Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni ehdottelee silikonrintoja

Vierailija
06.11.2016 |

Onko muilla kokemuksia, oletteko suostuneet?

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En suostuisi enkä suhtautuisi hyvällä ehdotuksiin. Mitä mieltä itse olet asiasta ja millä tavalla mies sitä ehdotti, nuo asiat ovat tärkeimpiä.

Tarttui seksihetken jälkeen rintoihin kiinni ja totesi, että "vois nää isommatkin olla. Hankitaanko siikonit?".

Ei tuota taida voida ihan tosissaan sanottuna pitää.

Kyllä sinä tiedät minkä ruumiinosan suhteen voit antaa samalla mitalla takaisin.

Siis jos teillä molemmilla on huumorintajua, mutta ehkäpä ei ole?

Daa,me ollaan nyt AV:lla.Ihan mistä tahansa ohimennen lausutusta kommentista voi kehittää elämää suuremman kriisin.

Mitäs sinä tuolla oikein tarkoitit ?!?!?!?

Nyt kyllä hermostun. :)

Vierailija
42/48 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En suostuisi enkä suhtautuisi hyvällä ehdotuksiin. Mitä mieltä itse olet asiasta ja millä tavalla mies sitä ehdotti, nuo asiat ovat tärkeimpiä.

Tarttui seksihetken jälkeen rintoihin kiinni ja totesi, että "vois nää isommatkin olla. Hankitaanko siikonit?".

Ei tuota taida voida ihan tosissaan sanottuna pitää.

Kyllä sinä tiedät minkä ruumiinosan suhteen voit antaa samalla mitalla takaisin.

Siis jos teillä molemmilla on huumorintajua, mutta ehkäpä ei ole?

Daa,me ollaan nyt AV:lla.Ihan mistä tahansa ohimennen lausutusta kommentista voi kehittää elämää suuremman kriisin.

Mitäs sinä tuolla oikein tarkoitit ?!?!?!?

Nyt kyllä hermostun. :)

Joistain avauksista on kyllä vaikea sanoa,onko kyseessä "oikea" ongelma,provo vai läppä :D 

Tuo ap:n juttu on kuitenkin ihan mahdollinen,eräälle kaverilleni poikaystävä maksanut silikonirintojen ottamisen, muussa tapauksessa nainen olisi ostanut ne itse itselleen täyttäessään 30, "synttärilahjana". 

Tosin mies tuli lempatuksi heti rintojen laitattamisen jälkeen,eli hänen kannaltaan huono diili, mutta aivan mahdollista että mies ehdottaa ostavansa naiselle silikonirinnat, joista on sitten "iloa" molemmille.

Eli ap:n miehen kysymys voi olla tosissaan esitetty,tai jos heidän parisuhteeseessaan toisen ruumiinosien negatiivinen kommentointi seksin jälkeen on normaalia huumoria,saattoihan tuo huumoriakin olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaiset tissit sulla on ap?

Miltä sinusta tuntuu tarvitsetko silareita?

Itse olen silikoneja vastaan, mutta ymmärrän jos niille on todellista tarvettä, mutta pieni koko ei ole mun mielestä mikään syy ottaa kumitissejä, yleensä pienet tissit on kiinteät ja kauniit.

Avokillakin on vielä 40v ikäisenä tissit kuin teinitytöillä vaikka 1lapsi on niillä imetetty a-b 75 , ei tullut raskausarpiakaan edes mahaan.

Vierailija
44/48 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aviomieheni ehdotti minulle peppuimplantteja. Ehdotin vastineeksi peniksen PAKSUNNUSleikkausta.

Vierailija
45/48 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minä pohdin täälä kannattaako minun jatkaa suhdetta kun minä haluan silarit ja mieheni ei pysty niitä hyväksymään.. Ei kuulema voi arvostaa epäluonnollisuutta.

Silti hänellä ei ole ongelmaa meikkaamisen/sheivaamisen/hiustenvärjäyksen yms yms kanssa.......

Vierailija
46/48 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja minä pohdin täälä kannattaako minun jatkaa suhdetta kun minä haluan silarit ja mieheni ei pysty niitä hyväksymään.. Ei kuulema voi arvostaa epäluonnollisuutta.

Silti hänellä ei ole ongelmaa meikkaamisen/sheivaamisen/hiustenvärjäyksen yms yms kanssa.......

Aika jännä, jos joku oikeasti rinnastaa meikkaamisen kauneusleikkauksiin.

Joo, käytän minäkin meikkiä mutta en haluaisi silti, että elismistööni tungetaan mahdollisesti terveydelle vaarallisia vierasesineitä.

Vierailija
47/48 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helloimrosa kirjoitti:

Mun mies suuttui kun ehdotin silikoneja itselleni ja sanoi että mielummin pienet ja kauniit kun feikit.

Minäkin kerran imetyksen aikana totesin vitsillä, että taidan käydä korjauttaa rinnat imetyksen jälkeen. Mies meni ihan hämilleen että enhän varmana mene ja pari kuukautta jaksoi satunnaisesti varmistaa, että se oli vain vitsi.

Vierailija
48/48 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helloimrosa kirjoitti:

Mun mies suuttui kun ehdotin silikoneja itselleni ja sanoi että mielummin pienet ja kauniit kun feikit.

Minäkin kerran imetyksen aikana totesin vitsillä, että taidan käydä korjauttaa rinnat imetyksen jälkeen. Mies meni ihan hämilleen että enhän varmana mene ja pari kuukautta jaksoi satunnaisesti varmistaa, että se oli vain vitsi.

Ihania miehiä teillä,juuri noin rakkaasa rintoihin kuuluukin suhtautua!

Itseäni ei ole koskaan häirinnyt niinkään rintojeni koko,vaan se,että ne tuntuvat roikkuvan polvissa asti,mutta mies on silti ollut niistä aina innoissaan.

En ymmärrä millainen tyyppi vaimolle rintojen suurennusta ylipäätään, mutta että vielä niin herkässä tilanteessa kuin seksin jälkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yhdeksän