Mistä tietää, että tapailee varattua miestä?
Mies voi vannoa rakkautta, haluaa yhteistä elämää, suunnittelee matkoja jne. Ja paljastuukin varatuksi. Mistä olette saaneet miehen kiinni?
Kommentit (6)
No yks aika hyvä merkki on, että mies ei ikinä kutsu kotiinsa.
Mies haluaa tavata vain sinun asunnollasi. Aina on kiire jostain syystä. Hänen asunnolleen ei voi mennä, kun hullu exä, tai äiti kyttää joka liikettä..... Lapset on aina hyvä veruke kaikkeen... ei voi jäädä yöksi kun lapset voi tulla, tai "lapsi" soittaa, ja pitääkin lähteä. Lapsi on myös tietenkin ollut vaikea avioeron jälkeen, että pitää pitää matalaa profiilia, mutta kohta eletään ihanaa elämää jne... Tätä voi jatkaa puolikin vuotta, jopa vuoden, oska varattu osapuoli anoo "että jaksat tämän vaikean ajanjakson" "En kestäisi ilman sinua" jne jne...
Se että et pääse hänen kotiin. Tapaamiset sun luona/ hotlassa. Puhelin äänettömällä seurassasi. Peruu tapaamisia. Tapaamiset perustuu seksille. Välttelee julkisia hellyydenosoituksia.
Vierailija kirjoitti:
Mies voi vannoa rakkautta, haluaa yhteistä elämää, suunnittelee matkoja jne. Ja paljastuukin varatuksi. Mistä olette saaneet miehen kiinni?
Aika usein tulee tämä kysymys.Johon vastaan nyt vastakysymyksellä.Miksi et käy miehen kotona? Miksi et soita sille?
Mies jota olin tapaillut pari viikkoa, ja luulin ihan oikeasti kohdanneeni elämäni rakkauden, tuli luokseni. Sanoin hänenelle, että minulla olisi asiaa toiselle puolelle kaupunkia, ja voisiko hän heittää mua autollaan, koska mulla ei ollut autoa. Mies varsin topakasti käski minut takapenkille istumaan, koska eteen oli kuulemma kaatanut jotain puhdistusainetta..... No minä istuin taakse. Päästiin pari kilometriä niin mies käski nopeasti kumartua. olin aivan whaaat.... Ohi jalkakäytävällä meni nainen heiluttaen, lastenvaunuja työnnellen. Mies muuttui tosi vihaiseksi. Loppureissu liikkeeseen ja takaisin olikin selvää pässinlihaa. En ymmärrä miksi miehet alkavat tuollaiseen, kun tosipaikan tullen ääni muuttuu kellossa.
Vain epärehellinen mies pitää useampaa naista yhtaikaa. Osaavat olla äärettömän kiinnostuneita ja ihailevat naista, hyviä sängyssä, viestiä tulee solkenaan. Tavoite on nimenomaan saada seksiä ja tapaamiset perustuvat seksiin jossain "piilossa." Vähitellen menee niin, että on mies, joka ottaa yhteyttä milloin ottaa. Tulee esteitä ja viiveitä > vaimo ja perhe vie aikaa.
Jonkinlainen avoimuus puuttuu ja miehestä huokuu jotain salamyhkäistä.
Tiedän kyllä pariskunnan , jossa mies ja nainen liikkuvat avoimesti yhdessä, tekevät matkoja jne, vaikka mies on tahollaan naimisissa. Kaikki kolme hyväksyy kuvion ja mielestäni silloin ei ole mitään ongelmaa.