Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Linda Liukas puhumisen asiantuntija HS:ssä

Vierailija
06.11.2016 |

Onko hänellä sanottavaa? Vai vielä hypetystä kirjansa teosta? Häntä on haastateltu viikonvaihteen Hesarissa puhujana. Aina sama nauru ilme. Nyt mummon turkistupsupipo päässä. So cool.

Kommentit (116)

Vierailija
81/116 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähinnä Linda vaikutti jonkin sortin mt-potilaalta minun silmääni ainakin Linnan juhlien haastattelussa. Aivan yhtäkkiä vaihtoi ilmettään pokasta ihme illistelyyn ja silmien siristelyyn ilman että aihe keskusteluissa olisi syynä yhtäkkiseen muutokseen. Ei mitenkään söpöä minun mielestäni, vaan erittäin outoa ja vähän huolestuttavaakin - että onkohan iso ratas ihan paikallaan.

Kaikissa hänestä tehdyissä videoissa näkyy sama illistely. Miksi hänen pitää vääntää naamansa tuohon kummalliseen virneeseen puhuessaan. Vaikuttaa uskottavuuteen eli vie sitä.

En tiedä Liukkaan tytön taustoista mitään, mutta arvaisin että on asunut ulkomailla. Melkein kukaan suomalainen ei kasva tuollaiseks ilopilleriksi joka vielä menestyy, jos on asunut täällä koko ikänsä. Se ei ole meillä verissä.

Liukas on onnistunut luomaan massasta erottuvan brändin joka piristää ihmisiä ja jolla on positiivinen vaikutus useimpiin. Joten Suomessa on vain luonnollista että se ärsyttää joitakin ihmisiä (kuten sinä). Ja hyvä niin, tarkoittaa että impaktia on ollut.

Happamia sanoi kettu pihlajanmarjoista, sanon minä

Vierailija
82/116 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähinnä Linda vaikutti jonkin sortin mt-potilaalta minun silmääni ainakin Linnan juhlien haastattelussa. Aivan yhtäkkiä vaihtoi ilmettään pokasta ihme illistelyyn ja silmien siristelyyn ilman että aihe keskusteluissa olisi syynä yhtäkkiseen muutokseen. Ei mitenkään söpöä minun mielestäni, vaan erittäin outoa ja vähän huolestuttavaakin - että onkohan iso ratas ihan paikallaan.

Kaikissa hänestä tehdyissä videoissa näkyy sama illistely. Miksi hänen pitää vääntää naamansa tuohon kummalliseen virneeseen puhuessaan. Vaikuttaa uskottavuuteen eli vie sitä.

En tiedä Liukkaan tytön taustoista mitään, mutta arvaisin että on asunut ulkomailla. Melkein kukaan suomalainen ei kasva tuollaiseks ilopilleriksi joka vielä menestyy, jos on asunut täällä koko ikänsä. Se ei ole meillä verissä.

Liukas on onnistunut luomaan massasta erottuvan brändin joka piristää ihmisiä ja jolla on positiivinen vaikutus useimpiin. Joten Suomessa on vain luonnollista että se ärsyttää joitakin ihmisiä (kuten sinä). Ja hyvä niin, tarkoittaa että impaktia on ollut.

Olet niitä helposti huijattavia ihmisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/116 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan ilman mitään ennakkoluuloja tai -tietoja näin tämän ensi kertaa tv:ssä Linnan haastattelussa. Siis oikeasti, voisitko olla ihan aidosti? Tuo naaman vääntely ja siristely!

Kuuluu brändiinsä, samoin kuin aikoinaan Kiira Korven kestohymy ja kestopositiivisuus, jotka sittemmin itse myönsi feikiksi.

Tapasin kerran yhden amerikkalaisen luistelijanaisen ulkomailla, joka oli luistellut samalla tasolla kuin Kiira ja olivat harjoitelleet jenkeissä yhdessä. Kertoi että sielläkin Kiiralla oli sellainen täydellisen positiivisen tytön maine, ja ihmiset kadehtivat. Luulenpa että oppi sen rapakon toisella puolella, ja toimihan se.

Vierailija
84/116 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan ilman mitään ennakkoluuloja tai -tietoja näin tämän ensi kertaa tv:ssä Linnan haastattelussa. Siis oikeasti, voisitko olla ihan aidosti? Tuo naaman vääntely ja siristely!

