Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä miehessäsi ärsyttää?

Vierailija
04.11.2016 |

Mikä piirre miehessäsi ärsyttää?
Onko piirre siedettävissä vai epäiletkö sen joskus johtavan eroon?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ärsytä, on vaan ihana. 5v yhdessä.

2/23 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäminen, kyvyttömyys tunnistaa tunteitaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että jos minua kiukuttaa niin hän kantaa kaupasta kukkaa kotiin ja halii ja yrittää piristää eikä anna minun syrjäytyä rauhassa.. No eihän siinä voi olla sitten enää huonolla tuulella ja hyvä kiukku meni hukkaan.

Rakastan sitä ukkelia.

Vierailija
4/23 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoli vuotta kestänyt työttömyys. Jos ei vuoden loppuun mennessä ole töissä ero tulee.

Vierailija
5/23 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

pieni penis. Olen tottunut

Vierailija
6/23 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään.

Jos pakko sanoa, herää lauantaisin liian aikaisin ja möykkää ikurin kanssa kun mä nukun. Toisaalta, kun herään, on siivottu 😊

Ärsyttäviä nuo energiset aamuvirkut!

Vierailija
7/23 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuuntele, sanoo joo joo eikä tajua sanaakaan. Mutta yhdessä ollaan oltu jo 35 vuotta niin että tuskin tässä ryhdytään eroa hakemaan.

Vierailija
8/23 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mikään.

Jos pakko sanoa, herää lauantaisin liian aikaisin ja möykkää ikurin kanssa kun mä nukun. Toisaalta, kun herään, on siivottu 😊

Ärsyttäviä nuo energiset aamuvirkut!

Ikuri siis IMURI. Dyson pitää meteliä, älkää ostako!

Vierailija
9/23 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei tunnu ajattelevan mitään, ei yhtään mitään. Ei ajattele asioiden seuraammuksia, ei leikittele ajatuksilla, ei haaveile ja unelmoi eikä muista 5min pääsät sitä mistä puhuttiin. Raivostuttava piirre mut tähänkin asti sietänyt niin enkhän siedä jatkossakin. Tuskin minäkään mikään Miss täydellisyys ole.

Vierailija
10/23 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin aina kotona työtön vätys ja nyt aina töissä eikä tee mitään kotona. Tekee ruokaa muttei leivo ostaa tavarat mutta ei tee tarpeeksi ei harrasta mitään mitä minä haluan ja sillä on "omia" kavereita ja se ei käy kylässä mun kaa mun kavereiden kanssa. Ennen kävi baareissa , pyysin lopettamaan ja nyt se ei sitten enää mene edes baariin et sais olla rauhassa.

Vierailija
11/23 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mies on ihana ja rakas.

Pieni asia, joka minua hieman riepoo on se, että välinetelineessä terävät veitset ovat joskus muiden välineiden kanssa samassa loosissa, tylsyvät.

Vierailija
12/23 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaljuuntuminen.

Vierailija
13/23 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

25v yhteiselon jälkeen ei ärsytä enää yhtään mikään!jotkut piirteet ärsytti joskus mutta ajattelin että hänkin on ollut usein pulassa impulsiivisuuteni kanssa joten päätin että en minäkään täydellinen ole.mä en ikinä voinut kuvitellakkaan miten helvetin hyvä voi olla pitkäaikaisessa parisuhteessa,kntohimo ei oo lakannut koskaan ja aina sitä löytää uusia puolia toisesta,eilen se hinkkas molemmat vessanpöntöt putipuhtaaksi :D se on saanut minutkin ihailemaan siisteyttä ja puhtautta,aiemmin mulle sopi elämäntyyli levollisesti levällään,myös 7 lastamme pitävät siisteydestä.

Vierailija
14/23 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa aina mököttää jos minulla on paha mieli. Ei siis lohduta, kuuntele tai myötäelä, vaan ahdistuu itse ja "vetäytyy luolaansa" (kuten itse kutsuu tilaa, jossa katsekontakti katkeaa).

Muuten on siis vuorovaikutteinen, empaattinen ja mukava. Kunhan minulla menee hyvin.

Edellinen vaimo jätti hänet parantuakseen masennuksesta. Itse en ole masentuvaa tyyppiä, joten tuskinpa on tämän pikkuvian takia syytä eroon.

Vierailija
15/23 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavuuden- ja helppoudenhalu.

"Ei lähetä matkalle koska kotona on mukavaa. Mihkä tästä nyt lähtis?"

"Ei mennä ravintolaan syömään, koska kotonakin saa hyvää ruokaa (minun laittamaani)."

