Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löytää miehiä joita tapailla jos ei ole esimerkiksi tinderissä?

Vierailija
05.11.2016 |

?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salilta.

Vierailija
2/21 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Salilta.

Miten muka? Salillani varmaan yli puolet on miehiä, mutta kukaan ei ole koskaan jutellut mitään. Ei ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä vain, teillä naisilla on aina hyvät onnistumismahdollisuudet jos teette suoran aloitteen vaikka kadulla.

Vierailija
4/21 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Salilta.

Miten muka? Salillani varmaan yli puolet on miehiä, mutta kukaan ei ole koskaan jutellut mitään. Ei ap.

Puhu sinä paskahousu.

Vierailija
5/21 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Salilta.

Puhu sinä paskahousu.

Kysyinkin "miten muka". Se ei rajaa sitä, ettenkö ITSE voisi puhua miehille. Nyt kerroin vain faktana olevan asiantilan, että kukaan mies ei ole puhunut minulle.

Kerropa seuraavaksi se mitä siellä miehille tulisi puhua, että löytäisi miehen, jonka kanssa tapailla.

Vierailija
6/21 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai nyt pariskuntia syntyi ennen tinderiäkin. Tyypillisin pariutumispaikka on opiskelupaikka. Sitten löytyy kumppaneita töistä, harrastuksista, tuttujen kautta jne.

Vierailija
7/21 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä vain, teillä naisilla on aina hyvät onnistumismahdollisuudet jos teette suoran aloitteen vaikka kadulla.

Heh, minkähänlaisen vastaanoton ja varsinkin maineen nainen saisi, jos alkaisi kadulla tehdä miehille suoria aloitteita :-D

Vierailija
8/21 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh, minkähänlaisen vastaanoton ja varsinkin maineen nainen saisi, jos alkaisi kadulla tehdä miehille suoria aloitteita :-D

Mun mielestä paremman kuin persettään kännissä baarissa tarjoavana.

Vierailija
9/21 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen maine? Mietittekö te naiset jotain maineita?

Vierailija
10/21 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene työväenopistoon opiskelemaan jotain miesvoittoista kurssia..esim. diesel-moottorin huolto tai rannikkolaivurikurssi.

Niinhän minäkin teen tai tietysti päinvastoin. Nyt on hallussa jo espanjan,italian,ranskan ja portugalin alkeet ja pilates,jooga,mindful

Vierailija
11/21 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistäs sinä tiedät, ketä siellä baarissa on, jos et itsekin siellä ole?

Vierailija
12/21 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

reality kirjoitti:

Mene työväenopistoon opiskelemaan jotain miesvoittoista kurssia..esim. diesel-moottorin huolto tai rannikkolaivurikurssi.

Niinhän minäkin teen tai tietysti päinvastoin. Nyt on hallussa jo espanjan,italian,ranskan ja portugalin alkeet ja pilates,jooga,mindful

Hah, hyvä neuvo. Jos etsii 60-vuotiaita.

Vierailija
13/21 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinähän se juju on, et löydä minua enää baareista sillä en käy niissä enään. Etsin arvoistani naista = kuka ei käy baareissa.

Vierailija
14/21 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olishan se kiva vähän tutustua ensin, ennen kuin tarjoo persettään siis.

Vierailija
15/21 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinähän se juju on, et löydä minua enää baareista sillä en käy niissä enään. Etsin arvoistani naista = kuka ei käy baareissa.

Niin, mutta tuossa puhuttiinkin vastaanotosta ja maineesta, eikä sinun baarikäynneistäsi. Miten kukaan nainen voi menettää mainettaan ulkopuolisen silmissä, jos tämä ulkopuolinen ei baarissa käy? Kadulla käsittääkseni käy aika monikin, joten jos siellä alkaa noin vain ehdottelemaan vastaantulijoille, se "perseen tarjoaminen" näkyy myös sille, joka ei baarissa käy.

Vierailija
16/21 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kysyinkin "miten muka". Se ei rajaa sitä, ettenkö ITSE voisi puhua miehille. Nyt kerroin vain faktana olevan asiantilan, että kukaan mies ei ole puhunut minulle. - Kerropa seuraavaksi se mitä siellä miehille tulisi puhua, että löytäisi miehen, jonka kanssa tapailla."

