Aiotko juoda tänään alkoholia?
Kommentit (33)
Juu, just käytiin tyttöhen kanssa hakemassa. Siidereitä, oluita...tästä se lähtee, jännittää mitä ilta tuo tullessaan!
En. Käytin juuri viimeiset rahat ostamalla lohta ja perunaa.
Joo, piitkästä aikaa kavereiden kanssa pääsen ulos. Ekan siiderin avasin jo puolen päivän aikaan :D Nyt juon vielä yhden kotona, selailen av:ta ja sitten keskustaan ystävän luo etkoille. Niin ihana tunne olla humaslassa.
Tässähän alkaa jo itelläkin tehdä mieli..
ap
Siideriä lasissa ja X-factor alkamassa,ou jee.
En aio, koska kärsin valmiiksi krapulasta eilisen vuoksi. Oli mukava illanvietto kahden ystäväpariskunnan kanssa. Tehtiin ruokaa, juotiin viiniä, juteltiin ja pelattiin seurapelejä. Kestän nykyään niin huonosti alkoholia, että useamman tunnin rauhallinenkin tissuttelu tuntuu kropassa ainakin pari päivää. Toivottavasti lohturuoka ja suklaa veisivät oloa siihen suuntaan, että jaksaisin huomenna vähän ulkoilla ja harrastaa. En halua, että alkoholi "pilaa" elämästäni yhtään viikonloppua.
Mulla on kotona hanapakkaus. Olen siivonnut koko päivän ja välillä juonut lasillisen. Päähän ei ole noussut yhtään mutta olo on sellainen ärsyttävän nihkeä. Lapsivapaa viikonloppu enkä halua mennä mihinkään koska olen surullinen.
Finderella kirjoitti:
Juu, just käytiin tyttöhen kanssa hakemassa. Siidereitä, oluita...tästä se lähtee, jännittää mitä ilta tuo tullessaan!
Muistakaa kumi niin ei tule hauskanpidosta seurauksia. Vai meinaatteko olla vain tyttöjen kesken? Siinä tapauksessa laittakaa kuvia palstalle.
Juon joka päivä alkoholia, eikä tämäkään päivä ole poikkeus.
Joo koko ajan tässä tissuttelen ja nautiskelen rauhallisesta koti-illasta. Pian lasi punkkua ja sohvalle miehen viereen katsomaan haluatko miljonääriksi. Takkaan voisi laittaa tulet...kynttilät jo palaa. Hyvä fiilis.
Vierailija kirjoitti:
En. Olen raskaana.
Minä myös :) Ei aukea viinipullo tänään eikä vielä pitkään aikaan.
En, miksi pitäisi :D