Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jääkö ns. poikatytöt ilman miestä?

Vierailija
06.11.2016 |

Palstalla vaahdotaan aina naisellisista naisista ja kuinka he ovat miesten mieleen. Eikö poikamainen tyttö (tarkoitan kapeaa lantiota pieniä tissejä, lyhyehköä tukkaa ja rentoa pukeutumista) tule koskaan saamaan miestä itselleen?

Haluavatko muut naiset olla tosi naisellisia pukeutumiseltaan ja käytökseltään, jotta miellyttäisivät vastakkaista sukupuolta? Itse tunnen oloni teennäiseksi mekoissa ja hameissa sekä korkokengissä. Olenko ainoa?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet mallit ovat poikatyttöjä.

Oleellista kuitenkin on kysyä, haluavatko nämä naiset edes miestä vai mieluummin toisen naisen.

Niin tai näin, nainen vie, mies vikisee.

Vierailija
2/19 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huippunaisellinen ja jäin silti ilman miestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen poikamaisiakin tyttöjä, jotka eivät ole ilman miesten kiinnostusta jääneet. Itse olin joskus poikamainen ja kiinnostin ilmeisesti lähinnä, mutta en pelkästään, muita tyttöjä silloin.

Vierailija
4/19 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikille naistyypeille löytyy ottajansa. Miehet ovat kaikkiruokaisia ulkonäön suhteen. Tärkeintä on luonne ja arvot. :) Naiset ovat vaativempia miesten suhteen.

Vierailija
5/19 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No esimerkiksi youtubettaja Onisionin vaimo on hyvä esimerkki siitä että lähes muodoton lyhyt tukkainen nainen joka on aivan lesbon näköinen kelpaa ihan hyvin menestyneellekkin miehelle.

Vierailija
6/19 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei jää. Tunnen naisen joka oli ja on aivan kuin nuori poika. Kaikki luulivat ja luulevat aina ensin että hän on mies. Niin vaan on ollut naimisissa parikymppisestä asti.

Mitähän mahtaneet neuvolassa ajatella kun vastaanotolle äitiysneuvolaan on tullut yksin tuleva isä joka onkin paljastunut tulevaksi äidiksi.

Vierailija
7/19 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole ainoa.

Olen aina ollut samanlainen vaikka muodokas nainen olenkin. Kovasti olisin halunnut poikamaisemman vartalon mutta sellaista saa kurveista muokattua. Rinnat voisi poistaa mutta lantiolle ei mahda mitään.

Hyvin on miehiä riittänyt kaikesta huolimatta. Ja myös tuntemilleni muille poikamaisille naisille ulkonäöstä riippumatta.

En ole koskaan ymmärtänyt miksi jotkut naiset yrittävät miellyttää miehiä. Itse olen lähtenyt siitä, että parempi on löytää sellainen kumppani joka tykkää minusta ihan omana itsenäni.

Vierailija
8/19 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ystäväni on hyvinkin poikamainen, mutta hänellä on todella hyvännäköinen mies.

Vierailija
9/19 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huolehdit turhaan. Poikamainen tyttö voi silti olla naisellinen. Iso plussa siinä on esimerkiksi tuo, että haluat miehen.

Vierailija
10/19 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäävät ilman miestä. Mutta saavat kyllä naista, ihme kyllä. Esim. Saara Aallon nainen. Jos itse olisi lesbo, haluaisin kyllä ihanan naisellisen namin.

Vierailija
11/19 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No esimerkiksi youtubettaja Onisionin vaimo on hyvä esimerkki siitä että lähes muodoton lyhyt tukkainen nainen joka on aivan lesbon näköinen kelpaa ihan hyvin menestyneellekkin miehelle.

Tässä siis hänen kuvansa: https://pbs.twimg.com/profile_images/751499066505170944/l39C_bci.jpg

Vierailija
12/19 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leveäharteiselle ja kapealanteiselle siskolleni on miehen löytäminen aina ollut helppoa. Ei ole kasvoiltaankaan kaunis, vaan tavallinen.

Vierailija
13/19 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillähän on parhaat miehet. T. Liian naisellinenko ?

Vierailija
14/19 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, mutta naisellisilla naisilla on enemmän valinnanvaraa.

Vierailija
15/19 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niillähän on parhaat miehet. T. Liian naisellinenko ?

Poikamaisilla naisilla on yleensä naismaiset piipittäjämiehet

Vierailija
16/19 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitää olla kyllä tosi mukava, että onnistuu.

Niitä on sitten sellaisia tosi beta-miehiä, jotka voivat innostua.

PS varo kaapissa pysyviä, ne voivat kiinnostua

Vierailija
17/19 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokapaikassa missä käyn on eräs nuori nainen millä on poikamainen lyhyt tukka, ei meikkaa, mutta on todella hyvä iho, kivat kasvot ja hyvin naisellinen vartalo, sopivasti tissejä ja persettä, hoikka vyötärö, hyvin hämmentävä ilmestys.

Vierailija
18/19 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kapea lantio, ja pienet rinnat eivät ole merkki miehisyydestä. On naisellista on siro ja hoikka, siroon ja hoikkaan vartaloon usein liittyy myös pienet rinnat.

Vierailija
19/19 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikatytöt yrittävät yleensä päteä miehiä kohtaan jotakin. Haluavat osoittaa tasavertaisuutensa jotenkin, raukat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän viisi