- Kerroppa sinä, mistä sinulle voisin sinkku miehenä puhua, että herättäisin mielenkiintosi edes hetkeksi? - jos haluaa lähestyä minua - ei tinderissä olevaa miestä- niin se onnistuu esimerkiksi hyvin arkisista asioista kysymällä tai vaikka vain toteamalla, jotain. - Jollen ota kiinni toteamuksesta, niin sitä voi sitten täsmentää vaikka kysymällä suoraan jotain.

Esimerkki kuluneelta viikolta. - Minä miehenä -mutta toki samantapaisen kysymyksen olisi voinut esittää, myös joku nainen. Olin kaupassa ja katselin tee ja kahvi valikoimaa. Koska -minulla kävi tässä varmaan tuuri- samaisen hyllyn lähellä liikuiskeli minusta puoleensa vetävä nainen, niinpä  kysyin häneltä onko hän juonut nn. uutta teetä ja oliko se mahdollisesti hyvää(?) - Tai osaisiko hän suositella minulle jotain, kun -olen viime aikoina juonut lähinnä samaa n-n teetä ja luultavasti liian paljon aina samanlaista kahviakin, joten jos tietää kahvi laaduista niin sekin käy.

Toinen esimerkki. - Haahuilin kirjakaupassa hakien itselleni kevyempää matkalukemista. - En tällä kertaa tavannut ketään mielenkiintosielta vaikuttanutta naista. - Itse asiassa en nähnyt myyjien lisäksi kuin yhden pariskunnan. - Joten en avannut suutani, lähestyäkseni ketään, - mutta olsin voinut. Olisin mieluusti tiedustellut, että osaisiko n.n. kertoa syksyn kirja uutuksista jonkun mahdolliseesti hyvän teoksen...  Tai miksei vanhemmistakin kirjoista.

Vierailija
17/21 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kysyinkin "miten muka". Se ei rajaa sitä, ettenkö ITSE voisi puhua miehille. Nyt kerroin vain faktana olevan asiantilan, että kukaan mies ei ole puhunut minulle. - Kerropa seuraavaksi se mitä siellä miehille tulisi puhua, että löytäisi miehen, jonka kanssa tapailla."

- Kerroppa sinä, mistä sinulle voisin sinkku miehenä puhua, että herättäisin mielenkiintosi edes hetkeksi? - jos haluaa lähestyä minua - ei tinderissä olevaa miestä- niin se onnistuu esimerkiksi hyvin arkisista asioista kysymällä tai vaikka vain toteamalla, jotain. - Jollen ota kiinni toteamuksesta, niin sitä voi sitten täsmentää vaikka kysymällä suoraan jotain.

Esimerkki kuluneelta viikolta. - Minä miehenä -mutta toki samantapaisen kysymyksen olisi voinut esittää, myös joku nainen. Olin kaupassa ja katselin tee ja kahvi valikoimaa. Koska -minulla kävi tässä varmaan tuuri- samaisen hyllyn lähellä liikuiskeli minusta puoleensa vetävä nainen, niinpä  kysyin häneltä onko hän juonut nn. uutta teetä ja oliko se mahdollisesti hyvää(?) - Tai osaisiko hän suositella minulle jotain, kun -olen viime aikoina juonut lähinnä samaa n-n teetä ja luultavasti liian paljon aina samanlaista kahviakin, joten jos tietää kahvi laaduista niin sekin käy.

Toinen esimerkki. - Haahuilin kirjakaupassa hakien itselleni kevyempää matkalukemista. - En tällä kertaa tavannut ketään mielenkiintosielta vaikuttanutta naista. - Itse asiassa en nähnyt myyjien lisäksi kuin yhden pariskunnan. - Joten en avannut suutani, lähestyäkseni ketään, - mutta olsin voinut. Olisin mieluusti tiedustellut, että osaisiko n.n. kertoa syksyn kirja uutuksista jonkun mahdolliseesti hyvän teoksen...  Tai miksei vanhemmistakin kirjoista.

