Tuntevatko miehet ja naiset oikeasti yhtä syvää inhoa/vihaa toisiaan kohtaan kuin tällä palstalla?
Antaako av-kirjoittelu realistisen kuvan sukupuolten välisestä kuilusta?
Kommentit (57)
En usko. Naiset ovat yllättävän suvaitsevaisia miesten suhteen. (kuten myös päinvastoin!)
Sen sijaan pahimpiin rakkaus-viha-suhteisiin olen törmännyt lähinnä lesbojen naiseten kesken.
Homomiehetkään eivät vihaa niin totaalisesti. Homomiehet ovat kyllä mustasukkaisempia henkisestä pettämisestä kuin heteromiehet, mutta lesbonaiset hiiltyvät eniten fyysisestä pettämisestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen nainen ja inhoan monia naisia. Nainen on naiselle susi! Minkä takia naisvoittoisissa työpaikoissa on aina kateutta, kiusaamista ja juoruamista? Selittäkääpä se.
Jos tällaista on niin varmaankin siksi että henkilöstöpäälliköt on miehiä eikä valitse parasta kandidaattia vaan parhaan näköisen. Saavat sitten mitä tilaavat eli jonkun high mainteinance -prinsessan. Minä olin vuosia töissä lähes pelkästään naisista koostuvassa työyhtesössä jossa rekrytoinnit teki järkevä ja maanläheinen naispuolinen pomo. Eli ollut kateutta, kiusaamista eikä juoruamista vaan todella hyvä henki ja oltiin tekemisissä työajan ulkopuolellakin.
Heh, joo... Tämäkin on tietysti miehen syytä.
Vierailija kirjoitti:
Törkeyksien kirjoittajat ovat lassukoita. Kukaan normaalijärkinen ja henkisesti terve ei kirjoittele tuollaista.
Siksikö, että me palstan feministinaiset emme suostu kääntymään miehiä vastaan? Ihmisen mukavuus ei ole sukupuolisidonnaista. Jokainen älykäs ihminen ymmärtää tämän.
Hei, ja kiitos asiakaspalautteestasi!
Olemme pahoillamme, että lassukaksi itse nimeämänne dildomme aiheutti hiertymiä vaginaanne, epäilemme valmistusvirhettä. Annatko tilinumerosi, niin palautamme rahanne?
Ja oliko kyseessä kaksipäinen 50*8 cm vai 30*7 dildomme?
XXX-asiakaspalvelu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin naisten prinsessaharhaisuudesta ja lompakkoloisimisesta palstalla saa varsin realistisen kuvan.
Ja se ei ole mitään vihaa todeta tämä ääneen.
Just näitä viestejä tarkoitan.
t. 16
Jos provosoidut puhtaista faktoista, on se oma ongelmasi.
Tuskin nää keskustelut muuten vaikuttaa kuin siten että naiset on entistä varovaisempia lassukalta haiskahtavien häiskien kanssa koska sieltä paljastuva ajatusmaailma on niin karmea. Ihmetyttää esim. hamsterin kirjoittelu täällä. Miksi hän niin kovasti muka haluaa naisen kun hän inhoaa ja halveksii naisia. Hirvittää ajatus että joku naisparka joutuisi elämään tuollaisen kanssa. Elämä ei mitenkään voi olla hyvää jos puolison ajatusmaailma on tuo.
Vierailija kirjoitti:
Tuskin nää keskustelut muuten vaikuttaa kuin siten että naiset on entistä varovaisempia lassukalta haiskahtavien häiskien kanssa koska sieltä paljastuva ajatusmaailma on niin karmea. Ihmetyttää esim. hamsterin kirjoittelu täällä. Miksi hän niin kovasti muka haluaa naisen kun hän inhoaa ja halveksii naisia. Hirvittää ajatus että joku naisparka joutuisi elämään tuollaisen kanssa. Elämä ei mitenkään voi olla hyvää jos puolison ajatusmaailma on tuo.
Seuraava lassukan-hokijoiden ryhmäonanointi- ja lesboseksi-ilta järjestetään Cafe Tussukassa 27.11.
Tervetuloa!
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan. Suurin osa tänne kirjoittelevista naisista ovat parisuhteissa miesten kanssa, ja fiksujen ja kivojen miesten ympäröimiä.
Miksi onnellisessa parisuhteessa elävät naiset hengailevat samalla palstalla lassukoiden kanssa? Mitä järkeä ihan oikeasti? Luulisi että olisi aika helppoa ignoorata katkerien miesten avautumiset.
