Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Masentavaa kun fb-kavereiden määrä vain putoaa

Vierailija
05.11.2016 |

Ennen oli melkein 50 ja nyt on reilu 30. Onko muilla ollut saman suuntainen trendi?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facebookin suosio laskee.Tiedän useita jotka ovat sulkeneet profiilinsa

Vierailija
2/14 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullon 10 enkä tunne heistä yhtäkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutki poistaa keskimäärin 1 tyyppi kuussa kavereista :D

Vierailija
4/14 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakim tämä trendi johtuu siitä, että opiskeluvuosista on niin kauan ja vieraantuneet ihmiset alkavat pikkihiljaa poistua listoilta. Jäljellä 219.

Vierailija
5/14 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 273, en ole kovin tarkkaan seurannut mutta en usko että on paljoa muuttunut.

Vierailija
6/14 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivitän fbtä hyvin harvoin enkä ole haalinut uusia kavereita vuosiin. Joka kerta kun päivitän jotain niin vähintään pari kaveria häviää. Ilmeisesti silloin ihmiset huomaavat päivitykseni niin päättävät hävittää kaverilistalta koska en ole vuosiin pitänyt minkäänlaista yhteyttä kehenkään. Oikeastaan koko facebook-tilin voisi sulkea koska mitään elämää siellä ei käytännössä ole.

Vierailija
7/14 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hei, mä en edes ole facebookissa koska jos olisin, mulla olis sielä tasan kaksi kaveria: veljeni ja hänen tyttöystävänsä... how depressing.

Vierailija
8/14 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Facebookin suosio laskee.Tiedän useita jotka ovat sulkeneet profiilinsa

Jännää, kun sanotaan, että Facebookin käyttäjämäärä lisääntyy koko ajan maailmassa. 

Ehkä käyttö vähenee länsimaissa ja muissa maissa, joissa Facebook on jo vanha juttu, ja lisääntyy sitten esimerkiksi Afrikassa. Siellähän sitä porukkaa riittää.

Vierailija
9/14 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole ikinä facebookissa kavereita ole ollutkaan. Eilen vietin kuitenkin pikkujouluja neljän oikean kaverin kanssa.

Vierailija
10/14 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun elämä on ollut redditissä since about 2010

Vierailija
11/14 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse poistin kaikki FB:n tuotteet, siis instagramin ja Whatsapp:n myös. Elämänlaatu parani kun tuon maailman suurimman MV lehden syöte jäi vähemmälle. Hangouts ja Skype toimii kuin messengeri tai Whatsapp, puheluissa jopa paremmin. Pinterestissä parempi kuvien ja videoiden laatu kymmenenkertaisesti, kuin Instassa. Saa Putinin trollitehdas nuolla näppejään.

Itseasiassa hämmästyin, kun FB oli luvatta tallentanut kaikki mun normaalit puhelutiedot ja tekstiviestit, siis GSM puolelta. Tilasin sieltä "mun kaikki tiedot" -paketin, siinä oli noi. + että paikkatiedotkin ip-osoitteiden perusteella, koska en ollut antanut lupaa käyttää paikannusta. ja paljon muuta. Todella kyttäävä firma, joka vuotaa sopivasti rahalla tilitiedot kybersodan tarkoituksiin, monesti Moskovan IT-akatemiaan.. Pahin yhdistelmä yksityisyyden kannalta on jokin FB:n tuote älypuhelimessa. 

Vierailija
12/14 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mullon 10 enkä tunne heistä yhtäkään.

Montakohan omistani mä tunnen? Facekaverini noin reilu 10 kappaletta ovat tasoa "oho, mä sattumalta oon painanut sitä nappia" (fb-aiheryhmätuttu, emme tunne), sukulaiseni mies (olemme tavanneet pari kertaa), vaihto-oppilaskesäkurssini perheen äiti (sain suru-uutisen perheen "lapsen" poismenosta) ja keitähän vielä...? Oikeiden ystävieni kanssa emme ole fb-kavereita :)

Mutta siis joo. Aika moni varmaan lopettelee fb:n käyttöä. Enkä ihmettele. Onhan se nyt ihan typerä. Meinin sinne aikoinani voidakseni nähdä Johanna Tukiaisen(!) profiilin. Harmittaa, etten tajunnut mennä feikkinimellä.

Vierailija
13/14 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä vaan, että tutut jää sinne vaan. Ihme kyttäysalusta, jossa käydään kurkkimassa muiden ihmisten elämää eikä kommentoida mitään, mutta juorutaan sitä enemmän.

Näin meillä naisvaltaisella alalla.

Vierailija
14/14 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse poistin kaikki FB:n tuotteet, siis instagramin ja Whatsapp:n myös. Elämänlaatu parani kun tuon maailman suurimman MV lehden syöte jäi vähemmälle. Hangouts ja Skype toimii kuin messengeri tai Whatsapp, puheluissa jopa paremmin. Pinterestissä parempi kuvien ja videoiden laatu kymmenenkertaisesti, kuin Instassa. Saa Putinin trollitehdas nuolla näppejään.

Itseasiassa hämmästyin, kun FB oli luvatta tallentanut kaikki mun normaalit puhelutiedot ja tekstiviestit, siis GSM puolelta. Tilasin sieltä "mun kaikki tiedot" -paketin, siinä oli noi. + että paikkatiedotkin ip-osoitteiden perusteella, koska en ollut antanut lupaa käyttää paikannusta. ja paljon muuta. Todella kyttäävä firma, joka vuotaa sopivasti rahalla tilitiedot kybersodan tarkoituksiin, monesti Moskovan IT-akatemiaan.. Pahin yhdistelmä yksityisyyden kannalta on jokin FB:n tuote älypuhelimessa. 

En liiku maanpettureiden kanssa,

joten minulta ei löydt noin vakavaa materiaalia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kuusi