Jonkun mamman ipana kurkki sovituskopeista sisään h&m:llä
Joissa oli ihmisiä sovittamassa vaatteita eikä mamma tehnyt mitään
Kommentit (10)
Pitäis potkasta ipanaa naamaan kun tulee kurkkimaan!
Jonkun kullanmurut heitteli ohi ajavia busseja jääkokkareilla Espoossa.
Vierailija kirjoitti:
Näin opetetaan käytöstapoja: näyttämällä esimerkkiä.
Vierailija kirjoitti:
Ai vitsi sä olet rankka! Hui!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole tuntemattoman tehtävä opettaa käytöstapoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole tuntemattoman tehtävä opettaa käytöstapoja.
Joo, mutta oppiihan ne lapset mallista. Sä potkaiset, lapsi ajattelee, että jee, tuossahan hyvä ongelmanratkaisukeino.
Olisin karjaissut niin kovaa "HÄIVY" että uivelo mutsikin olisi herännyt kersansa tekemisiin. Näille tapauksille (mutseille) ei kannata viljellä kohteliaisuuksia, hukkaan menee, sillä ei ne niitä tajua - koettu on. Kenenkään kakrua en ala kasvattamaan, kasvattakoot itse.
Minäkin olin kerran H&M:n sovituskopissa, kun jonkun vietnamilaisen (tms) n. 2-vuotias taapero konttasi minun puolelleni, kun sovituskoppien välisten seinien ja lattian välissä oli runsaasti tilaa.
Oli kyllä näky :)
Ihmettelen vaan, mitä pahaa siinä on, jos parivuotias näkee jonkun puolipukeissa. Enemmän tuossa tilanteessa häiritsi se, ettei hänen äitinsä pitänyt parempaa huolta pikkuisestaan! :O
Meidän pieni Yrjö-Petteri on vaan niin hauska ja utelias, ei siitä nyt noin pidä häiriintyä. Antaa lasten vapaasti tutkia paikkoja, emme muutenkaan kiellä lapsiltamme mitään. Nehän voi vaikka traumatisoitua.
Mäkin muistan, kun lapsena kävin kurkkimassa sovituskopeissa. Ei siis ollut tarkoitus kurkkia ketään ihmistä, mutta rapatessa roiskuu. Mamma ei tehnyt mitään, koska ei tiennyt.