokeilet?
Viime aikoina olen mm. matkustellut uusiin paikkoihin yksin, kokannut uusia ruokia, käynyt itselleni ennestään vieraissa tapahtumissa, tutustunut lukuisiin tuntemattomiin ihmisiin jne...vaikea selittää kunnolla, mutta kokeilen mielelläni uusia itselle vieraita juttuja.
Ap
Saako vastata, vaikken ole mies? Minulle tulee vaikutelma "ihan kivasta", mutta aika persoonattomasta ihmisestä, joka ei oikein tiedä kuka on ja mitä haluaa. Tällaisen kuvauksen postaaminen av:lle vahvistaa tätä vaikutelmaa. Haluat peilata itseäsi muiden kautta, jotta saisit kosketuksen omaan sisimpääsi. Toivottavasti sisälläsi on jotain enemmän, mutta päälle päin se ei kyllä välity, ei ainakaan tuosta tekstistäsi.
Kuulostaa aikalailla mun ihannenaiselta. Vielä jos olisi sen verran itsenäinen ettei ihan kaikkea tarvitse tehdä yhdessä, tunne-elämältään tasapainoinen ja muutenkin täyspäinen ja pitäisi koirista (tai tuosta yhdestä ainakin) niin alkaisi hipoa täydellisyyttä. Niin ja pitäisi mieheltään sietää vain AMK-tasoinen koulutus ja ateismi (nyt kun erikseen tuon kirkkoon kuulumisen mainitsit).
Vierailija kirjoitti:
-26 v,163/58
-tummatukkainen (puolipitkät hiukset), vihreäsilmäinen, vartalo naisellinen
-harrastaa lukemista ja monipuolista liikuntaa 4-5 krt/viikossa (lenkkeily, sali, uinti)
-tykkää liikkua luonnossa ja matkustella Suomessa
-tykkää laittaa ruokaa ja leipoa sekä pelata lautapelejä
-nauttii yhtä paljon koti-illoista kuin ihmisten parissa olemisesta
-on kiinnostunut yhteiskunnallisista asioista, politiikasta, historiasta jne
-ei polta, juo harvoin ja kohtuudella (lasi/kaksi viiniä)
-on yliopiston käynyt ja oman alan keskipalkkaisissa töissä
-arvoiltaan perinteinen
-ei ota itseään aina kovin vakavasti, tykkää tehdä höpsöjä ja lapsekkaitakin asioita
-ei ole mikään rämäpää, vaikka kokeilee uusia asioita mielelläänMitä ajattelisit, jos kohtaisit tällaisen naisen? Olisiko nainen sinulle liian tylsä, lapsellinen tms?
Kuulostaa oikein hyvältä! Tapailen tällä hetkellä lähes tuollaista naista :) Ei tosin ole suomalainen. 36M
Tylsä, kyllästyisin parissa viikossa.
Vierailija kirjoitti:
Jos kerran olet tuollainen, niin miksi ihmeessä olet yksin? Mitä vikoja sinussa on? Kun olin ikäisesi/nuorempi, niin minun cv oli paljon huonompi ja silti en ehtinyt juurikaan sinkkuna olemaan kun vientiä oli ja myös pitkiä suhteita. Nykyisen mieheni löysin 23 vuotiaana. Kerropa siis huonot puolesi myös, ei yksikään noin hyvälle kuulostava ole yksin ellei hänellä ole jotakin luurankoja kaapissa.
Kaikissa on omat vikansa ja jokaisella luurankonsa. Olen siksi yksin, että olen eronnut vuosi sitten pitkästä parisuhteesta.
Ap
Voisit olla vähän vähemmän menevä ja painoa olisi vara pudottaa muutama kilo. Mutta ei hullumpaa muuten.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa aikalailla mun ihannenaiselta. Vielä jos olisi sen verran itsenäinen ettei ihan kaikkea tarvitse tehdä yhdessä, tunne-elämältään tasapainoinen ja muutenkin täyspäinen ja pitäisi koirista (tai tuosta yhdestä ainakin) niin alkaisi hipoa täydellisyyttä. Niin ja pitäisi mieheltään sietää vain AMK-tasoinen koulutus ja ateismi (nyt kun erikseen tuon kirkkoon kuulumisen mainitsit).
Olen turhankin itsenäinen ja odotan itsenäisyyttä myös mieheltä. Pärjään itsekin, mutta joitakin asioita on kiva tehdä yhdessä toisen kanssa.
Hajuton, mauton, tylsä. Ehkä toiveminiä, mutta ei naisystävä. Seuraava kysymys.
Kuulostaa suorittajalta. Miten ihmeessä ehtii tuon kaiken?
Minulle sellainen nainen joka ei harrasta mitään ja mielellään ei käy töissä. Vakavamielinen intovertti, joka ei tee höpsöjä asioita.