Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Okcupid, millaisia kokemuksia?

Vierailija
06.11.2016 |

Väsäilen nyt profiilia itselleni. Mitenkä tuo käytännössä toimii? Eli siis annetaan toisen profiilille tähti ja silloin näkee onko toinenkin pitänyt profiilistasi?

Heti ensimmäisenä ihmetyttää se että miksi sellaiset miehet lähestyvät joiden kanssa ei ole kovin korkea prosentti? Ainakin tuolla Browse Matches toiminnolla löydän miehiä joiden kanssa on prosenttina yli 90 tai yli 95. Luulisi että miehillekin löytyisi kysymysten yms perusteella vähän sopivampia naisia...

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekin ihmetyttää että kun olen laittanut että etsin seuraa läheltä, niin jostain hornan tuutista tulee viestiä. Eikö tämän kuitenkin pitänyt olla vähän fiksumpi palsta?

Vierailija
2/22 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okcupidissa suomalaiset miehet ovat suomi24:ään verrattuna "sivistyneempiä", persoonallisempia ja itsestään huolehtivampia. Huonona puolena se, että jos et ole polyamorikko-vegaani-vapaamielinen, saat vastaustesi perusteella itsellesi melko ikävän ja tiukkapipoisen luonnekuvauksen. Ja et välttämättä löydä niin paljoa samanhenkistä porukkaa.

Itse en antanut mitään tähtiä, joskus sain niitä. Mutten tiedä, mikä virka niillä on. Suosittelen osoittamaan kiinnostuksen viesteillä. Miehillä on taipumus "kokeilla onneaan", siksi voit saada viestejä epäsopiviltakin ympäri maailmaa.

Omassa tapauksessani löysin etsimäni lopulta suomi24:stä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Okcupidissa suomalaiset miehet ovat suomi24:ään verrattuna "sivistyneempiä", persoonallisempia ja itsestään huolehtivampia. Huonona puolena se, että jos et ole polyamorikko-vegaani-vapaamielinen, saat vastaustesi perusteella itsellesi melko ikävän ja tiukkapipoisen luonnekuvauksen. Ja et välttämättä löydä niin paljoa samanhenkistä porukkaa.

Itse en antanut mitään tähtiä, joskus sain niitä. Mutten tiedä, mikä virka niillä on. Suosittelen osoittamaan kiinnostuksen viesteillä. Miehillä on taipumus "kokeilla onneaan", siksi voit saada viestejä epäsopiviltakin ympäri maailmaa.

Joo huomasin että porukka selvästi sivistyneempää keskimäärin kuin jossain suoli24:llä. Muutenkin tuntuu tuo sivusto paljon paremmin toimivan, en ole ainakaan vielä huomannut että olisi mitään rajoituksia monenko kanssa saa viestitellä päivässä tms.

Minua ei haittaa jos joku pitää minua tiukkapipona. Ainakin toistaiseksi kysymysten perusteella olen tosin vähemmän konservatiivinen jne.

Polyamoriset on kyllä turn off. Mutta onneksi tuossa pystyi laittamaan että on monogaami.

Vierailija
4/22 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Positiivista sekin, että ainakaan toistaiseksi ei ole tullut yhtään asiatonta viestiä ja profiili on ollut olemassa jo yli 12 tuntia!

Vierailija
5/22 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo on paras deittipalsta. Kun vain useammalla olisi siellä profiili, niin tarjontaa olisi monipuolisemmin.

Vierailija
6/22 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingissä ainakin on tasan samat miehet kuin Suomi24ssa.Lisäksi jotain todella nörttejä.Sanoisin,että sopii sellaiselle,jota kiinnostaa aasialaiset tekniikan tohtorit.

Vierailija
7/22 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miullakin oli fiilis, että siellä porukka on jotenkin fiksumpaa ja mielenkiintoisempaa (ja avarakatseisempaa) kuin keskimäärin. Itse löysin saitilta aviomiehen :) Emmekä ole muuten polyamorisia.

Vierailija
8/22 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto. Tinder ei ainakaan tavallisella naisella toimi, löytääkö tuolta paremmin seuraa?

Vierailija
9/22 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avausten kanssa on samat haasteet kuin muuallakin. Hauska seikka sekin, että useimmilla hakee Long-term dating, ja sitten kysymyksessä vastataan, että kyllä, sex on the first date on tosi jees, ja pelkän seksin takia käy mielellään deiteillä. Ota siinä selvää sitten.

Vierailija
10/22 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla nappasi japancupidissa.

Vierailija
11/22 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset yhtä nirsoja kuin muissakin deittipalveluissa.

