Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä löytää miehiä joita tapailla jos ei ole esimerkiksi tinderissä?

Vierailija
05.11.2016 |

?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miten usein tällaiset lähestymiset oikeasti johtavat edes numeroiden vaihtoon? Minusta tuollainen on ihan normaalia small talkia ja ihmisten välistä kanssakäymistä, eikä tosiaankaan ole tullut koskaan mieleeni, että tyyppi, jolta kysyn hyvää teemerkkiä, voi pitää kysymystäni jonakin aloitteena."

- Hyvä kysymys. Myönnän, että kyse oli ensi-sijassa saada sinut havaitsemaan, että meitä "kunnollisia miehiä" liikkuu ja on muuallakin kuin vain jossain netin tai Tinderin fääreissä. - Itse en ole Tinderissä, koska minun on vaikea uskoa, että omalla hieman syrjemmässä sijaistsevalla asuin ja elinalueella tapaisin sen kautta täältä ketään ns, potenttiaalista.

Nettitreffi palvelimelle taas olen ollut vaan liian laiska kirjautumaan ja olen käyttänyt aikaa sen harkitsemiseen, että kuinka kaukana olevaa "ihastusta" uskaltaisi lähestyä, ettei hän kuvittele minun hakevan vain hetken hupia tai pitäisi minun aivan epätoivoisena. Itse käyn mm. baareissa hyvin harvoin ja ravintoloissakin yleensä vain syömässä...

Ajan takaa, että ainakin itselläni jos haluan "kontaktia" vastakkaiseen sukupuoleen, niin se tapahtuu luontevimmin päivän valossa. - Ei siellä hämärässä, jossain baarin tai yökerhon nurkilla. - Toki sielläkin sen saaminen on mahdollista jos saan raahatuksi itseni sinne.  Mutta hyvin usein valitsen seurakseni lenkkipolun tai hyvän kirjan -tai tällaisen enemmän ja vähemmän aivottoman hetkellisen  palstailun AV.lla. Ei tietenkään kaikkien avauksien, joita esitän julkisesti ole tarkoitus johtaa yhtään sekunttia tai milliä pidemmälle, mutta voisi olla kiva jos vielä taas joskus.... Olisi näet hieman harmillista, jos ainoat paikat, missä kumppanin hakeminen olisi"luvallista" rajoittuisi baareihin ja yökerhoihin. - puhumattakaan, jos edellyttäsi väliin, jotain "teknistä apparaattia" - vaikka ei kai niissäkään varsinaisesti, mitään kovin pahaa ole.       

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla