Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, mitä ajattelisit seuraavanlaisesta naisesta?

Vierailija
06.11.2016 |

Mies, mitä ajattelisit seuraavanlaisesta naisesta?

-26 v,163/58
-tummatukkainen (puolipitkät hiukset), vihreäsilmäinen, vartalo naisellinen
-harrastaa lukemista ja monipuolista liikuntaa 4-5 krt/viikossa (lenkkeily, sali, uinti)
-tykkää liikkua luonnossa ja matkustella Suomessa
-tykkää laittaa ruokaa ja leipoa sekä pelata lautapelejä
-nauttii yhtä paljon koti-illoista kuin ihmisten parissa olemisesta
-on kiinnostunut yhteiskunnallisista asioista, politiikasta, historiasta jne
-ei polta, juo harvoin ja kohtuudella (lasi/kaksi viiniä)
-on yliopiston käynyt ja oman alan keskipalkkaisissa töissä
-arvoiltaan perinteinen
-ei ota itseään aina kovin vakavasti, tykkää tehdä höpsöjä ja lapsekkaitakin asioita
-ei ole mikään rämäpää, vaikka kokeilee uusia asioita mielellään

Mitä ajattelisit, jos kohtaisit tällaisen naisen? Olisiko nainen sinulle liian tylsä, lapsellinen tms?

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saako vastata, vaikken ole mies? Minulle tulee vaikutelma "ihan kivasta", mutta aika persoonattomasta ihmisestä, joka ei oikein tiedä kuka on ja mitä haluaa. Tällaisen kuvauksen postaaminen av:lle vahvistaa tätä vaikutelmaa. Haluat peilata itseäsi muiden kautta, jotta saisit kosketuksen omaan sisimpääsi. Toivottavasti sisälläsi on jotain enemmän, mutta päälle päin se ei kyllä välity, ei ainakaan tuosta tekstistäsi.

Ymmärrän vaikutelmasi. En viitsi tässä mainita kaikkia mielenkiinnonkohteitani (ovat sen verran erikoisia), etten olisi tunnistettavissa. Sisälläni on enemmänkin eikä arvoni riipu muiden mielipiteistä. Minua vain kiinnostaa, mitä kaltaisistani ihmisistä ajatellaan. Tein tällaisen aloituksen, kun jäin pohtimaan sitä, miksei minua lähestytä baareissa vaikka miehet muuten katsovat kiinnostuneena.

Ap

Vierailija
42/46 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten kuulostaa ihan hyvältä, mutta "arvoiltaan perinteinen" ei oikein hotsita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot naapurintyttö

Vierailija
44/46 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika perusnainen kai. Vähän tosiaan nörtähtävä. Painoa n. 5-10kg liikaa jotta mu miellyttäsi, mutta varmaan hyvin ok eukko monelle miehelle. 

Pakko kommentoida tätä, kun tuolla edempänä jo joku muukin ehdotteli painon pudottamista. Älä nyt ainakaan siihen lähde. Olet normaalipainoinen ja liikuntaharrastustesi perusteella arvioin, että olet hyväkuntoinen, terve ja urheilullinen (= lihakset painavat enemmän kuin läski, joten luullakseni näytät aivan yhtä hoikalta kuin joku kevyempi, joka ei harrasta liikuntaa.) Tämä ja se toinen painokommentoja edustavat vain omaa näkemystään. Jos pudottaisit tässä ehdotetun 10 kg, olisit jo alipainon puolella. Joten älä ainakaan hanki itsellesi syömishäiriötä parin satunnaisen kommentin vuoksi.

Vierailija
45/46 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa aika hyvältä vaimolta, eli sellaiselta, joka itselle maistuu. Sopivan tavalli eikä liikaa draamaa. Pari asiaa jä avoimeksi:

- 4-5 kertaa viikossa liikuntaa on melko paljon. Onko liikunta liikkumisen ilosta vai onko taustalla jokin pakkomielle täydelliseen vartaloon? (Ts. Huono itsetunto ja hokema "mä oon niin läski")

- omasta kokemuksesta yliopiston käyneet naiset ovat kovin paskantärkeitä ja turhan ylpeitä koulutuksestaan. Oletko poikkeus?

- oletko aina perskärpäsenä mukana kun haluan lähteä kavereiden kanssa kaljalle? Tai aiheuttaako nopealla aikataululla lähtö jotain draamaa tai mökötystä?

Vierailija
46/46 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäät olla kotona 😁 Missä välissä? Jos teet kakaroita niin ukkos joutuu ne hoitaa ja tekee ruuan.

N40

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän neljä