Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seppälän myyjä sanoi minulle "no ota silmä käteen ja katso" kun en nähnyt tuotteen hintaa

Vierailija
06.11.2016 |

Minulla unohtui silmälasit kotiin. Kysyin yhden hajuveden hintaa joka oli laitettu vain pienellä tekstillä pullon kylkeen. Vanhempi muutenkin nyrpeän oloinen myyjä osoitti sormella sitä hinnan kohtaa ja sanoi tuon. Totesin etten näe ilman silmälaseja, sitten vaivautui kertomaan hinnan. Asiallista käytöstä?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, laita palautetta. Palaute annetaan myös kyseiselle myyjälle ja todennäköisesti saat pienen lahjakortin mielipahasta :) Mielestäni asiakaspalveluammatissa ei ole varaa koskaan käyttäytyä noin.

Vierailija
22/35 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin iskenyt pullon hyllyyn ja mitään sanomatta kävellyt pois. Ei asiallista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei, laita palautetta. Palaute annetaan myös kyseiselle myyjälle ja todennäköisesti saat pienen lahjakortin mielipahasta :) Mielestäni asiakaspalveluammatissa ei ole varaa koskaan käyttäytyä noin.

Ei siitä mitään lahjakorttia saa. Muutenhan kaikki olisivat valittamasta milloin mistäkin.

Tein itse vuosia aspan hommia ja jotenkin kyllä ymmärrän tuon myyjän tokaisun vaikka en ehkä itse niin sanoisi.

Vierailija
24/35 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin iskenyt pullon hyllyyn ja mitään sanomatta kävellyt pois. Ei asiallista.

Kannattaa sanoa jotakin jos ei myyjä älyä että on olemassa huononäköisiä ja jopa näkövammaisia ihmisiä joiden on vaikea nähdä hintoja.

Vierailija
25/35 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha mitään palautetta antaa, kun myyjä on tahallisen ilkeä. Kauppoja on muitakin.

Vierailija
26/35 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olitkin joutunut Posse -ohjelman vedätysosioon?

Vaihtoehtoisesti: myyjältä olisi pitänyt kysyä kummasta silmästään haluaa luopua.

Vierailija
27/35 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee valitus ja kuvaile myyjä siinä. Kirjoita ylös paperille kun muistat varmaan vielä minkänäköinen tyyppi oli kyseessä. Törkeää käytöstä, tuohan on hänen työtään!

Vierailija
28/35 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, eiköhän kyseinen liike mene nurin ihan kohta.

Vierailija
29/35 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyjäkään ei nähnyt hintaa.

Vierailija
30/35 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olisin sanonut, että mun silmät on sun upeissa tisseissä, niin en saa otettua käteen.

Hohhoijaa. 

Joka aloitukseen saadaan aina henkisesti lahjattoman "miehen" älyvapaa kommentti.

Vierailija
31/35 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen töissä terveyskeskuksessa ja joskus mietin, kuinka valtava vastuu minulla on sanomisteni suhteen. Mitä sanon, miten sanon ja mitä sanoja käytän. En tietenkään koskaan ole noin moukkamaisesti kellekään mennyt laukomaan ja kyseisen myyjän pitäisi itse ottaa aivo käteen ja miettiä. Joskus oikein huonoina päivinä ja jonkun epäasiallisesti käyttäytyvän asiakkaan edessä tekisi mieli sanoa jokin poikkipuolinen sana, mutta puren aina hammasta. Nyt ei ollut kyse siitä, että asiakas olisi ollut törppö. Myyjä toimi tökerösti, mutta tulipahan mieleeni vain tämä vastuu asia ja se, miten jokin lause voi oikeasti pahoittaa toisen mielen pitkäksi aikaa.

Vierailija
32/35 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuota asiakaspalautetta mietin, onko siitä mitään konkreettista hyötyä? Onko kukaan täällä Seppälään tehnyt ja tuliko minkäänlaista vastausta? Vai meneekö suoraan lukematta johonkin silppuriin kun palvelu on tuota luokkaa.

Ap

Seppälä johtoineen ja henkilökuntineen on aika pitkälti suoraan perseestä. Toki mukavaakin porukkaa mahtuu mukaan, mutta siis pääosin. 

Eli aika todennäköisesti menee suoraan silppuriin.

Vierailija
33/35 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi monessa seppälässä on ollut huonoa asiakaspalvelua. Kerran sai odottaa 10 min. kun kassatäti odotti pukukopin edessä kun eräs asiakas sovitti vaatteita. Näki moneen otteeseen että olin jonossa kun haki kopissa olevalle asiakkaalle lisää vaatekokoja ja vei niitä pois. Lopulta tuli maksamaan vaatteeni nopeasti eikä edes tervehtinyt ja meni takaisin pukukopeille. Törkeää!

Vierailija
34/35 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lakkasin käymästä kyseisen puljun liikkeissä jo vuosia sitten. Kyllästyin nimenomaan tuohon myyjien tylyyn käytökseen, vaikka kuitenkin tajusin että kyseiset henkilöt ovat keskellä yt:tä ja vaarassa menettää työpaikkansa. Se ei oikeuta asiakkaille vittuilua. 

Ei mene kauaa että Seppälä on konkurssissa, veikkaan että ensi vuonna käy näin.

Vierailija
35/35 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seppälällä ei taida mennä kovin hyvin. Myy ihmeellistä rytkyä, en ikinä löydä sieltä mitään. Tyyli on halpahallimaista, joka vaate pilattu ihme tekstillä tai vetoketjulla oudossa paikassa. Menee aina överiksi niiden jutut, joskus on oranssia lähes joka vaate, sitten harmaata ja mustaa pelkästään. Kosmetiikka on kuraa. Why of why... Mikseivät myy perus klassisia vaatteita, kauniita ja yksinkertaisia hyvistä luonnonmateriaaleista eikä niitä sähköisiä akryylilumppuja. Luonnonkosmetiikkaa ja laadukkaita tuoksuja. Tyttöjen vaatteetkin on tyyliä "pikkuaikuiset".

Suunnittelijoille potkut.

Arvaan että on seuraavana konkurssissa. Selittäisi myyjän käytöksen.

Nykyisin Halpa-Hallista saa oikeasti hyvälaatuisia vaatteita ja kenkiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän seitsemän