Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Harmittaa, kun mieheni ei halua että pukeudun seksiasuihin, vaikka itse haluaisin välillä pukeutua

Vierailija
06.11.2016 |

Esim. sisäkön asussa tuntisin itseni todella tuhmaksi ja haluaisin, että miehenikin saisi siitä jotain kiksejä, mutta kun ehdotin hänelle, hän sanoi, että ei halua, minä olen kuulemman hänen mielestään tarpeeksi seksikäs ihan tällaisena kuin olen.

Pitäisikö tästä olla iloinen?
Onko teidän mielestä hyvä merkki, jos mies ei viehäty seksiasuista?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hu0ra/madonna-syndrooma?

Meillä mies ei suostunut ns rajumpaan seksiin aluksi, kun pelkäsi, että hänen mielikuvansa minusta muuttuu jotenkin likaiseksi. Kuulemma minun seksuaalisuuteni on "hienostunutta" ja että hän voisi tehdä niitä juttuja muiden naisten kanssa, mutta ei minun kanssani. Voit kuvitella kuinka loukkaannuin, varsinkin kun seksuaalisuuteni ei ole hienostunutta vaan aika pervoa. Kesti jonkin aikaa, kunnes mies pääsi tuosta yli. Selkeä juttu, että näki jotkut naiset pantavina hu0rina ja toiset, kuten tyttöystävän ja vaimon, kunnollisina madonnina. Ole sitkeä ap äläkä anna muiden määritellä sinua seksuaalisesti.

Vierailija
22/26 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sahaisin vasemman ukkovarpaani jos sen johdosta löytäisin kivan naisen joka oikeasti tykkää itsekin siitä että käyttää seksiasuja piristämään elämää.

M

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini on pukeutuja ja hänen miehensä ei niistä niin välitä. Lähtee kuitenkin leikkeihin mukaan, koska kaveri tykkää.

Meillä taas tykkään toisinaan olla tuhma tyttö ja saada läpsyjä pepulle. Ostin pienen ruoskan, mies käyttää sitä muhun toisinaan, koska mä tykkään. Hän ei siitä kiksejä saa. Alussa oli jopa vastenmielistä, ettei halunnut toimittaa asiaa. Nykyään jo sujuu. En ole pakottanut, hän itse pystyi myöntymään ajatukselle.

Vierailija
24/26 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöystävä lähti käymään kaupassa ja käski sillä välin heittää matot tuulettumaan. Minä laitoin lyhyen hameen ja ohuet mustat sukkahousut päälleni .Aloin siivouksen mattojen pihalle kantamisella ja puistelulla. Kylläpä siivouksestakin voi nauttia..! ! Tyttöystävän saavuttua siivous taisi jäädä toiselle sijalle..

Vierailija
25/26 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eikai kukaan halua nähdä mitään lihavaa kurppaa missään "seksiasuissa"

Mieheni haluaa. Ostelee tuon tuosta hepeniä ja mä käytän vaikka pelleksi itseni tunnen.

113 kiloa

Vierailija
26/26 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eikai kukaan halua nähdä mitään lihavaa kurppaa missään "seksiasuissa"

Mieheni haluaa. Ostelee tuon tuosta hepeniä ja mä käytän vaikka pelleksi itseni tunnen.

113 kiloa

Oikein! Hyvä sinä!

-M38