Tarvitsen joka päivä seksiä.
Jos jää päivä väliin, reagoin unettomuudella, oudolla yöhikoilulla, keskittymisvaikeuksilla ja jopa migreenillä.
Herääkö ajatuksia?
Kommentit (18)
Sä tarvitset ruokaa, juomaa ja unta. Seksiä sä et tarvitse, ainoastaan haluat.
Vierailija kirjoitti:
Sä tarvitset ruokaa, juomaa ja unta. Seksiä sä et tarvitse, ainoastaan haluat.
Ei, sanoisin kyllä että tarvitsen, koska heti tulee noita pahoja oireita jos en saa enkä ole edes masturboinut. Ap
Vierailija kirjoitti:
niin mäkin haluaisin mutta en saa tolta pihtari äijältä..
Mä reagoin vaan niin että musta tulee kunnon vittupää mitä pidemmäksi tauko seksistä venyy.
N31
Kuinka pitkiä taukoja sitten on? Vittuilu ei varmaan ole paras keino saada...itse saan parhaiten olemalla mahdollisimman kiltti ja huomaavainen... ap
No vittu runkkaa. Ei kukaan voi olla niin läheisyydenkipeä että se aiheuttaisi akuutin hätätilan elimistöön.
Mulla on sama ongelma,oon miettinyt et oon jäänyt koukkuun orgasmin tuottamaan mielihyvään,loistava keino saada unenpäästä kiinni orgasmin jälkeen.onnex miehellä samanlaiset halut
Mulla on sama, alan voida pahoin enkä voi keskittyä ollenkaan esim töihin tai muuhun tärkeään jos en saa päivittäin seksiä. Ei siihen runkkaaminen auta vaikka tekis 10 kertaa. Mies 31v
Vierailija kirjoitti:
No vittu runkkaa. Ei kukaan voi olla niin läheisyydenkipeä että se aiheuttaisi akuutin hätätilan elimistöön.
Moni on silti niin herkkujen kipeä, että ahmii niitä päivittäin ja lihoo palloksi? Ap
Suurperheen äiti kirjoitti:
Mulla on sama ongelma,oon miettinyt et oon jäänyt koukkuun orgasmin tuottamaan mielihyvään,loistava keino saada unenpäästä kiinni orgasmin jälkeen.onnex miehellä samanlaiset halut
Olet onnekas, minä en enää 15v jälkeen ole.. parhaimmillaan 3-4 kertaa viikossa mies haluaa. Ap
"Tarvitsen joka päivä seksiä. Jos jää päivä väliin, reagoin unettomuudella, oudolla yöhikoilulla, keskittymisvaikeuksilla ja jopa migreenillä. Herääkö ajatuksia?"
- Ei pahalla, mutta hieman sairaalta tuo minusta kuullostaa. - Toisaalta kai seksä voi saada muutenkin kuin "paneskelemalla" - jonkun kanssa. - Vertaisin veden juomiseen. - ihminen tarvitsee elääkseen vettä, mutta saadakseen vettä hänen ei nimenomaisesti tarvitse juoda erityisesti vain ja ainoastaan kirjaimellesisti puhdasta vettä vaan voi saada veden muun ravinnon ja nesteen mukana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni on silti niin herkkujen kipeä, että ahmii niitä päivittäin ja lihoo palloksi? Ap
Huonohko vertaus... No se on sitte joku psyykkinen häiriö. Miten te ootte selvinneet sinkkuajoistanne? Jos tuo ongelma on tullut ilmi parisuhteessa niin sitten joko siinä on vikaa tai omassa päässä. Seksiä ei kyllä voi saada joka päivä jollei molemmat osapuolet ole nymfomaaneja.
Otan osaa, en voi kuvitella miten rankkaa tuo mahtaa olla.
Mihin sä sitä miestä tarvit saadaksesi orgasmin? Opettele tyydyttämään itsesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huonohko vertaus... No se on sitte joku psyykkinen häiriö. Miten te ootte selvinneet sinkkuajoistanne? Jos tuo ongelma on tullut ilmi parisuhteessa niin sitten joko siinä on vikaa tai omassa päässä. Seksiä ei kyllä voi saada joka päivä jollei molemmat osapuolet ole nymfomaaneja.
Otan osaa, en voi kuvitella miten rankkaa tuo mahtaa olla.
RUnkkaamalla tietysti. Se on kohtalainen korvike. Varmaan on psyykkinen häiriö, vai ominaisuus? Tarvitsen myös liikuntaa ja ulkoilmaa, yhtä lailla ilman niitä voin huonosti. Ap
Vierailija kirjoitti:
Läheisyyteen.
Orkkuun en tarvitse, mutta yleensä miehen kanssa saan voimakkaamman niin yksi tai kaksi riittää, runkaten pitää saada 3-5...
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Läheisyyteen.
Orkkuun en tarvitse, mutta yleensä miehen kanssa saan voimakkaamman niin yksi tai kaksi riittää, runkaten pitää saada 3-5...
Ap
Minkä ikäinen olet?
Olen sinkkunainen, ikää jo 49. Viimeksi seksiä 12 v. sitten. En enää edes voisi kuvitella seksiä. Mitä kauemmin on ilman, sitä vähemmän sitä kaipaa.
Minä tarvitsen joka päivä insuliinin, verenpainelääkkeen, rauhoittavan ja illalla puolen tunnin suihkun. Muuten en voi hyvin...
Vierailija kirjoitti:
Minä tarvitsen joka päivä insuliinin, verenpainelääkkeen, rauhoittavan ja illalla puolen tunnin suihkun. Muuten en voi hyvin...
Haaskaat aika paljon vettä... ap
niin mäkin haluaisin mutta en saa tolta pihtari äijältä..
Mä reagoin vaan niin että musta tulee kunnon vittupää mitä pidemmäksi tauko seksistä venyy.
N31