Mitä tehdä kun olen rakastunut varattuun mieheen?
Olemme olleet suhteessa jo jonkin aikaa. Hänellä on vaimo ja lapsia. Olenko ihan hirveä ihminen, jos en halua lopettaa meidän juttua. Mies on siihen suuntaan vihjaillut. Olen alkanut epäilemään myös, että hän mahdollisesti pettää myös minua jonkun toisen kanssa. Olen rakastunut, enkä haluaisi särkyä. Olen ollut palasina jo pitkään, koska olen yksinhuoltaja. Auttakaa, mitä minun tulisi tehdä? Hän on hyvä isä lapsilleen. Toisinaan hän katoilee, eikä hänestä kuulu päiviin mitään. Haluaisin olla häneen yhteydessä joka päivä, mutta hänellä ei ole aikaa. Hänellä on vastuullinen työ. Itse asiassa olemme samassa työpaikassa. Työpaikkaromanssihan tämä on. Harmiksemme miehen vaimo on myös samassa työpaikassa. Mitä minun pitäisi tehdä? Minulla on kuitenkin huono omatunto, koska olen myös tämän vaimon kaveri ollut. En ole kokenut tällaista rakkautta ketään kohtaan.
Kommentit (5)
Tuo tulee vielä sattumaan ja lujaa. Oletko miettinyt, että jos menetät työpaikkasi tuon romanssin takia?
Nainen voi todellakin kostaa jos saa tietää. Jättäisin kiireesti tuon miehen ja etsisin uuden työpaikan.
Paskan kuopan oot itelles kaivanut :( Tuntuu joskus jotta jollain (ei kaikilla) yh mutseilla on tälläinen taipumus hankkiutua huonoihin valintoihin. En epäile rakkauttasi ja uskon jotta ymmärrät ettei tekosi ole moraalisesti kovin korkea. Siitä ei siis sen enempää. Mietitäänpä hetken. En usko näin tapahtuvan, mutta jos tapahtuisi ja mies yhtäkkiä rakastuisi sinuun niin syvästi että jättäisi vaimonsa ja panostaisi sinuun. Tällöin lopputulos olisi huono, työpaikallasi joutuisit syrjityksi ja vihatuksi, lapset kärsisi kun ydin perhe hajoaa. Uskoisin jotta joutuisit lopulta vaihtaa työpaikkaa.
Toinen vaihtoehto on jotta mies hylkäisi sinut, jos nyt oletetaan jotta olet itse niin rakastunut että et itse olisi jättämässä miestä. No tässätapauksessa työnteostasi tulisi todella kiusallista, pahimmassa tapauksessa joutuisit päivittäin näkemään miestä sekä hänen vaimoaan. Pahimmassa tapauksessa vaimo/ työkaverit tietäisivät sinusta. Työpaikan ilmapiiri kävisi niin ahtaaksi jotta joutuisit lähtemään.
Veikkaan jotta ihanimmat hetket on nyt takanapäin, kävi miten kävi, niin nyt olisi syytä alata katselemaan uutta työpaikkaa jottet joudu nauttimaan tekosiesi seurauksista työaikanakin. Miehethän tunnetusti pääsevät kuin koirat veräjästä.
Sä nyt vaan olet idiootti ja se tulee kopsahtamaan sun omaan nilkkaasi. Johan sä olet nähnyt miten "rakastunut" se varattu ukko suhun on - pelkän pillusi perässä, paitsi silloin kun katoaa toisen pillun perään, ehkä vähän paremman *nauraa räkäsesti*
Toivottavasti jäät kiinni ja saat potkut,ällöttävä ämmä.haluatko rikkoa muidenkin perheen kun sinäkään et ole kyennyt pitämään omaa perhettäsi koossa?
Oothan sä hirveä ihminen. Mies vielä hirveämpi, mutta ei se sua sen paremmaksi tee.