Mitä mieltä olette näistä alaselkätatuoinneista?
Minusta nämä eivät ole yhtään hienoja. Varsinkin tuo ikivanha suttuinen töherrys on järkyttävä.
Kommentit (16)
Mä tykkään. Ainoa tatuointi minkä voisin ottaa
Jos jotain pysyvää ihonsa hankkii niin olisi mennyt edes ammattilaiselle ja valinnut jonkin toisen paikan kehossaan. Tuohon kohtaan pistetään epiduraali ja sitten on tatuointimyrkyt elimistössä.
Ihan katsomatta samaa mieltä kun muuitakin. Ei kuulu mulle pätkän vertaa.
Ne on otettu ihan itseään varten. Näin olen kuullut.
Nuohan laitetaan miehiä varten. Mies voi ihailla kun takaapäin panee naista.
Vierailija kirjoitti:
Ihan katsomatta samaa mieltä kun muuitakin. Ei kuulu mulle pätkän vertaa.
No eihän se kuulu. Millaistahan se on, jos kukaan ei sitä huomaa, tai mainitse mitenkään? Itsehän tuota varmaan harvemmin tulee katsoneeksi?
Vierailija kirjoitti:
Nuohan laitetaan miehiä varten. Mies voi ihailla kun takaapäin panee naista.
Siis panotatska?
Olisinpa mielummin ottanut 25 vuotta sitten tuohon paikkaan enkä isoja kuvia olkapäähän ja rintaan! Olisi helpompi peittää. Nyt mulla on hyvin tehdyt, mutta haalistuneet sekä mielenkiinnon kohteena vanhentuneet heartagram tississä ja X-files alien olkapäässä.
Tatuoinnit sopii merimiehille ja vankilakundeille. Muilla se on merkki mielenterveys- ja itsetunto-ongelmista
Minulla on palava sydän alaselässä. En usein muista edes että se on siellä,kun kaaduin ja satutin selkäni pari vuotta sitten niin hämmennyin hetkeksi kun sh kommentoi että "kiva tatska sulla täällä".
Rumia. Multa menis halut jos yrittäis rakastella tatuoidun kanssa. Ei vaan pystyis. Inhottais niin paljon.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on palava sydän alaselässä. En usein muista edes että se on siellä,kun kaaduin ja satutin selkäni pari vuotta sitten niin hämmennyin hetkeksi kun sh kommentoi että "kiva tatska sulla täällä".
No onpa jännä, että räväkkä sairaanhoitaja kehuu "tatskaa".
Vierailija kirjoitti:
Trampstamp.
Joskus näin kaupassa kun +50v nainen kyykki jotain alahyllyltä ja haalistunut tribaali loisti alaselästä! Repesin nauramaan ihan sponttaanisti :D
Ei ne kyllä omaan makuun ole kivoja, vaikka tatuoinneista noin yleisesti tykkään ja itselläkin niitä on.