Miten usein tällaiset lähestymiset oikeasti johtavat edes numeroiden vaihtoon? Minusta tuollainen on ihan normaalia small talkia ja ihmisten välistä kanssakäymistä, eikä tosiaankaan ole tullut koskaan mieleeni, että tyyppi, jolta kysyn hyvää teemerkkiä, voi pitää kysymystäni jonakin aloitteena.

18/21 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liity Tinderiin.

19/21 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten usein tällaiset lähestymiset oikeasti johtavat edes numeroiden vaihtoon? Minusta tuollainen on ihan normaalia small talkia ja ihmisten välistä kanssakäymistä, eikä tosiaankaan ole tullut koskaan mieleeni, että tyyppi, jolta kysyn hyvää teemerkkiä, voi pitää kysymystäni jonakin aloitteena.

Se johtaa numeroiden vaihtoon siinä tapauksessa, että toinen (yleensä se lähestynyt osapuoli) pyytää tai tarjoaa numeroa ja toinen antaa tai ottaa sen vastaan. ("Vaikutat tosi kivalta. Haluaisitko jatkaa tästä vaikka kahvilla?") Aloitteen tekemiseen liittyy aina riski torjutuksi tulemisesta, mutta jos haluaa tutustua johonkuhun romanttisessa mielessä, tuo riski täytyy ottaa.

Vierailija
20/21 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pohtinut samaa...

Vaihtoehdot:

1. Töissä - no meillä on kyllä miehiäkin työpaikalla, mutta KAIKKI jo naimisissa. Pari kertaa on tullut uusi miespuolinen ihan miellyttävän oloinen uusi työntekijä, mutta eiköhän sekin ole jossain sivulauseessa paljastunut varatuksi.

2. Työväenopiston kursseilla - niillä kursseilla, joista itse olen kiinnostunut, on ollut yhden käden sormilla laskettavissa oleva määrä miehiä. Näistä 90 % on kaksikymmentä vuotta itseäni vanhempia 50-60 vuotiaita jotka ovat tulleet kurssille puolison kanssa tai yksin. Loput 10 % osuvat sopivaan ikähaarukkaan, mutta heistäkin puolet on tullut tyttökaverin kanssa kurssille. Jäljelle jääneistä miehistä osa on joko sosiaalisesti mykkiä tai sellaisia, jotka eivät kiinnostu keskustelusta. Olen käynyt erilaisilla kursseilla kielikursseista Photoshoppiin. Puutyöt ovat kyllä vielä käymättä.

3. Harrastuksissa - harrastukseni ovat aika epäsosiaalisia, ei mitään ryhmätoimintaa. Vinkkiä mihin tunkea itsensä mukaan, josta löytäisi myös potentiaalisia miehiä?

4. Tapahtumista - kukaan ei ole koskaan tullut puhumaan minulle yhtään mitään missään riippumatta tapahtuman luonteesta. Käyn näyttelyissä, leffoissa, kirjamessuilla ym. Voisihan sen suun tietysti itsekin avata, mutta...

5. Ruokakaupassa - öh, no joo. Ruokakauppa on itselläni ehkä se viimeisin paikka missä yrittäisin tavata miehiä. Kerran kysyin tuntemattomalta mieheltä kaupassa apua tuotteen ottamiseen ylähyllyltä ja se mies oli kyllä yksi kusipäisimmistä ja epäkohteliaimmista henkilöistä, joka minulla on koskaan ollut valitettava kunnia tavata. Kuvitteli kai, että avun pyytäminen oli minun tapani yrittää iskeä herraa, vaikka se ei kyllä ollut käynyt mielessänikään.

Ulkona liikkuessa ainoat miehet, jotka lähestyvät minua, ovat ulkomaalaisia ja vaikka en ole rasisti tai mitenkään epäluuloinen ulkkiksia kohtaan, miesmakuuni eivät ole 160 cm turkkilaiset tai afrikkalaiset. Sitä paitsi haluan puhua suomea mahdollisen mieheni kanssa.

Sinkkuna siis ollaan, viimeisin suhdeviritys kahdeksan vuotta sitten. Että näin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yhdeksän