Kuuluu brändiinsä, samoin kuin aikoinaan Kiira Korven kestohymy ja kestopositiivisuus, jotka sittemmin itse myönsi feikiksi.

Tapasin kerran yhden amerikkalaisen luistelijanaisen ulkomailla, joka oli luistellut samalla tasolla kuin Kiira ja olivat harjoitelleet jenkeissä yhdessä. Kertoi että sielläkin Kiiralla oli sellainen täydellisen positiivisen tytön maine, ja ihmiset kadehtivat. Luulenpa että oppi sen rapakon toisella puolella, ja toimihan se.

Mielenkiintoista!

Tosin eihän nyt iloisten ihmisten ihmemaassa ketään kadehdita, siellähän on vain iloisia ihmisiä toisin kuin pss kassa Suomessa tämän ketjun mukaan : D

Ei se taktiikka sinänsä toiminut, Kiiran aika meni esittämiseen ja neurooseihin, kun tavoite oli olla olympiamitalisti.

Vierailija
85/116 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko hänellä sanottavaa? Vai vielä hypetystä kirjansa teosta? Häntä on haastateltu viikonvaihteen Hesarissa puhujana. Aina sama nauru ilme. Nyt mummon turkistupsupipo päässä. So cool.

Se on varmasti sinulta jotenkin pois, kun kaunis, nauravainen, iloinen nainen on päässyt telkkariin. Kanavan voi aina vaihtaa tai telkkarin sulkea. Mutta jos se sinua auttaa, niin ulise pois.

On minullakin aina välillä känkkäränkkä-päiviä 🙂🌞🤸‍♂️😊

Vierailija
86/116 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen voi kokeilla peilin edessä, kuinka uskottavalta näyttää, kun vääntää naamansa puhuessaan samaan illitykseen. Hänen ilonsa ei näytä luonnolliselta.

Vierailija
87/116 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selailin joskus Lindan kirjan läpi. Ihan hauska lastenkirja, mutta en ymmärtänyt mitä tekemistä sillä oli koodaamisen kanssa.

Sä vaan oot liian vanha. Se on katos LASTENkirja. Minä ainakin ymmärsin erinomaisesti.

Vierailija
88/116 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2972 kirjoitti:

Mielestäni Liukas on brändännyt itsensä hyvin ja löytänyt loistavan markkinaraon. Oikeaan aikaan liikkeellä, nykyäänhän kouluissa vissiinkin opetetaan koodausta ja se on muutenkin hot. Olisipa ollut jo minun nuoruudessani, kyllähän sitä tuli jostain Mikrobitistä ym. jotain yksinkertaisia valmiita ohjelmia "koodattua" kuusnepalla, mutta eihän niistä käskyistä oikein mitään tajunnut oikeasti.

Ulkoiselta olemukseltaan Liukas sen sijaan on mielestäni hyvinkin ärsyttävä, tekopirteä ym. lässyttäjä, mutta se ei ehkä kuulu tähän. Hyvä vain, että promoaa koodausta, osasi sitä itse sitten kuinka hyvin tai huonosti tahansa.

On se vaan niin ärsyttävää, kun joku tässä maassa uskaltaa nauraa. Pakko olla tekopirteyttä. Onko täällä taas vaihteeksi ankeutuksen maailmanennätysyritys käynnissä? Hyvässä vauhdissa ainakin olette.

Vierailija
89/116 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä2972 kirjoitti:

Mielestäni Liukas on brändännyt itsensä hyvin ja löytänyt loistavan markkinaraon. Oikeaan aikaan liikkeellä, nykyäänhän kouluissa vissiinkin opetetaan koodausta ja se on muutenkin hot. Olisipa ollut jo minun nuoruudessani, kyllähän sitä tuli jostain Mikrobitistä ym. jotain yksinkertaisia valmiita ohjelmia "koodattua" kuusnepalla, mutta eihän niistä käskyistä oikein mitään tajunnut oikeasti.

Ulkoiselta olemukseltaan Liukas sen sijaan on mielestäni hyvinkin ärsyttävä, tekopirteä ym. lässyttäjä, mutta se ei ehkä kuulu tähän. Hyvä vain, että promoaa koodausta, osasi sitä itse sitten kuinka hyvin tai huonosti tahansa.

On se vaan niin ärsyttävää, kun joku tässä maassa uskaltaa nauraa. Pakko olla tekopirteyttä. Onko täällä taas vaihteeksi ankeutuksen maailmanennätysyritys käynnissä? Hyvässä vauhdissa ainakin olette.

