Tämä on VAUVApalsta, silti täällä suurin osa aloituksista liittyy aivan johonkin muuhun kuin VAUVOIHIN. MIKSI?!
Tämä palsta on tarkoitettu ÄIDEILLE eikä millekkään lapsettomille työttömille ikisinkuille!
Kommentit (22)
Tämä on keskustelupalsta tänä päivänä.
Minä kun luulin että tämä olisi aihe vapaa.
Ei. Tämä on vauva-lehden avoin keskustelupalsta. Vauva-osastot on erikseen, tämä on aihe vapaa, jossa saa keskustella mistä tahansa. Tai ainakin melkein mistä tahansa.
Tämä on vauva-lehden keskustelu palstan Aihe Vapaa alue!
Jos vain vauvajuttuja haluat niin tuolla on monia muita ala alueita joita valita. Aihe vapaalla keskustelee monia eri elämäntilanteista ja eri aiheista ja todella hyvä niin. Emme saisi eri näkemyksiä emmekä eri mielipiteitä jos täällä ei kävisi niin paljon erillaisia kävijöitä.
Yst. Av-mamma vuodesta 2014
Kai nyt äiditkin haluavat puhua muustakin kuin lapsista ja niiden tekemisestä....?
Miten ymmärrät tuon käsitteen "Aihe vapaa"?
Itse huomasin silloin, kun lapset vielä olivat kotona, että säännönmukaisesti kaikki kokoontuivat aina sinne, missä äiti milloinkin oleili. Perinteisesti enimmäkseen keittiöön. Se ns. perheenpääkin oli hiukan orpona, ellei tiennyt tarkalleen, missä lastensa äiti oli. Näin se vaan on.
T. Äiti
No arvon mamma on hyvä ja poistuu AIHE VAPAAsta ja siirtyy porsimiskeskustelun puolelle.
Ap ei ole koskaan huomannut, että palstalla on eri osastoja ja tulee sitten AIHE VAPAA -nimiselle palstalle reuhuamaan :-) Luulisi osaston nimen jo kertovan mistä täällä on kyse.
Vierailija kirjoitti:
Tämä palsta on tarkoitettu ÄIDEILLE eikä millekkään lapsettomille työttömille ikisinkuille!
Ihanko oikeasti meinaat, että vain ÄIDEILLÄ on vauvoja? Entä me ISÄT sitten? Minä ihan kuvittelin, että minullakin oli vauva. Taisin olla väärässä.
Minusta tämä Vauva-lehden palsta on puhutteleva konsepti ja kontrasti ajatellen pientä vauvaa, joka on vielä viaton, omaistensa hellimä, elämä edessään ja tulee aikanaan kohtaamaan niitä usein aika raadollisia asioita kasvaessaan, kuten näilläkin sivustoilla laajasti ja monimuotoisena esiintyy.
Nyt sinulla ap. on mennyt puurot ja vellit sekaisin ja olet eksynyt väärälle palstalle. Tämä on "aihevapaa" palsta.
Jos haluat keskustella lapsista, seksistä, synnytyksestä jne. mene keskusteluun ja valitse sieltä aihe.
Tämä "aihevapaa" on tarkoitettu kaikille, jota Sanoma Oy ylläpitää ja esim. IS on suora linkki tänne.
Ennen "aihevapaa" palstaa ylläpiti IltaSanomat, mutta se on ollut jo vuosia täällä.
Aihevapaa on oma yksikkönsä ja nuo keskustelupalstat ovat erikseen, miksi et mene sinne keskustelemaan lapsista, vaan roikut väärällä palstalla ja ruikutat.
Vierailija kirjoitti:
Itse huomasin silloin, kun lapset vielä olivat kotona, että säännönmukaisesti kaikki kokoontuivat aina sinne, missä äiti milloinkin oleili. Perinteisesti enimmäkseen keittiöön. Se ns. perheenpääkin oli hiukan orpona, ellei tiennyt tarkalleen, missä lastensa äiti oli. Näin se vaan on.
T. Äiti
Aivan, ja sama pätee täällä netissäkin! Ylilaudan jonnetkin tunkevat tänne, kun äitikin on täällä...
Vierailija kirjoitti:
T. Äiti
Ohhoh mitä äitimystiikan lietsomista. Kyllä meillä äiti sai olla rauhassa, eivätkä kaikki nuhjanneet hänen kintuissaan jatkuvasti. Isäkin oli ihan levollinen vaikkei aina tiennyt missä huoneessa äiti oli. Eikä äidin tarvinnut olla enimmäkseen keittiössä. Sinun perheesi olisi sopinut mukaan eriskummallisten perheiden pakkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanko oikeasti meinaat, että vain ÄIDEILLÄ on vauvoja? Entä me ISÄT sitten? Minä ihan kuvittelin, että minullakin oli vauva. Taisin olla väärässä.
Yhden vahvanäkemyksellisen alapeukuttajan mielestä haikarat kantavat nokassaan vauvapaketteja äideille :-)
Vastaa ite ekaks.