Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hävettäisikö sinua, jos kumppanisi olisi pitkäaikaistyötön?

Vierailija
09.03.2006 |

Minä voin myöntää, että minua hävettäisi. Kyllä se kertoo ihmisestä aika paljon. Jos jollain alalla ei ole töitä, niin miksi ei sitten tee jotain muuta tai kehittele jotain? Ihmetyttää vaan.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli kuka lasketaan pitkäaikaistyöttömäksi? Kuinka pitkään on pitänyt olla työtön?

Vierailija
2/8 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni oli ollut työtön 2 viikkoa, kun kyllästyneenä meni töihin provikkapalkalla myymään lehtiä (ja on koulutukseltaan maisteri). Eihän se palkka kummoinen ollut, mutta minä ihailen miehessäni sitä, ettei jäänyt kotiin makaamaan, vaan halusi tehdä edes jotakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on yrittäjä ja töitä on tosi vähän kun ei suostu tekemään mitä tahansa p...kaa. Minä opiskelijana käyn kokopäivätöissä ja hankin leivän taloon, opinnot eivät ole edistyneet vuosiin mihinkään.

Vierailija
4/8 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän haki töitä ja mitään ei löytynyt. Minä olin kotona lasten kanssa. Päätimme ratkaista ongelman eli minä lähdin pyörittään yritystäni ja mies hoitaa lapsen kotona siihen asti kun nuorin täyttää kolme. Kaikki ovat tyytyväisiä ja lapsia ei tarvitse vielä viedä päiväkotiin.

Vierailija
5/8 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siivoojan homma 1.75 tuntia kolmesti viikossa. Kyllähän sillä nyt elättää jo perheen.

Vierailija
6/8 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ehkä hiukan jos asuisin isommassa kavkukeskuksessa, esim Oulussa, Tampereella, Turussa - siinäpä ne melkein. Jos mikä muu paikkakunta tahansa niin ei koska siellä on työttömänä hyvääkin porukkaa. Helsinkiinkin yritetään rekrytoida hoitoalan ihmisiä muualta kun täällä on ehdolla vaan luusereita, mutta muualta saadaan oikeita helmiä- ja usein he ovat työttöminä omalla paikkakunnallaan

Vierailija
7/8 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni oli työttömänä puolitoista vuotta ja olipa se mukavaa aikaa! Vei töihin, haki töistä, laittoi ruokaa ja kun vauva syntyi niin oli ihanaa kun ukkeli oli kotona auttamassa ekat kuukaudet.

Hän irtisanoutui itse työstään ja nautti vapaallaolostaan ihan kympillä. Työkkäri kerran hätyytteli jollekin kurssille, mutta eipä sinne sitten tarvinnut mennä. " Lomaili" puolitoista vuotta ja meni sitten töihin ja nyt taas jaksaa.

Vierailija
8/8 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti kannustaisin työnhakuun tai opiskeluun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi viisi