Pidättekö lihavat korkokenkiä?
Kommentit (14)
Mekkoja kesällä. Korkokenkiä en todellakaan.
Mekkoja joo, korkokenkiä en. Helvetin epämukavia enkä osaa kävellä niillä.
Mekkoja kyllä mutta korkokenkiä harvemmin. Tuhti ylävartalo ja korkokengät tekevät jotenkin hassun vaikutelman.
En pidä käytä housuja vaan aina mekko tai hametta. Jalassa myös lähes aina korkkarit ja joskus lenkkarit, nekin yleensä mekon kanssa. Ylipainoa on noin 5 kg.
Pidän. En muuta oikeastaan pidäkään.
Ohiksena, lihavallehan sopiikin mekko paremmin. Housut lihottavat entisestään.
Vierailija kirjoitti:
Ja mekkoja?
Kaipa kuulun tähän lokerointiin, ja vastaan kyllä. Ja kumpiakin läheis aina.
Ihan vartalotyyppi asia, itse olen päärynä eli persevä mutta muuten "normi" mitoissa ja minulle sattuu käymään hame/mekko paremmin koska housut sen kuin kasaavat kaiken makkaran kuoreen, tai jättävät säkille ja pahentavat asiaa.
Oikein istuva mekko/hame korostaa ja kaventaa vyötäröä, ja pienikin korko pidentää säärtä ja parantaa ryhtiä ja koko olemusta
Kyllä käytän molempia, korkojen mukavuus/epämukavuus on kiinni kengän mallista ja lestistä.
Mekkoja tai hameita käytän useimmiten. Korkeissa koroissa en osaa kävellä, kipurajani on n. 7 cm mutta harvoin laitan jalkaan, lähinnä käytän kesäjuhlissa.
Mekkoja joo, korkokenkiä harvemmin. Olen yleensä koko päivän jalkojen päällä, joten kengissä mukavuus on ykkösprioriteetti ja tarpeeksi mukavia korkkareita ei ole löytynyt
Vierailija kirjoitti:
En pidä käytä housuja vaan aina mekko tai hametta. Jalassa myös lähes aina korkkarit ja joskus lenkkarit, nekin yleensä mekon kanssa. Ylipainoa on noin 5 kg.
Ymmärrät kai, ettei aloituskysymys ollut tarkoitettu sinulle?
Vierailija kirjoitti:
Mekkoja kyllä mutta korkokenkiä harvemmin. Tuhti ylävartalo ja korkokengät tekevät jotenkin hassun vaikutelman.
http://chicago187.blogspot.fi/2016/01/shoreline.html
Helvetin seksikästähän toi on.
Joo.