Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mihin aikaan sunnuntaiaamuna on soveliasta imuroida?

Vierailija
06.11.2016 |

Alapuolella ei asu ketään, vieressä nuori pariskunta, vastapäätä joku mies, joka on viikonloput naisystävänsä luona (itse kertoi, kun rapsuteltiin autoja, että kulkee siellä), alapuolella on pyörävarasto ja yläpuolen asukkaasta en tiedä yhtään, kuka siinä on. Toisella puolella vieressä on rappukäytävä.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vaikka heti!

Vierailija
2/26 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 jälkeen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan missään tapauksessa ennen yhdeksää. Parempi odottaa kymmeneen.

Vierailija
4/26 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti kun asuntoyhtiönne sääntöjen mukainen hiljaisuus loppuu.

Vierailija
5/26 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka vanha imuri sulla oikein on? Itse ostin viime vuonna uuden imurin ja täydellä teholla imuroitaessa voi samassa huoneessa katsoa telkkaria, eli naapuriin ei kuulu mitään. Ei edes naapurihuoneeseen juurikaan.

Vierailija
6/26 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sunnuntai ei eroa mitenkään muista päivistä. Klo 06 loppuu useimmissa taloissa hiljaisuus, joten sen jälkeen voi vaikka remontoida. Itse teen yövuoroja ja herään usein päivällä nukkuessani poraamisen ääneen. Kerrostaloon ja kaupunkiin mahtuu ääntä ja on hienoa että ympärillä on elämää.

Vierailija
7/26 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uudehko imuri, ei se kovaääninen ole, mutta edellisessä asunnossa kuuli selvästi yläpuolella asuvan naapurin imuroinnin. Tosin mulla ei alapuolella siis ole asuntoja. Hiljaisuus on tässä talossa erikoinen, 23-7. 

Vierailija
8/26 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sunnuntai ei eroa mitenkään muista päivistä. Klo 06 loppuu useimmissa taloissa hiljaisuus, joten sen jälkeen voi vaikka remontoida. Itse teen yövuoroja ja herään usein päivällä nukkuessani poraamisen ääneen. Kerrostaloon ja kaupunkiin mahtuu ääntä ja on hienoa että ympärillä on elämää.

No ei noinkaan. Meidän edellisessä asuintalossamme oli ainakin suositus, että kovaäänisemmät remontit suositellaan tehtäväksi 8-18 välillä. Vanha talo, joten remonttia oli koko ajan jossain, taisivat ihmiset vähän kyllästyä ja siksi tuli tuo suositus, että edes joskus olisi hiljaista. 

Vierailija
9/26 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos välttämättä pitää siivota sunnuntaina, niin sitten kirkkoajan jälkeen. On huonoa organisointia, jos ei ehdi viikolla siivota.

Vierailija
10/26 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos välttämättä pitää siivota sunnuntaina, niin sitten kirkkoajan jälkeen. On huonoa organisointia, jos ei ehdi viikolla siivota.

Olen työpaikkakunnalla arkipäivät, en voi lähteä 400 km päästä siivoamaan. Mies on ollut kipeänä. Eilinen taas oli muuta ohjelmaa täynnä. 

Vierailija
11/26 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mihinkään aikaan. Pyhitä lepopäiväsi.

Vierailija
12/26 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

oma tupa, oma lupa. vaikka 0700 aamulla, joskin muu perhe voi vähän nurista.

Vierailija
13/26 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ehdin siivota vain sunnuntaisin. Arkisin en ole kotona ja mieskin on usein työmatkoilla. Lauantaina haluan mieluummin levätä, koska tämä pitkä työmatka on rankka, lisäksi lauantaisin on asioiden hoitoa aika paljon ja käyn lähisukulaisia auttelemassa myös. Tämä ei ole sädekehän kiillotusta, en väitä jaksavani, vaan olen ihan poikki, mutta sunnuntaiaamuisin on energiaa. ap

Vierailija
14/26 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko naapurini? Joku sankari alkoi imuroimaan tossa ysin jälkeen. Terkkuja Kotkasta. 

Vierailija
15/26 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna palaa vaan.

Vierailija
16/26 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymmenen jälkeen, en edes asiakkaille soittele arkisin ennen sitä ( jos ei ole pakko).

Vierailija
17/26 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aloittanut vielä, tässä olen lorvinut tähän asti ja lukenut ip-lehtiä netistä. TAidan käydä ensin lenkillä ja imuroida sitten vasta. Sitten pitääkin taas lähteä. 

Vierailija
18/26 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talon sääntöjen mukaan,silloin kun hiljaisuus loppuu,voi tehdä kodin askareita.

Vierailija
19/26 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun puolestani vaikka heti hiljaisuuden päätyttyä (ei siitä nyt niin paha meteli naapuuriin kuulu, jos et kolistele imurilla päin pattereita ja listoja), mutta meitä on moneksi... Täällä naapurin mummo keräsi nimilistaa valitusta varten, kun toinen naapuri julkesi pestä sunnuntaina pyykkiä.

Vierailija
20/26 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos alapuolella ei asu ketään niin milloin vaan! :)

Jos asuu, niin kohteliasta olisi odottaa kymmeneen.