Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Läkäriltä vähän vaikea saada apua..

Vierailija
04.11.2016 |

On aika paljon, että jaksaa avautua siitä, että on joutunut kokemaan seksuaalisesta hyväkskäyttöä, sekä väkivaltaa perheenjäseneltä ja sit en saanut millään psykiatrille aikaa. Lääkäri sanoi, ettei laita lähetettä vielä, koska muuten se psykiatri nauraa meidät alas. Oikeesti vaikka se sanoi sen varmaan ajattelematta ilman, että tarkoitti mun kokemuksiani niin silti tuollanen kyll vähän kolahtaa ja sattuu. Halusin vaan psykiatrille aikaa, että saisin itseni vihdoin kuntoon ja terapiaa, mutta ei. Keskustelua kyllä sairaanhoitajalle, mutta ei ne traumat tällä tavalla parane. Hitto tätä elämää.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene toiselle lekurille. Ei kaikki ole tampioita

Vierailija
2/4 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene toiselle lekurille. Ei kaikki ole tampioita

No juu pitäis varmaan mennä. Hitsin rankkaa vaan aina uudelle ihmiselle avautuu samoista asioista, kun ois yks terapeutti niin pääsis asiaa hoitamaan ja olis helpompi uskoutua yhdelle. Lääkkeitä kyllä sain, mut näinhän se aina menee. Harmi vaan ja toisaalta mun elämää hidastavaa se , että minkä työn mä joudun tekemään itseni kanssa sen tähden mitä joku on tehnyt mulle, mutta tiedän, etten oo ainoa ja muillakin voi olla tosi rankkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mennyt oikein sun juttu. Ton sortin kokemuksista kertominen on yleensä tosi vaikeaa, joten ei hyvä ohjata tässä tapauksessa tk:n (?) sh:lle ja sitten (tod. näk.) myöh. lähetteellä pollille. Liikaa välivaiheita. Pyydä uudestaan lähete psykoterapia-arvioon (indikaatio on tarinallasi kyllä) joko em. lääkäriltä ja jos ei onnistu, ota yhteyttä ylilääkäriin.

Jep, olen mt-ammattilainen.

Vierailija
4/4 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mennyt oikein sun juttu. Ton sortin kokemuksista kertominen on yleensä tosi vaikeaa, joten ei hyvä ohjata tässä tapauksessa tk:n (?) sh:lle ja sitten (tod. näk.) myöh. lähetteellä pollille. Liikaa välivaiheita. Pyydä uudestaan lähete psykoterapia-arvioon (indikaatio on tarinallasi kyllä) joko em. lääkäriltä ja jos ei onnistu, ota yhteyttä ylilääkäriin.

Jep, olen mt-ammattilainen.

Juu, mä oon ennenkin käynyt keskustelussa vuosi sitten ja lääkäri totesi vaan,"että auttoihan se silloinkin sua" mut oikeesti nyt nää traumat on vaan niin auki. Mä en meinaa jaksaa ottaa yhteyttä uudestaan lääkäriin kun tk;lla on tosi vaikea päästä läpi ajanvarauksessa ja saada aikaa lääkärille.:/ mä en jaksa avautua sille sairaanhoitajalle ja pyydän siltä aikaa lääkärille ks. asiasta. Tosin en ole vielä saanut aikaa ees sille sairaanhoitajalle ja hän ottaa joskus yhteyttä muhun, jotta voin tulla keskustelemaan. Mä oon joulun yksin,koska mun porukat/lähisuku ei voi ees paripäivää pyytää ks. henkilöä tulemasta kyseiseen paikkaan jos sinne majoittuisin. Oon kyllä reippaasti aikuinen ihminen, mutta kyllä nää asiat vaan vieläkin syö mua henkisesti, koska ei ne oo normaaleita asioita ja tottakai terve ihminen niihin jotenkin reakoi luonnollisesti. Kiitos vastauksestasi!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yksi