Kysely kesä- ja talviajasta
Kommentit (8)
Kellojen siirtämisessä ei ole mitään muuta ongelmaa, kuin ne ihmiset, jotka jaksaa siitä valittaa vuodesta toiseen! Minun elämääni ei yksi tunti vaikuta mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Kellojen siirtämisessä ei ole mitään muuta ongelmaa, kuin ne ihmiset, jotka jaksaa siitä valittaa vuodesta toiseen! Minun elämääni ei yksi tunti vaikuta mitenkään.
Mitä nyt kaikki julkisten kulkuajat ovat epäselviä. Epäselvää, että vaihtuiko johonkin se aika nyt automaattisesti ja mihin pitää vaihtaa manuaalisesti. Mihin suuntaan sitä nyt käännettiinkään. Onhan tuossa aivan selviä ongelmia, mutta mitkä ovatkaan kellojen kääntämisen hyödyt?
Tämä kellojen siirtely on yksi typerimmistä aivopierusta mitä on keksitty.
Mistä tämä typeryys on saanut alkunsa ja miksi?
Vierailija kirjoitti:
Tämä kellojen siirtely on yksi typerimmistä aivopierusta mitä on keksitty.
Mistä tämä typeryys on saanut alkunsa ja miksi?
Varmaankin siksi, että voidaan työskennellä enemmän valoisen aikaan. Nykypäivänä turhaa.
Kellojen siirtelystä ei ole muuta kuin suuren suurta haittaa kaikille ihmisille ja eläimille
Talviaikaan ja pitäisi ottaa huomioon mikä on parhain vaihtoehto eikä siirtyä Euroopan kesäaikaan siksi kun halutaan olla samassa ajassa ja kun kaikki muutkin on, pitäisi tehdä järkeviä ratkaisuja itse
Miksi tuo kello muuten käännetään juurikin neljältä? Aivan mahdoton tietää baarissa, että onko kello jo siirretty vai ei jos ei ole jatkuvasti kelloa kyttäillyt. Katsoin baarissa, että kello on yli kolme ja lähdin narikalle. Kelloa ei oltukaan vielä siirretty ja kohta se olikin taas kolme. Jotta olisin tiennyt, niin olisi pitänyt odottaa valomerkkiin ja kun valomerkki tulee, niin narikassa on kaamea jono ja alkaa rähinät. Oli tavallaan siis "pakko" mennä jonoon.
Toki olisin voinut kysyä, mutta kaamea härdelli, kun kaikki kyselee.
Mielestäni tuo kellojen siirtely tulisi ehdottomasti lopettaa, koska sillä ei ole mitään merkitystä.