Nainen pitkässä suhteessa, miten reagoit jos saat mieheltäsi pakit seksialoitteeseen?
Ja kuinka usein niin tapahtuu, vai tapahtuuko koskaan?
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhdessä ollaan oltu kohta 40v ja mies on antanut pakit lähes aina jos olen aloitteen tehnyt. Mies on kyllä innokas, mutta vain silloin kun itse haluaa. Ja vaikka itse on kähmmässä lähes päivittäin, siltikään ei voi olla koskaan silloin kun minä haluaisin. No nyt en kyllä ole viimeiseen kymmeneenvuoteen edes yrittänyt. Vähän kyllä ottaa pattiin. Mutta minkäs voit. ies meillä muutenkin tuota tahtipuikkoa heiluttaa vähän joka suhteessa. Enää en kyllä juurikaan halua seksiä, niin ei niitä alotteita tule tietenkään tehtyä. Ja hyvä niin.
Niin mikä tässä on hyvää? Suhdehan on ihan perseestä.
No se on hyvä, ettei enää tee mieli seksiä niin ei tee aloituksiakaan, eikä näinollen saa pakkeja;) Ei tämä suhde nyt ihan perseestä ole seksin suhteen ollut. Aina on ollut tarjolla liikaakin, mutta ei välttämättä juuri silloin kuin olisin itse halunnut.
No olen loukkaantunut ja pettynyt. Kuitenkin tiedostan, ettei mies tee sitä "tahallaan", joten turha kiukutella sinänsä. Jatkan muita touhuja. Olen saanut aika monta kertaa pakit, ja tämä on johtanut siihen etten oikeastaan enää halua laittaa hirveästi vaivaa esim. tunnelman luomiseen ellen ole varma että maaliin päästään. Teen aloitteita silti, mutta aika simppeleitä ja suoria.
Varmaan huolestuisin. Olisi varmaan kovasti kipeä jos kieltäytyisi seksistä.
Miehelläni on hyvin vahva libido. Hän on valmis seksiin vaikka hänet herättäisi keskellä yötä.