Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentit (75)

Vierailija
61/75 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ennakkoon tiennyt mistään ap:n silmienvälihulluudesta, ja ennen kommenttien lukua ja muita ennakkoluuloja katsoin kuvat ja muodostin mielipiteeni.

1:llä on kauniit silmät, muuten ok nätti, nenä ei kauneimmasta päästä. 2:lla on kaunis nenä ja huulet ja muutenkin ihan nätti, mutta silmät liian kaukana toisistaan minun makuuni. Minulle 2. liian kaukana olevat silmät olivat isompi "vika" kuin 1. ei niin nätti nenä joten valitsin 1. kauniimmaksi.

Kun luin noita kommentteja ja ymmärsin että kyseessä on juuri silmienväliin liittyvä keskustelu, kiinnitin huomiota että ap:n mielestä ilmeisesti lempeän näköinen on kaunista ja "ilkeän" näköinen rumaa, ja hänelle tämä silmienväli korreloi lempeyden ja ilkeyden kanssa. Siksi pistikin silmääni ap:n valitsemien kuvien raju kontrasti. 1. kuvassa naisella on voimakkaat silmämeikit kajaaleineen, kampaus "tiukempi" ja kasvojen asentokin "viekas", mikä tekee kokonaisuudesta tylymmän. Kun taas 2. kuvaan ap on valinnut pehmeäsävyisen kuvan jossa naisella on pehmeän kiharainen kampaus, lempeä hymy, ja lämmin sävyinen kevyempi meikki, jotka kaikki korostavat naisen lempeyttä.

En sitten tiedä oliko tämä ap:lta tarkoituksellista vai tahatonta, mutta minulle jäi vaikutelma että valitsemalla juuri nämä kuvat yritettiin vaikuttaa mielipiteisiin. Todenmukaisemman mielipiteen olisi saanut valitsemalla saman tyylisesti kuvatut, samankaltaisilla meikeillä ja ilmeillä olevat naiset.

Itseäni on kuitenkin aina viehättänyt eniten "neutraalit" tai hieman toisiaan lähempänä olevat silmät. Jostain syystä asia vain on näin, onneksi makuja on monia.

Vierailija
62/75 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2. Jaclyn Smith oli hyvin kaunis nuorena.

Nyt on jo 71-vuotias

http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2016/04/15/11/3332C11900000578-3541575-i…

Tosi hottis, kyllä kelpaisi.

M43

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/75 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaclyn Smithin nuoruuden aikaan tuskin tekohiuksia liiemmin käytettiin. Nykyisin ne ovat erittäin suosittuja ulkonäköongelmien ja huonon itsetunnon kanssa painiskelevien ohuthiuksisten keskuudessa.

Tosin näyttäähän ne jatkeet paremmilta, kuin päätä myöten menevä liimaletti.

:D Vai ei muka käytetty tekohiuksia? :D Tietysti jos sinä olet sitä mieltä ettei käytetty, niin ei niitä varmaan sitten käytetty!

Vierailija
64/75 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

2.

Toki olisi kiva nähdä ykkösestä kuva missä on parempi ilme.

Vierailija
65/75 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

2 mut ilman tota järkyttävää peruukkia. :D

Ei ole peruukki :)

Jaclyn Smithillä oli/on todella kauniit ja paksut luonnonkiharat hiukset. Se että sinulla on suomalaiselle tyypilliset hennot hiukset ei tee Jaclynin hiuksista peruukkia.

http://1.bp.blogspot.com/-id0aOPMoflk/TqFJL1rPeoI/AAAAAAAAIUk/xNWcQYfLc…

http://cdn.stylisheve.com/wp-content/uploads/2012/01/Jaclyn-Smith-Hairs…

https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/b1/50/c3/b150c31e93dd68f6b936…

Jestas mikä beibe tossa ekassa kuvassa :p

Vierailija
66/75 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

2. Koska sillä on kauniimpi kasvojen muoto, nenä ja huulet.

(Olisi kauniimpi myös ykkösen silmillä, koska kysyjä on silmienvälihullu.)

