Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Okcupid, millaisia kokemuksia?

Vierailija
06.11.2016 |

Väsäilen nyt profiilia itselleni. Mitenkä tuo käytännössä toimii? Eli siis annetaan toisen profiilille tähti ja silloin näkee onko toinenkin pitänyt profiilistasi?

Heti ensimmäisenä ihmetyttää se että miksi sellaiset miehet lähestyvät joiden kanssa ei ole kovin korkea prosentti? Ainakin tuolla Browse Matches toiminnolla löydän miehiä joiden kanssa on prosenttina yli 90 tai yli 95. Luulisi että miehillekin löytyisi kysymysten yms perusteella vähän sopivampia naisia...

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö on hengissä? 

Vierailija
22/22 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rustan kirjoitti:

Avausten kanssa on samat haasteet kuin muuallakin. Hauska seikka sekin, että useimmilla hakee Long-term dating, ja sitten kysymyksessä vastataan, että kyllä, sex on the first date on tosi jees, ja pelkän seksin takia käy mielellään deiteillä. Ota siinä selvää sitten.

Ei kai nuo sulje toisiaan pois. Seksin laatukin voi vaikuttaa suhteessa, niin miksei sekin voisi kuulua tutustumiseen, jos siltä tuntuu. Ei minua ainakaan haittaisi, jos kumppaniehdokkaani haluaisi minua niin paljon, ettei malta odotella yhtään kauempaa. Minulle se tarkoittaa vain, että olen tarpeeksi kiihottava hänen silmissään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla