Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitä vi_tua on oikein tapahtunut??? ja karsee olo kaikinpuolin.

voi elämä
06.11.2016 |

Lähdin illalla paikalliseen kuppilaan parille sauna oluelle,en edes juo väkeviä,siihen tuli pari puolituttua minkä kanssa lähdettiin taksilla sitten keskustaan baariin jatkamaan juopottelua ja oikeastaan sen jälkeen kun päästiin sisälle ei ole yhtään mitään muistikuvaa mistään???
no heräsin aamulla joku aika sitten mustan alastoman naisen vierestä millä oli ihan järjettömän isot tissit,ihan järjetön paniikki iski mitämitä vit_tua on tapahtunut?? Ja missä olen???
mun kaikki kamat oli keittiön pöydällä siistissä rivissä,puhelin,kello,lompakko,lasit,avaimet,narikkalappu,vaatteet siististi viikattuna vieressä,vähän aikaa kun olin pystyssä ollut tuli järjettömän huono olo,oksettaa,paskattaa,päätä särkee ja joka paikkaan pakottaa.
äkkiä vaatteet päälle ja pihalle,takkia ei löytynyt,onko jossain narikassa?
pihalla ei mitään käsitystä missä olen? Ei mitään hajua? Puhelimen naviin lähin kadun nimi ja ei perkele,olen n:100km päässä kodista???
soitin taksin millä nyt kotiin menossa,kyydissä olen yrittänyt miettiä mitä tapahtunut? En juo kuin kaljaa enkä käytä muitakaan päihteitä enkä ikinä ole pystynyt juomaan ihan tolkkua pois,nettipankista varmaan näkee missä on tullut oltua? Jossain baarissa varmaan narikkalapun perusteella? Muijalle pystyn sanomaan että nukuin naapurin reiskalla,mutta jos yhteiseltä tililtä on hävinnyt rahaa enemmän?? Voi vitunvitunvittu ja onko tuota naista tullut vielä pantua? Siltä on voinut tulla vaikka mikä tauti? Mitä jos vaimo haluaa illalla lähi päivinä?
Kumia ei ole käytetty vuosiin.
miten voinut koko muistikin hävitä?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroin vaimolle suoraan ja rehellisesti miten kävi,se paiskasi kahvipannun keittiön seinään ja käski painua hevon vittuun,nyt makailen pimeässä vierashuoneessa tämän järkyttävän päänsäryn kanssa.

katsotaan mitä tapahtuu,mutta eiköhän tämä ollut tässä,olisi se nainen pitänyt herättää aamulla ja kysyä että mikä on homman nimi ja pyytää puhelinnumero.

Vierailija
22/29 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trööt

Vierailija
24/29 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D :D :D

Vierailija
25/29 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cool story, bro.

Vierailija
26/29 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

UP. Joko talo myynnissä?

Vierailija
27/29 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sentään aamulla vedit vielä krapulavarvin ennen kuin lähdit? Tuollaisia tilaisuuksia ei vaan jätetä käyttämättä. 

Vierailija
28/29 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkin paska olo ja päätä särkee.

Töistä kun tulin oli avioeropaperit täytettyinä nimeä vaille, lastenvalvojalle ilmoitettu ja muija menee huomenna katsomaan itselleen vuokrakämppää, yhteinen tili on myös tyhjennetty.

Että silleen.

Vierailija
29/29 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi sua reppanaa. Sun täytyy nyt vaan etsiä se isotissinen, ettet vallan hunningolle joudu. Eihän tosimies ilman naista monta päivää kestä. Ja täytyyhän sun löytää joku, joka susta pitää jatkossa huolta, eiks vaan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi seitsemän