Jokainen meistä on jonkin sortin hullu.

Mutta tuo 2. ei olisi yhtä kaunis, jos hänellä olisi 1. silmien väli. Et vain halua myöntää sitä, että olen oikeassa.

Ap

Ei ole ja olet väärässä.

Onko sun silmät lähellä vai kaukana toisistaan? Sinä kun et edes tiedä siitä kolmannesta vaihtoehdosta.

Anna kun arvaan: sulla on pienet siansilmät syvällä päässä? Sitten on joku kaunis nainen, jolle olet kateellinen sen ulkonäöstä, jolla on mielestäsi silmät lähellä toisiaan? Menikö oikein?

Harvalla ihmisellä on rumat silmät. Ruma nenä tai suu taas löytyy joka toiselta. Suurin osa ihmisistä kiinnittää paljon enemmän huomiota niihin, kuin silmiin. Ikäväksesi.

Whhaaat? Miten se olisi mulle ikävä asia, jos ihmiset kiinnittävät huomiota muihin kuin silmiin, jos mulla olisi rumat silmät? Ja vaikka yritätkin väittää, ettei silmiin kiinnitetä huomiota, me kaikki kyllä tiedämme totuuden -  ihmiset katsovat toisiaan silmiin suurimman osan ajasta, kun he toisen kasvoja katsovat. Toki ne reppanat ovat erikseen, jotka eivät uskalla katsoa toista ihmistä SILMIIN, mutta he ovatkin jo oma lukunsa.

Ja mainitsen vielä - silmiäni on kehuttu ja saan kehuja tänäkin päivänä niistä omalta mieheltäni, jolla myöskin on todella kauniit, sielukkaat ja lempeät silmät.

Ap

Millaiset ne silmät olivatkaan, et kertonut? Ne siansilmät? Näytätkö kenties aasialaiselta mallilta ja miehesi on mulatti? :D

Ei ole siansilmiä kummallakaan. Mantelinmuotoiset ovat, minulla keskikokoa, ei pienet eikä isot. Miehelläni on hieman isommat :)

Ap

Miksi sinulla on sitten pakkomielle tästä silmien välistä, jos omasi ovat tavalliset? Koetko kenties, että silmäsi ovat ainut siedettävä kohta naamassasi? Onko sinulla vaikkapa iso nenä tai ohuet huulet, ruma vartalo tai jotain muita puutteita?

Ei ole nimittäin ihan normaalin, itseensä tyytyväisen ihmisen juttuja tuollainen jankkaaminen. Oletko puhunut ikinä ammattilaiselle näistä ajatuksistasi? OCD voi näyttäytyä myös pakkoajatuksina.

Olenko sanonut, että olisin tyytyväinen omaan ulkonäkööni?

Miksi minä en saa ilmaista mielipiteitäni siitä, mikä on mielestäni kaunista ja mikä ei, vaikka itse en olisi omasta mielestäni kaunis?

Ap

Kiitos vastauksesta, näin ajattelinkin :)

Saat toki, ole hyvä. Tietysti rumilla ihmisillä on myös oma makunsa. Hyväksy sitten myös muiden eriävät mielipiteet. Vai oletko niin tyhmä, ettet usko olevan eri makuja mitä tulee ihmisten ulkonäköön? Suurimman osan mielestä esim. ruma nenä (iso tai leveä), ohuet huulet tai pienet silmät/mulkosilmät ovat paljon pahempia kauneusvirheitä.

Se, etten pidä itseäni kauniina ei tarkoita, että pitäisin itseäni rumana. En ole mielestäni ruma, mutten kauniskaan, vaan tavallisen näköinen, parhaimmillani nätti ja söpö. Kukaan ei ole minua rumaksi haukkunut, lukuunottamatta erästä pikkupissistä, joka kerran siideri kädessä minun ohi kävellessään sanoi "hyi vittu miten ruma". Sitä en voinut ottaa vakavissani, sillä kotona peilissä näytin aika mukiinmenevältä.

