Harmittaa, kun mieheni ei halua että pukeudun seksiasuihin, vaikka itse haluaisin välillä pukeutua
Esim. sisäkön asussa tuntisin itseni todella tuhmaksi ja haluaisin, että miehenikin saisi siitä jotain kiksejä, mutta kun ehdotin hänelle, hän sanoi, että ei halua, minä olen kuulemman hänen mielestään tarpeeksi seksikäs ihan tällaisena kuin olen.
Pitäisikö tästä olla iloinen?
Onko teidän mielestä hyvä merkki, jos mies ei viehäty seksiasuista?
Kommentit (26)
Mitä sitä mieheltä menet kysymään? En minäkään kysy, vaan pukeudun koska itse haluan! T se joka kerran kuussa pukeutuu ja vaatii seksiä.
Meillä sama juttu. Miehen reaktio on "mikä virka näillä on" ja riisuu pois. :( Ei minua mitkään sisäkköleikit sinänsä kiinnosta, mutta alusvaatteet ja asusteet nyt vaan toisi hieman henkistä ja visuaalista lisämaustetta minun mielestäni.
No eikai kukaan halua nähdä mitään lihavaa kurppaa missään "seksiasuissa"
En usko että mies oikeasti inhoaisi ideaa seksikkäistä vaatteista. Minun naiseni panostaa tähän asiaan ja se on mielestäni iso juttu parisuhteessamme. Tuntuu että itsekin haluaa sitten panostaa ja automaattisesti otan naisen arjessa huomioon enemmän kuin aiemmat naiseni, joiden pääasiallinen syy avata suu on ollut se, että huomautetaan, mitä tein taas väärin.
Se että sinä haluat olla seksikkäämpi kuin tavallisesti on ehkä miehen mielestä pelottavaa, koska hänenkin pitäisi omasta mielestään sitten tuoda hommaan jotain lisäystä, esimerkiksi olla dominoivampi tai jollain määrittelemättömällä tavalla miehekkäämpi, mitä hän ei ehkä osaa tehdä.
Mies varmaan luulee että yrität testata häntä ja vastaa niin kuin luulee sinun haluavan hänen vastaavan. Feministisessä kulttuurissahan miehellä ei ole soveliasta haluta että nainen yrittää häntä mitenkään miellyttää tai pukeutuu alistaviin ja nöyryyttäviin seksiasuihin.
Mikä järki "seksiasuissa2 on? Mikset voi olla normaali?
Ehkä seksiasut ovat vain miehelle uutta ja outoa, siksi vierastaa niitä. Hän ei varmaan oikein tiedä, mitä pitäisi tehdä niillä. Että pitäisikö hänen ottaa siinä jokin rooli sitten, alkaa näytellä tai leikkiä jotain leikkiä, vai mitä ihmettä.
Kaikilta ei tule tuollainen uusiin juttuihin heittäytyminen luonnostaan, vaan se voi tuntua typerältä ja väkinäiseltä. Mutta voihan niihin asuihin totutella yhdessä. Kerro miehelle, mitä toivot hänen tekevän kun sinulla on ne asut päälläsi. Tai sano hänelle, että hönen ei tarvitse kuin katsoa, ja pidä hänelle joku striptease-show niissä asuissa. Näin mies voi olla oma itsensä eikä tarvitse alkaa miettiä, että mitäs tässä nyt pitäisi tehdä ja sanoa.
Onko sellaisia miehiä jotka eivät syty seksiasuista. Minä haaveilen, että vaimo joskus laittaisi mutta ei😦
Voitaisiin harjoittaa parinvaihtoa ;) Meillä vaimo ei halua laittaa hepeneitä - ei kuulemma halua pukeutua huoraksi.
Onko miehesi muutenkin mieleltään vähän yksitotinen.
Seksiasut nyt harvoin ovat kovin imartelevia muiden kuin mallinmitoissa olevan naisen päällä. Myötähäpeä ei oikein toimi afrodisiakkina.
Vaatteet ja seksi ei sovi yhteen.
Makuja on monia. Minä olen aina pyrkinyt ostamaan vain satiinisia ja pitsisiä, seksikkäiksi mieltämiäni yöasuja, koska paituleita yleisesti pidetään pahimpina mahdollisina erotiikantappajina. Kerran kaikki muut yöasuni olivat pesussa ja jouduin laittamaan mummolta saadun punaisen Minni ja Mikki -paitulin. Ujostelin miehen (olen melko tuoreessa seurustelusuhteessa) reaktiota, mutta tämä innostui! Sanoi, että näytän söpöltä ja lämpöiseltä ja että paituli on paljon kivempi kuin yleensä käyttämäni yöasut. Mies on seksin suhteen avoin ja kokeilunhaluinen, joten mistään huora-madonnajutusta tässä ei varmastikaan ole kyse.
Exä ei ymmärtänyt vaikka 20 vuotta yritin ei tavoin.Hän ei ikinä saanut minua oikein tuntemaan itseäni seksikkääksi, vaikka olin silloin nuori, kaunis ja hoikka.
Nykyinen mies tilaa meille netistä aina jotain kivaa, ja kun saamme olla koko illan kahden, siinä fantasiat villiintyy, vaihdamme rooleja ja pidämme ihan törkeän hauskaa. Olemme jo keski-ikäisiä, mutta ikinä en ole tuntenut itseäni näin seksikkääksi tai halutuksi, ja ikinä en ole ollut niin kuumana kuin nykyisin omaan mieheeni.
Seksissä pitäisi luottaa ja avautua, tulla ulos omalta mukavuusalueelta yhdessä, ja oppia luottamaan toisiinsa ja itseensä. Jotkut ei taida siihen ikinä pystyä, vaan varjelevat kasvojaan jopa kumppanin edessä.
Paras seksiasu on pikku pusero ja mustat avosukkikset (crotchless pantyhose) ...
Vierailija kirjoitti:
No eikai kukaan halua nähdä mitään lihavaa kurppaa missään "seksiasuissa"
Samaa mieltä!
-M52-
Vierailija kirjoitti:
Mies varmaan luulee että yrität testata häntä ja vastaa niin kuin luulee sinun haluavan hänen vastaavan. Feministisessä kulttuurissahan miehellä ei ole soveliasta haluta että nainen yrittää häntä mitenkään miellyttää tai pukeutuu alistaviin ja nöyryyttäviin seksiasuihin.
Jep.
Onneksi minä rakastan tasa-arvoa ja vihaan feminismiä, joten en ole ikinä lähtenyt tuohon.
:(
Ap