35-vuotias neljän lapsen äiti juoksi puolimaratonin aikaan 2h1min työntäen samalla 1v2kk kolmosiaan!
Vaihtoi vielä puolivälissä vaipatkin, syötti ja viihdytti!
En kestä. Miten jollain voi mitenkään olla noin paljon energiaa!?! Neljä lasta, joista kolme nuorinta vielä kolmoset ja noin pienet. Ja juoksi puolimaratonin lujempaa kuin mitä minä ikinä pystyisin juoksemaan.
http://abcnews.go.com/Lifestyle/mom-pushes-triplets-stroller-half-marat…
Kommentit (23)
Naiset ovat kohta niin uupuneita, että kaatuvat suorilta jaloilta kuolleena maahan, ei vielä koskaan naiset ole vaatineet itseltään (ja muilta) niin paljon täydellisyyttä kuin nyt. Jaksaa, jaksaa, jaksaa....!
Just. Ihan varmasti niitä äitejä, jotka eivät käsitä, miten jollain ei ole aikaa tai energiaa tehdä vauvavuonna yhtään mitään. Tuo on sitten pakosti lenkkeillyt noiden kolmostensa kanssa ja paljon, ei ne muuten viihtyisi kahta tuntia juoksurattaissa.
Vierailija kirjoitti:
No mitali tälle naiselle.
Kyllä se saikin. Samoin ne kolmoset saivat omat mitalinsa maalissa.
Uhhuh. Tulipas laiska olo mulle :D Ja mun vauvat on sentään jo yli 10-vuotiaita. Pitäiskö munkin jo jaksaa juosta puolimaratoneita?
Vierailija kirjoitti:
Just. Ihan varmasti niitä äitejä, jotka eivät käsitä, miten jollain ei ole aikaa tai energiaa tehdä vauvavuonna yhtään mitään. Tuo on sitten pakosti lenkkeillyt noiden kolmostensa kanssa ja paljon, ei ne muuten viihtyisi kahta tuntia juoksurattaissa.
Mulla ei ole mitään sitä vastaan, että vanhemmat käyvät lenkillä. Itsekin ostin kaksosvaunut siksi, että pääsen lenkille (yli 2-vuotiaan lapsen kuljettaminen rattaissahan on AV:n totuuksien mukaan suuri synti ja yksiselitteisesti väärin). Mutta olen kyllä joidenkin kohdalla miettinyt, että toivottavasti lapsi pääsee ulos muutenkin kuin rattaissa. Mun lapset ovat viihtyneet aika huonosti rattaissa, esikoinen paremmin ja kuopus huonosti. Tosin en ole lahjonut esim. keksejä syöttämällä, se puoli on jäänyt kokeilematta. Kuopusta kannoin lenkillä jonkin verran kantoliinassa tai -repussa, mutta oman selkäni takia kovin pitkät lenkit eivät onnistuneet niin.
No ei tuota kyllä voi mitenkään pitää järkevänä tavoitteena tai esikuvana ihan perusmammalle! :D Aivan älytön saavutushan tuo tietysti on vaikkapa meikäläisen näkökulmasta, ihan samalla tavalla kuin sirkuksessa esiintyvä akrobaatti joka vääntyy solmuun johon kukaan tavis ei taipuisi. :)
Siis oikeesti!? Tällä naisella on kolmevuotias poika ja nämä vähän yli vuoden ikäiset kolmoset. Huhhuh, mä olisin kuollut jo noista lapsista. Ehkä se juokseminen on sille henkireikä?
Parasta olisi tietenkin jos nainen olisi vaikka tuplamaisteri tai tohtori.
Onkohan kukaan ton läheinen aidosti iloinen ton puolesta, vai sääliikö kaikki sitä tai on kateellisia?
Voin myöntää, että olen kateudesta vihreä.
Olikohan ihan viisasta ottaa sellaista riskiä,että vaunut olisivat voineet vaikka mennä pyöristään rikki tai kaatua ja lapsille käydä joku haaveri ?
Luulisi noita lapsenlikkoja siksi ajaksi varmaan noin isosta maasta sentään löytyvän.
Eikö tavallisella maraton-juoksulla (ilman siis tuota lastenvaunujen työntelyä) sitten olisi päässytkään Guinnesin ennätysten kirjaan?
No ei ehkä ja kun tarkoitus oli ilmeisesti päästä niin tarkoitus kai maratoonarinaisen mielestä sitten pyhitti keinot ...
Kolmosista tulee varmaan formula-kuskeja. :)
Vierailija kirjoitti:
Onkohan kukaan ton läheinen aidosti iloinen ton puolesta, vai sääliikö kaikki sitä tai on kateellisia?
Voin myöntää, että olen kateudesta vihreä.
Mä säälin.
En sääli enkä ole kateellinen, enkä mitään mitaliakaan ole antamassa. Jokainen tekee mitä tekee.
Iloinen ja onnellinen tämän naisen puolesta.
Kaikkea hyvää hänelle<3
Mom Runs Half Marathon While Pushing Triplets
A North Carolina mother of four children may have set a Guinness World Record after racing a half-marathon while pushing her 14-month-old triplets in a stroller.
Suzy Goodwin, 35, ran the North Carolina Halloween Half Marathon in Fayetteville on Sunday in 2 hours, 1 minute and 19 seconds, according to race results.
Goodwin has submitted her official race time to the Guinness Book of World Records. If it's approved, she will set the world record in a new category: completing a half-marathon with a triple stroller.
Also the mother of a 3-year-old son, she said she has run 50 marathons in 42 states since she started running 15 years ago. After finding that the triplets enjoyed being in the stroller while she ran, she raced to a first place female finish in a 5K in May and then was inspired to set a world record.
Suzy Goodwin, 35, of Fayetteville, North Carolina, ran a half marathon in 2 hours, 1 minute while pushing her 14-month-old triplets in a triple stroller.
"A triple stroller record is just obscure enough," said Goodwin, whose husband is an Army captain stationed at Ft. Bragg. "There are people I'm sure who will come along and break it, but in the spirit of camaraderie, I hope they do."
During the race she stopped to change a diaper around Mile 7 and kept her babies happy with pacifiers, crackers and entertainment.
"It was the most proud I've ever been to run," Goodwin said. "It's always great to pass the men and hear them mutter under their breath, 'The mom with three babies just passed me.'"
She said she ran the race to support the nurses and doctors of the neonatal intensive care unit at Cape Fear Valley Health, where her triplets — Charlotte, Gabriel and Gideon — spent the first 10 weeks of their lives.
"The most satisfying thing is hearing from nurses who haven't seen the triplets in a year saying, 'It's great to see the Goodwin triplets,'" she said.
She added, "This is the biggest way I know to say thank you and honor the work God did through the NICU nurses and doctors."