Ap

Mutta mt-ongelmiin, kuten ocd:hen on kyllä apua tarjolla. Onko sinua kiusattu enemmänkin elämäsi aikana? Kuulostaa surulliselta, että mietit jotakin niin merkityksetöntä asiaa, kuin silmien väliä, noin paljon :(

Tuskin se on sinulta pois, jos minulla on pakkomielle silmien etäisyyksiin.

Ap

Ei vain minulta, vaan kaikilta ihmisiltä, etenkin läheisiltäsi. Huonosti voivat ihmiset, joilla on hoitamattomia mt-ongelmia, ovat uhka koko yhteiskunnalle. Usein he päätyvät kaikenlaisiin pieniin ja suurempiin, muiden ihmisten turvallisuutta horjuttaviin tekoihin. Toivon, että kukaan ei jäisi Suomessa avun ulkopuolelle. Joskus se vaan vaatii hieman aikaa, että ihminen itse tilanteensa ymmärtää.

Kaikella rakkaudella.

Vierailija
67/75 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2. Jaclyn Smith oli hyvin kaunis nuorena.

Nyt on jo 71-vuotias

http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2016/04/15/11/3332C11900000578-3541575-i…

Ei ole tuossa enää kaunis naamastaan, lehmän näköinen naama leikeltynä. Nuorekas toki on ja tyylikäs ikäisekseen. Nuorempana oli huikean kaunis kyllä. Ja ei noilla mitään peruukkia ollut, kasarilla monella jenkillä luonnostaan paksu ja tuuhea tukka joka oli muotoiltu yms

Vierailija
68/75 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

2. Koska sillä on kauniimpi kasvojen muoto, nenä ja huulet.

(Olisi kauniimpi myös ykkösen silmillä, koska kysyjä on silmienvälihullu.)

Jokainen meistä on jonkin sortin hullu.

Mutta tuo 2. ei olisi yhtä kaunis, jos hänellä olisi 1. silmien väli. Et vain halua myöntää sitä, että olen oikeassa.

Ap

Ei ole ja olet väärässä.

Onko sun silmät lähellä vai kaukana toisistaan? Sinä kun et edes tiedä siitä kolmannesta vaihtoehdosta.

Anna kun arvaan: sulla on pienet siansilmät syvällä päässä? Sitten on joku kaunis nainen, jolle olet kateellinen sen ulkonäöstä, jolla on mielestäsi silmät lähellä toisiaan? Menikö oikein?

Harvalla ihmisellä on rumat silmät. Ruma nenä tai suu taas löytyy joka toiselta. Suurin osa ihmisistä kiinnittää paljon enemmän huomiota niihin, kuin silmiin. Ikäväksesi.

Whhaaat? Miten se olisi mulle ikävä asia, jos ihmiset kiinnittävät huomiota muihin kuin silmiin, jos mulla olisi rumat silmät? Ja vaikka yritätkin väittää, ettei silmiin kiinnitetä huomiota, me kaikki kyllä tiedämme totuuden -  ihmiset katsovat toisiaan silmiin suurimman osan ajasta, kun he toisen kasvoja katsovat. Toki ne reppanat ovat erikseen, jotka eivät uskalla katsoa toista ihmistä SILMIIN, mutta he ovatkin jo oma lukunsa.

Ja mainitsen vielä - silmiäni on kehuttu ja saan kehuja tänäkin päivänä niistä omalta mieheltäni, jolla myöskin on todella kauniit, sielukkaat ja lempeät silmät.

Ap

Millaiset ne silmät olivatkaan, et kertonut? Ne siansilmät? Näytätkö kenties aasialaiselta mallilta ja miehesi on mulatti? :D

Ei ole siansilmiä kummallakaan. Mantelinmuotoiset ovat, minulla keskikokoa, ei pienet eikä isot. Miehelläni on hieman isommat :)

Ap

Miksi sinulla on sitten pakkomielle tästä silmien välistä, jos omasi ovat tavalliset? Koetko kenties, että silmäsi ovat ainut siedettävä kohta naamassasi? Onko sinulla vaikkapa iso nenä tai ohuet huulet, ruma vartalo tai jotain muita puutteita?