Vierailija
12/22 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös se, että molemmat tähdittivät toisensa, antanut mahdollisuuden viestitellä? Vai oliko kirjoittelu muutenkin mahdollista... Hieman jo aikaa, kun tuolla deittailin. Itse olin ensin S24:lla ja se tuntui niin väärältä paikalta. OkCupidissa taas tuntui kodikkaammalta, ihmiset tutumman oloisilta ja heidän kanssa oli helppo päästä hyviin keskusteluihin.

Vierailija
13/22 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kokemukset OKC:sta on todella hyviä. Kysymyksiin vastaaminen säästää paljon aikaa, kun toisesta heti näkee, sopiiko elintavat, poliittiset näkemykset jne. yhteen vai ei. Saattaapi myös olla, että englannin kieli karsii osan porukasta pois heti alkuunsa. Miinuspuolena on tietysti se, ettei OKC ole kovin suosittu kaikissa kaupungeissa.

Asun ulkomailla, ja OKC osoittautui huomattavasti paremmaksi tavaksi tavata miehiä kuin vaikka Tinder. Tinderissä ei välttämättä kysymättä selvinnyt, onko kiinnostava tyyppi vaikka huumeidenkäyttäjä, äärioikeistolainen tai muuten epäsopivaa seuraa. OKC:ssa nämä asiat sai selville aika helposti. Tavattiin poikaystävän kanssa siellä noin vuosi sitten. Ei olla samasta kaupungista, joten ilman tuota palvelua ei luultavasti olisi kohdakkain osuttu.

Vierailija
14/22 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse tähtiä voidakseen kirjoitella.

Vierailija
15/22 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse en saa toimimaan koko okc.

Vierailija
16/22 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sekin ihmetyttää että kun olen laittanut että etsin seuraa läheltä, niin jostain hornan tuutista tulee viestiä. Eikö tämän kuitenkin pitänyt olla vähän fiksumpi palsta?

OkCupidissa on perinteisesti paljon vedätysprofiilejä, usein asuvat USA:ssa. Kuvissa suht kivannäköisiä, ja laittavat pari viestiä. Sitten ei enää kuulu mitään.

Hetken kuluttua profiilit ovat kadonneet.

Saattavat olla ihan sivuston omia vedätyksiä, että pahaa-aavistamaton uusi tulokas uskoo saitilta löytyvän nopeastikin hyviä saaliita.

Outoa näissä vedätysprofiileissa tosiaan on se, että ovat ympäri maailmaa, eikä juuri mitään yhteistä löydy.

Olen kyllä tutustunut Cupidissa ihan oikeaan ihmiseenkin. Kävin tapaamassa häntä muutaman päivän ajan (asutaan naapurimaissa), mutta ei meistä paria tullut.

Vierailija
17/22 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

PARAS deittipalvelu, oli ainakin vielä silloin, kun itse sitä viimeksi käytin. Kun lopetin käytön, niin systeemit muuttuivat aika paljon. Esim. viestit näkyvät eri tavalla (viesti ei näy ilman matchia paitsi profiileja selatessa jne.) Uudistukset tuntuivat vievän palvelua huonompaan suuntaan, mutta tapasin todella paljon mielenkiintoisia ihmisiä palvelun kautta. Samaan aikaan käytin satunnaisesti suomi24:ää, ja laajempi tarjonta oli kyllä okc:ssä.

Tuntui kyllä vähän, että käyttäjissä korostuu tietyt arvomaailmat. Sain ihan hirveän määrän viestejä feministimiehiltä joita sitten järkytin ilmoittamalla, että en jaa heidän poliittista suuntautumistaan xD Kuitenkin paljon fiksuja ja mielenkiintoisia ihmisiä. Ihmiset kertovat itsestään paljon enemmän kuin vaikkapa siellä s24:ssä saati tinderissä. Kysymykset on kanssa ihan hauskoja. Osa kokee, että ne auttavat, mutta ei niihin prosentteihin kannata ihan liiaksi tarttua. Alhainen prosentti voi kertoa esim. siitä, että toinen on vastannut vähän, ja paljon kysymyksissä on sellaisia, joilla ei oikeasti ole mitään väliä tai joihin ei voi antaa yksiselitteistä vastausta.

Eli kannattaa kokeilla. Itselleni toimi, että kirjoitin profiilin huolella (paljon "koukkuja" mihin tarttua eikä vain geneeristä diipadaapaa) ja lähestyin itse aktiviisesti kiinnostavia miehiä. Niin löytyi oma elämänkumppanikin <3

Vierailija
18/22 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuonne pakko laittaa kuva?

Vierailija
19/22 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saanut siellä mitään vastakaikua.

Vierailija
20/22 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä deittisivusto - http://hespac.com/datefi.htm Liittyminen on ilmaista ja suurinta osaa sivuston ominaisuuksista pääsee käyttämään ilmaiseksi. Täysjäsenyys ei ole ehkä ihan markkinoiden edullisin, mutta seuranhaussa laadusta kannattaa maksaa.