Katsoin nyt ekaa kertaa Poikani Kevin-elokuvan
En ymmärrä miksi sitä on kuvailtu kauhuleffaksi. Mutta ihan ok, jätti paljon kysymyksiä, kun en ole lukenut kirjaa. Uskon että kirja on paljon parempi..
Se minua mietitytti, että oliko se Kevin laittanut sen pikkusiskonsa hamsterin sinne viemäriin, vai miksi se meni tukkoon? Sen kyllä ymmärsin että juotti siskolleen sitä ainetta jotta tältä meni toinen silmä mutta mutta..
Kommentit (25)
bitches they know, stick it in dat bootyhole
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kannattaako katsoa? Mulla tallennettuna, mutt a olen kuukausia odottanut oikeaa fiilistä-
Ei kannata katsoa. Tekotaiteellista paskaa, joka hyppii eri tasoissa sinne tänne.
Tekeekö se elokuvasta paskan, että sinä et ymmärrä sen dramaturgiaa? Pitäisikö kaikkien elokuvien edetä suoraan puksuttaen tapahtumien alusta loppuun? Mikä on sun mielestä hyvä leffa? Oiskohan se mun mielestä hyvä?
Ahdistava leffa, joka käsittelee käsittämättömän ahdistavaa asiaa. Negatiivisten kommenttien takana on ehkä vaikeus erottaa kauhea asia sen elokuvallisesta kuvaamisesta. Minusta leffa on hyvä elokuvana mutta en sitä toista kertaa halua katsoa, koska aihe on tosiaan niin kauhea.
Vähän samanlainen leffa on Irreversible.
Muutoin katson suurella mielihyvällä aina mitä tahansa elokuvaa, jossa esiintyy Tilda Swinton. Jäänkaunis, komea, herkkä, hengarivartalo, kaunis katsottava kuin veistos.
Se oli marsu eikä hamsteri, vi tun tyhmät!
Se äiti pahoinpiteli sitä kun siltä meni hermot.Siksikö se poika oli empatiakyvytön?