Ei ole nimittäin ihan normaalin, itseensä tyytyväisen ihmisen juttuja tuollainen jankkaaminen. Oletko puhunut ikinä ammattilaiselle näistä ajatuksistasi? OCD voi näyttäytyä myös pakkoajatuksina.

Olenko sanonut, että olisin tyytyväinen omaan ulkonäkööni?

Miksi minä en saa ilmaista mielipiteitäni siitä, mikä on mielestäni kaunista ja mikä ei, vaikka itse en olisi omasta mielestäni kaunis?

Ap

Kiitos vastauksesta, näin ajattelinkin :)

Saat toki, ole hyvä. Tietysti rumilla ihmisillä on myös oma makunsa. Hyväksy sitten myös muiden eriävät mielipiteet. Vai oletko niin tyhmä, ettet usko olevan eri makuja mitä tulee ihmisten ulkonäköön? Suurimman osan mielestä esim. ruma nenä (iso tai leveä), ohuet huulet tai pienet silmät/mulkosilmät ovat paljon pahempia kauneusvirheitä.

Se, etten pidä itseäni kauniina ei tarkoita, että pitäisin itseäni rumana. En ole mielestäni ruma, mutten kauniskaan, vaan tavallisen näköinen, parhaimmillani nätti ja söpö. Kukaan ei ole minua rumaksi haukkunut, lukuunottamatta erästä pikkupissistä, joka kerran siideri kädessä minun ohi kävellessään sanoi "hyi vittu miten ruma". Sitä en voinut ottaa vakavissani, sillä kotona peilissä näytin aika mukiinmenevältä.

Ap

Mutta mt-ongelmiin, kuten ocd:hen on kyllä apua tarjolla. Onko sinua kiusattu enemmänkin elämäsi aikana? Kuulostaa surulliselta, että mietit jotakin niin merkityksetöntä asiaa, kuin silmien väliä, noin paljon :(

Tuskin se on sinulta pois, jos minulla on pakkomielle silmien etäisyyksiin.

Ap

Ei vain minulta, vaan kaikilta ihmisiltä, etenkin läheisiltäsi. Huonosti voivat ihmiset, joilla on hoitamattomia mt-ongelmia, ovat uhka koko yhteiskunnalle. Usein he päätyvät kaikenlaisiin pieniin ja suurempiin, muiden ihmisten turvallisuutta horjuttaviin tekoihin. Toivon, että kukaan ei jäisi Suomessa avun ulkopuolelle. Joskus se vaan vaatii hieman aikaa, että ihminen itse tilanteensa ymmärtää.

Kaikella rakkaudella.

Ei kenenkään tästä tarvitse kärsiä. Poikaystäväni kanssa ajatukseni ovat ihan muualla kuin tässä pakkomielteessäni, joka on itse asiassa vähentynyt merkittävästi siitä, millainen se joskus oli.

Tämän viikonlopun olen nyt pitkästä aikaa viettänyt yksinäni, joten se varmasti vaikuttaa siihen, että alan taas toimia samoin kuin silloin, kun vietin suurimman osan ajastani yksin, mikä sai minut turhautuneeksi. Pakkomielteeni siis tulee esiin sisimmästäni vain silloin, kun olen yksin.

Kukaan ei tiedä näistä pakkomielteistäni liittyen ihmisten ruumiinosiin ja piirteisiin, eikä saa eikä tarvitse koskaan tietääkään. Olkoon tämä minun salainen paheeni.

Ap

Vierailija
70/75 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

2.

Vierailija
71/75 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Numero 2 on naisellinen ja siropiirteinen, tyylikin kuuma, vaikka moni kommentoija sitä kauhistellut. Ensimmäisen kuvan nainen taas hieman miesmäinen piirteiltään.

Vierailija
72/75 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
73/75 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

2, panisin ja kovaa! 

Vierailija
74/75 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2, panisin ja kovaa! 

vaikka olemattomat tissit, mutta muuten tosi hot!

Vierailija
75/75 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro 2 on kauniimpi, nro 1 on liian leukava=ei naisellinen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi