Montako joulukalenteria teidän lapsenne saa ja minkälaisia?
Meillä on tytölle kolme, Frozen, Hello Kitty ja perus halpis-suklaakalenteri
Pojalle Lego, Dumle ja samanlainen perushalpis mutta sinisenä
4- ja 6-vuotiaat. Olisi kiva kuulla montako kalenteria omilla lapsillanne on ja minkälaisia? :)
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
4v ja 8v saa kumpikin ihan normi suklaakalenterit. Nuorempi haluaisi Ryhmä Hau aiheisen mutta en tiedä onko semmoista olemassa.
Ryhmä Hau -kalentereita löytyy ainakin K-Supermarketeista.
Eikö muut osta ees sitä yhtä halpiskalenteria? Aika köyhää.
Yksi kalenteri per lapsi. Ihan tavalliset suklaakalenterit, paitsi sille joka ei voi syödä suklaata, hän saa valita jonkun haribo-kalenterin tms.
Kaksi poikaa,3 ja 7-vielä. Saavat molemmat yhdet kalenterit. Tänä vuonna semmoiset missä on sekä suklaata että roinaa. Star warsit. markkinat lego-kalentereita,mutta 60€ joulukalentereihin...never.
Yksi per nuppi. Tänä vuonna Haribo ja M&M's. Todennäköisesti vielä niin että vuoropäivin avaavat aina toisesta. Molemmat saavat puolikkaan kummastakin kalenterista.
Lapset 12-vee tyttö ja 5-vuotias poika.
Viime vuonna pojalla perussuklaa kalenteri. Tytölle tein itse 24 pienen pientä pakettia. Paketeissa oli tilpehööriä Tigerista ja Glitteristä sekä suklaata.
Yhtenä vuonna tein oman suklaakalenterin sekalaisista suklaakonvehdeista. Siitä sai koko perhe suklaata. Pienin oli 3-vuotias joten ei juuri.joulukalenterista perustanut.
Tytölöä oli yhtenä vuonna askartelukalenteri. Se piti aikuisen koota ensin 😁. Taitella kokoon 24 pientä pahvorasiaa ja jakaa helmet ja muut tykötarpeet ohjeen mukaan laatikoihin. Laatikot laitettiin pahviseen kehykseen juuri oikealla tavalla. Hirvee homma.
Kehtaanko toivoa meikkikalenteria, jonka haluaisin. Miettivätkö vanhempani, että miksi haluan meikkikalenterin? Olen 12 vuotias ja parilla kaverillanikin on meikkikalenterit, ja meikkaavat säännöllisesti. En vain kehtaa pyytää tai edes puhua meikkejen ostamisesta vanhemmilleni.
Vierailija kirjoitti:
Kehtaanko toivoa meikkikalenteria, jonka haluaisin. Miettivätkö vanhempani, että miksi haluan meikkikalenterin? Olen 12 vuotias ja parilla kaverillanikin on meikkikalenterit, ja meikkaavat säännöllisesti. En vain kehtaa pyytää tai edes puhua meikkejen ostamisesta vanhemmilleni.
Mikset kehtaisi? Ihan normaalia että tuon ikäiset meikkaa. Kannattaa pyytää ja toivoa, jos sellainen haluat.
Meillä saa ihan pelkät kuvakalenterit. 2v ja 6v. Sen lisäksi saattaa vierailla "jekkuilija tonttu" aattoon saakka.
Tammen kultainen kirjajoulukalenteri 2v tytölle. En ajatellut ostaa muuta. Luulen, että kasvaessaankin saa vain yksi riittää 😊
Tyttö 12v on toivonut että saisi Sonic Prime kalenterin, siinä tulee niitä hahmoja jne, joten aion hankkia hänelle sellaisen.
Lapseni ja puolisonsa saavat kalenterin, jossa eri päiville on erilaisia ruokatuotteita.
Tyttö ei osannut valita lelukalenteria niin ostettiin lego ja schleich. Vielä ostetaan suklaakalenteri ja mummo on ostanut partiolaistenkalenterin.