Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suunnitellaan pojan nimeksi Jormaa, anoppi sekosi

Vierailija
05.11.2016 |

Anoppi kun kuuli nimestä niin alkoi raivota ettei ole sopiva nimi ja että hän ei tule koko ristiäisiin jos sellainen nimi annetaan. Lopuksi vielä uhkaili että poikaa tullaan aikanaan kiusaamaan koulussa jos sellainen nimi. Me kuitenkin haluttais antaa se, koska mun isällä joka kuoli kun olin teini-iässä oli sama nimi.

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen jopa kaksi Jormaa ja kumpaakaan ei minun kouluaikanani kiusattu nimestä kertaakaan. Tuntuu oudolta, että se olisi ainoa peruste sellaiselle..

Vierailija
42/50 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan, KIRJAIMELLISESTI kukaan täysjärkinen ei anna lapselleen nimekseen JORMA.

Ei täällä ole kukaan antamassa lapselleen nimeksi Jormaa. Valot päälle nyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun hyvä kaveri oli Jorma. Ei mitään ongelmaa nimen kanssa koulussa. 

Ainoastaan jos sukunimi on mällinen, kovanen, kovalainen tai muuta vastaavaa niin harkitse vielä toisen kerran. 

Vierailija
44/50 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun hyvä kaveri oli Jorma. Ei mitään ongelmaa nimen kanssa koulussa. 

Ainoastaan jos sukunimi on mällinen, kovanen, kovalainen tai muuta vastaavaa niin harkitse vielä toisen kerran. 

Jorma Kovanen ja huutonaurua!!!

Vierailija
45/50 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisihan se kiva aina kuulla kommenttia: Onpas Jorma kasvanut! Jorma näyttää isommalta kuin viimeksi! Kylläpä Jorma nouseekin pontevasti pystyyn! Voisi neuvolan tätejäkin hihityttää :)

Jorma nousee pontevasti pystyyn! Hohhohhahhahhohhoijaa.

Vierailija
46/50 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei ole hyvä idea. Toisena nimenä korkeintaan. Jorma voi tulla uuteen nousuun joku päivä, ehkei vielä.

Vierailija
47/50 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsena eräs parhaista kavereistani oli nimeltään Jorma. Toinen taas Jarmo. Jorma on eräs vanhimmista tunnetuista suomalaisista miesten  perinnenimistä, se tunnettiin jo ennen keskiaikaa ja on esiintynyt jo pyyntikulttuurin aikana ,silloin kun nykyisen Suomen alueella oli vielä enimmäkseen erämaita.'

1990- luvulla joku valopää keksi antaa sanalle päämerkityksen 'penis' (mihin nimi ei itseasiassa alunperin ollenkaan viittaa).

Nyt tuota nimeä vieroksutaan sen takia,että kuvitellaan yleisten käymälöiden seiniltä tutun kirjoittelun ja alatyylisten juttujen olevan ensisijaisia kulttuurinmuokkaajia esim. nimistömme suhteen ja annetaan sille valta sanella koko käytäntö.

Linja on yksiselitteinen:kaikki vähänkään perinteitä omaavat nimet ovat halveksittavia ja vähintään naurettavia.

Itse keksityt ihmeelliset ja ulkomailta omaksutut vain kelpaavat ja ovat hyviä.

Noudattakoon tätä vessakirjoittelijoiden j

Lapparit lauloivat jormasta jo vuonna 1985... Biisi on Miksei asioista puhuta.

Vierailija
48/50 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa hyvältä! Pääsit anopista eroon.

Itse suututin appiukon panemalla stopin sen pomottamiselle. Sanoin että en tule (istumaan ja kuuntelemaan taas kerran sen tunteja kestävää monologia). Mies kertoi, että appi suuttui. Hienoa! Sen koommin ei sitä tarvinnut tavata. Kaduin etten ollut toiminut jo vuosia sitten. 

Anopithan eivät lapsien nimiä päätä. 

Vierailija
49/50 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulkku jo syntymästä lähtien :D

Kiusaajia koko palsta täynnä kommenteista ja peukutuksista päätellen.

Jorma on hyvä nimi, mutta aloitus on toki provo.

Vierailija
50/50 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuohon olisi kyllä ratkaisu. Laittakaa nimeksi Max ja jättäkää tuo Jorma toiseksi nimeksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yksi