Miten helkutissa Finnairilta varataan lennot aikuiselle ja 15-vuotiaalle?
Laitan eka hakuvaiheessa että 1 aik + 1 lapsi (2-15 vuotta), sitten kun pääsen sinne lennonvalintavaiheeseen, onkin lapsen perässä ikä 2-11 vuotta? Mihin katosivat vuodet 12-15? Täytyykö lippu alun alkaen varatakin kahdelle aikuiselle?
Kommentit (4)
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti ko. kohteeseen on alennettuun hintaan lippuja vain alle 12-vuotiaille. Valitse alunperin 2 aikuista.
Ei kun siinä 2-11-vuotiaan kohdalla on sama hinta kuin aikuisellakin eli mitään lastenlippuja ei ole hinnan puolesta, miksi lapsen ikää siis edes kysytään... Kokeile itse vaikka Dublinia helmikuun loppuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti ko. kohteeseen on alennettuun hintaan lippuja vain alle 12-vuotiaille. Valitse alunperin 2 aikuista.
Ei kun siinä 2-11-vuotiaan kohdalla on sama hinta kuin aikuisellakin eli mitään lastenlippuja ei ole hinnan puolesta, miksi lapsen ikää siis edes kysytään... Kokeile itse vaikka Dublinia helmikuun loppuun.
Jos näin on, niin mikä tässä on sitten ongelma? Varaat vain suoraan kaksi aikuisten lippua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos näin on, niin mikä tässä on sitten ongelma? Varaat vain suoraan kaksi aikuisten lippua.
Tottakai rehellisenä ajattelin ilmoittaa kaikkien matkustajien todellisen iän.