Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auralei Anti Aging Serum ja Auralei Anti Wrinkle Moisturizer HUIJAUS

Muppe2
06.11.2016 |

Laihdutustuotteiden ja naamarasvojen jälkeen on taas ilmestynyt uusi "kauneudenhoitotuotehuijaus" Auralei Anti Aging Serum ja Auralei Anti Wrinkle Moisturizer. Kyseessä on sama huijarifirma kuin Garcinia Essentials - laihdutustuoteissa, Restora Lumina naamarasvassa sekä Nu Youth Anti Aging naamarasvassa. Jos olet tilannut tuotteita ja huomaat, että luottokortiltasi lähtee rahaa, niin ota yhteyttä. Tähän mennessä kukaan ei ole ilmoittanut minulle, ettei olisi saanut rahojaan takaisin laatimallani reklamaatiolla. Laskutan vasta tehtyäni työn ... jos se kelpaa "asiakkaalle". Menisittekö oikeuteen ilman asian osaavaa asianajajaa? muppe2@hotmail.com

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaaliälyinen ja terveen skeptinen ihminen tajuaa nuo huijaukseksi ja jättää klikkaamatta. Mene muualle mainostamaan.

Vierailija
2/5 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan huijaa. Autettuja ihmisiä on noin 160. Miten voi huijata, jos laskutan pienen korvauksen tehtyäni ja lähetettyäni tekemäni työt? Oletko ihan järjissäsi? Tältä sivulta on muuten tullut pääosa huijatuista ja nykyisin oikein tyytyväisistä asiakkaista ... vai tekisitkö itse työtä kahdesta kolmeen tuntiin vain työn ilosta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auralei......Hain jalkahoitojan palvelunumeroa ja luin ohessa olleen mainoksen ryppyvoiteisiin liittyvän linkin.  Hämäävästi oli liitetty Irina Björklundin ja Baba Lybekin kuvat mainokseen.

Tekstissä mainittiin myös iloisesti hoidosta yllättyneen naishenkilön nimi ja paikkakunta.

Niin lähellä omaa asuinkuntaani, että tein hakutestin.    Fonectan hakutulos  kokonainen 0.

Samoin palautepostissa mainitut henkilöt olivat mielenkiintoisia,  arvaten keksittyjä nimiä ja kuvia.

Helkatin ikävää, että nykyään täytyy kyseenalaistaa tarjousten rehellisyyttä ja epäillä petosta.

Miten toimia itse rehellisenä yrittäjänä, jos asiakkaiden uskottavuutta horjutetaan.

Ennen sanottiin, että kauppa se on, mikä kannattaa. Nykään taitaa olla petos, mikä rehoittaa.

Vierailija
4/5 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auralei. Auraleipä.

Vierailija
5/5 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin äsken tuotettanne. Olin omasta mielestäni ostanut ihovoidetta, mutta palautteessa luki: Painonhallintaan. Miten se on mahdollista? Olen ehkäpä hieman alipainoinen, katson etten saa mitä LUULIN tilaavani. En moiti heti huijaukseksi, koska en ole käyttänyt tuotetta. Mutta jos saan laihdutusainetta, olen todella pahoillani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kuusi