Ilmeisesti on pakko, koska Lindakin siihen turvautuu. Miksi, kysy häneltä.

Vierailija
90/116 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti Liukas osaa koodata paremmin kuin kirjoittaa engantia. 

Apologies - the comments section here doesn't send me notifications. All 9000 books have shipped in September - if you're book is still missing please send me an e-mail through linda (a) helloruby.com or through the backer messaging system - this way I'll able to properly follow up with all the correct information.

Menee vielä helposti ajatusvirheestä, kiireestä tms. Olet säälittävä. Voimia.

Vierailija
91/116 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tulee tunne, että puhujana on yli-ikäinen lapsi, kun hänen esiintymistään katselee. Mutta ehkä se johtuu siitä, että hän on kirjoittanut kirjoja lapsille.

Vierailija
92/116 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti Liukas osaa koodata paremmin kuin kirjoittaa engantia. 

Apologies - the comments section here doesn't send me notifications. All 9000 books have shipped in September - if you're book is still missing please send me an e-mail through linda (a) helloruby.com or through the backer messaging system - this way I'll able to properly follow up with all the correct information.

Menee vielä helposti ajatusvirheestä, kiireestä tms. Olet säälittävä. Voimia.

Hyi olkoon mitä englantia. Mitähän kirjoitti enkusta?

Vierailija
93/116 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle tulee tunne, että puhujana on yli-ikäinen lapsi, kun hänen esiintymistään katselee. Mutta ehkä se johtuu siitä, että hän on kirjoittanut kirjoja lapsille.

Tai siitä, että aloitti uransa tyttöiässä ja tytön maneerit on jääneet päälle vaikka ikää tulee. Jossain vaiheessa pitää keksiä uusi "rooli".

Vierailija
94/116 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainoa huolestuttava asia on sinunkaltaistesi tapa analysoida televisiokuvan perusteella toisen persoonallisuutta. Oletko Sanoman-trolli vai yksinäinen peräkammarinpoika/-tyttö?

Vierailija
95/116 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni on haitallista opettaa lapsille koodausta jollain Rubylla. Parempi olisi että piltit tutustutettaisiin C-kieleen ja assemblyyn, näin heistä voisi joskus tullakin tuottavia koodareita sen iänikuisen front-end hötön tekijöiden sijaan.

Ruby ei ainakaan nykyisellään sovellu frontend -hommiin. Backendpuolella varsin kätevä.  

Tuohan on sama, kuin väittely, siitä mikä kieli on tarpeellista opettaa.  Onko Saksa tarpeellisempi kuin Venäjä, tuon pakollisen ja tarpeettoman Ruotsin lisäksi.  Kuitenkin ihan sillä ikivanhalla enkulla pärjää kaikkialla muualla, paitsi ahvenanmaalla ja ranskassa.

No ei todellakaan ole. Se että vuonna 2016 opettaa Rubyä on kuin opettaisi jotain kirkkoslaavia tai muinaiskreikkaa. Kyllähän sitä jotkut edelleen osaavat ja joskus aikaisemmin useampikin, mutta ei sitä missään nykyisin käytetä. 

Rubyn suosio on pysynyt viime vuodet vakaana jos katsoo vaikka indeed job trendeistä.

Ei nää hullut faktoista välitä, kun on niin paljon kivempaa öyhöttää tyhjänpäiväisyyksistä. Suosittelen siirtymään takavasemmalle.

Vierailija
96/116 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miksi mutta tuon kasvot ja nimi saa veden kielelle. Aikamoinen pakkaus.

M54

Vierailija
97/116 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä miksi mutta tuon kasvot ja nimi saa veden kielelle. Aikamoinen pakkaus.

M54

Se hänen tarkoituksensa onkin: "Kohderyhmäni ovat pienten lasten isät". No, ei toimi enää nelikymppisenä.

Vierailija
98/116 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis sillai niinkuin naama nurinpäin koko ajan ja nauraa kerran vuosikymmenessä?

Vierailija
99/116 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet niitä helposti huijattavia ihmisiä.

Sinä ainakin olet niitä helposti negaavia.

Vierailija
100/116 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaajat vihaa, Linda vaan takas vilkuttaa (TODELLA leveästi hymyillen).

Kyllä se elämä teillekin vielä hymyilee 🌞🌞🌞🌞🌞

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yksi