Naiset ovat aivan upeita. Haluan pian oman kullan. T. Mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan. Suurin osa tänne kirjoittelevista naisista ovat parisuhteissa miesten kanssa, ja fiksujen ja kivojen miesten ympäröimiä.
Miksi onnellisessa parisuhteessa elävät naiset hengailevat samalla palstalla lassukoiden kanssa? Mitä järkeä ihan oikeasti? Luulisi että olisi aika helppoa ignoorata katkerien miesten avautumiset.
Me tehdään vauvoja kivojen miesten kanssa. En tiedä mitä lassukat täällä tekevät.
Aloin käydä tällä palstalla joitain vuosia sitten sitten kun jäin sinkuksi ja vietin yksinäisiä iltoja koneella. Aivan järkytyin täällä kirjoittelevien miesten teksteistä. Kuvittelin, että pitkän parisuhteeni aikana sinkkumiehet ovat tulleet umpihulluiksi. Tämä esti minua pitkään deittailemasta lainkaan, lähinnä välttelin miehiä pari vuotta, koska palstalta oli muodostunut sellainen kuva että kaikki miehet halveksivat naisia (ja kaikkia muitakin ihmisryhmiä valkoista heteromiestä lukuunottamatta).
Onneksi löysin sitten miehen, joka todisti pelkoni vääräksi. Myös miehen kaveripiiri koostuu normaaleista, kilteistä ja mukavista miehistä. Nykyään itsekin tajuan, että täällä kirjoittavien miesten määrä on todella pieni eikä edusta yleistä kuvaa suomalaisesta miehestä. Palstaa luen edelleen nokkelien, fiksujen ja luovien av-mammojen takia, mutta lompakkolois- , "miksi suomalaiset naiset ovat sitä ja tätä" jne. ketjuista en enää provosoidu enkä niitä edes avaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me tehdään vauvoja kivojen miesten kanssa. En tiedä mitä lassukat täällä tekevät.
Hei, tilaamasi lassukka-anaalitapit on valitettavasti päässeet varastostamme tällä hetkellä loppumaan.
Odottelemme uutta erää saapuvaksi tammikuussa 2017.
Olen oikeasti ylpeä teistä kaikista, jotka olette jättäneet toistuvasti tarttumatta tuon yhden, jonka elämä näyttää keskittyvän alapään eri reikiin työnnettävien erilaisten esineiden ympärille, säälittäviin yrityksiin saada aikaan "miesvihaa palstalla".
Hienoa! Kaikille teille erinomaista alkavaa viikkoa!
Vierailija kirjoitti:
Olen oikeasti ylpeä teistä kaikista, jotka olette jättäneet toistuvasti tarttumatta tuon yhden, jonka elämä näyttää keskittyvän alapään eri reikiin työnnettävien erilaisten esineiden ympärille, säälittäviin yrityksiin saada aikaan "miesvihaa palstalla".
Hienoa! Kaikille teille erinomaista alkavaa viikkoa!
Paskavammaiset lassukanhuutelijat todellakin voisivat tunkea erinäisiä tavaroita jokaiseen ruumiinaukkoonsa. Mutta sehän sinullakaan ei mennyt jakeluun?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei toteudu todellisuudessa. Tänne vaan keräytyy kaikki miesvihaajalesbot.
Aka lassukoista "ovelimmat".
Väität siis, että naisvaltaisella palstalla kaikki paskaviestit ovat joko miesten tai naisena esiintyvien miesten kirjoittamia? Tuo jos mikä on miesvihaa.
Mielenterveysongelmaisista peräkammarinpojista on ollut romantisoitu kuva. On surkuteltu ujouttaan hukkaan meneviä helmiä mieheksi. Ei surkutella enää.
Tuskin kummankaan sukupuolen kerma hengailee tällä palstalla, mies- ja naispuoliset luuserit purkavat ahdistustaan. AV on vain salonkikelpoinen Suomi24.
No kyllä minä inhoan monia miehiä oikeastikin.
Jos tällaista on niin varmaankin siksi että henkilöstöpäälliköt on miehiä eikä valitse parasta kandidaattia vaan parhaan näköisen. Saavat sitten mitä tilaavat eli jonkun high mainteinance -prinsessan. Minä olin vuosia töissä lähes pelkästään naisista koostuvassa työyhtesössä jossa rekrytoinnit teki järkevä ja maanläheinen naispuolinen pomo. Eli ollut kateutta, kiusaamista eikä juoruamista vaan todella hyvä henki ja oltiin tekemisissä työajan ulkopuolellakin.