"Ei mennä elokuviin, koska kotona on telkkari ja siinä netflix ja viasat ja muut maksetut kanavat."

"Ei nukuta teltassa, koska makkarissa sängyt"

"Ei lähetä mettään, koska palelee eikä jaksa"

"Ei lähetä käymään kaupungilla oluella, koska meillä on jääkaapissakin"

Hyvä mies tuo on ollut, mutta kyllä itse kaipaan jotain xonia tähän elämäämme. Onko tuo sitten eron paikka vai sopeutumisen, aika näyttää.

"

Vierailija
16/23 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelirage. Mulla menee hermo välillä siihen huutamiseen, kiroiluun.. se on pelkkä peli jestas sentään. Jos ärsyttää, pidä pelistä taukoa tai älä pelää ollenkaan.

Kärsimättömyys. Kaikki pitäisi tapahtua heti tai kaikki on turhaa.

Pessimismi. Ei auta puhua masennuksesta, omista peloista jne. koska siitä ei ole kuitenkaan mitään hyötyä. Jos jokin on kurjaa, niin se vain on, eikä sille oikein voi mitään.

Antiromanttisuus. Turha ostaa kukkia tai kehua tai edes suudella muuten kuin tavan vuoksi/seksin yhteydessä. Koska turhaa teatteriahan se on eikä kukaan voi olla luonnostaan sellainen (itse olen ällöromantikko). "Kerron kyllä jos tilanne muuttuu" (=pitäisi olla itsestäänselvää, että rakastan, en mä muuten sun kanssa olisi)

Mutta elämässä on tullut opittua, ettei kukaan ole täydellinen. En ole itsekään. Olen kuitenkin päivittäin onnellinen miehestäni - en ehkä 24/7, mutta aina putkahtaa päähän miten ihana mies silti on.

Vierailija
17/23 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen Miesvihakiima-runkkurinkki mammoilla. Palstan suurin paskanpuhujalehmäkin joukoisssa.

Vierailija
18/23 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hänessä juuri mikään ärsytä. Oikeastaan mieheni ei herätä mussa mitään tunteita. Olisikin piristävää joskus ärsyyntyä oikein kunnolla!

Tämä suhde on niin loppuun kulunut. :(

Vierailija
19/23 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää kun mies ei tunnu tuntevan mua yhtään, eikä jaksa nykyään nähdä vaivaa mihinkään.

Synttärilahjaksi sain 20 e lahjakortin läheiseen ruokakauppaan. Ois jättäny ostamatta koko lahjan. Ite tykkään muistaa muita heidän päivinään, eikä juhlia oo ikinä liikaa. Tylsää arkea koko vuosi, joten yhet synttäri-illalliset on ihan jees. Ei mitään hulppeeta, mut voi se vähä poiketa tasasesta tylsästä arjesta.

Ei se ressaa mistään lahjojen ostosta. Pikasesti ostaa jotain ruokakaupassa käydessä, koska ei sitä vaan kiinnosta. Pihtaa ja on käytökseltään muutenki typerä juntti. Ero tulee.

Tavatessamme hän oli hyvin pukeutuva, romanttinen, spontaani, fiksu, älykäs, hyväkäytöksinen ja ennen kaikkea se romanttinen. Nykyään vain varjo siitä.

Istuu sohvalla ja kattoo urheilua. Kaikki se sivistyneisyys ja älykkyys on ikäänkuin kadonnu ja tilalla aivojen kohalla herne. Tiedättekö, kuin jenkkielokuvissa luokan fiksuin herrasmies muuttuisi elokuvan tyhjäpää jalkapalloilijaksi.

Äsken pyysin pelaamaan shakkia, että tehtäis kerrankin jotain yhdessä (meidän yhteinen harrastus oli joskus)

Vastasi "en jaksa ku häviät kuitenki aina. Oot hävinny viimeset 15 peliä" lähes suuttuneella äänellä, kuinka kehtasinkaan ehdottaa!!!

Kuka sanoo tuollain? Ehkä joku 5 v lapsi saattaa sanoa noin :D

Eli ei koskaan voi sanoa vaan "en jaksa" vaan KAIKKEEN pitää sanoa jotain ilkeää ja nälvivää perään ja olla niin perkeleen mauton juttuinensa.

Mua ei haittaa tippaakaan, vaikka oonki surkeempi shakissa ku se, mut ei tuollain vaan tahdikas aikunen ihminen vastaa :D Sit ku oon hiljaa enkä viiti vastata nälvimisiin, nii se jatkuu "noku sä oot siinä nii paska. Emmä voi valehella sä oot surkea siinä!!!"

Tajuais ees tuossa kohin olla hiljaa.

"Mennäänkö elokuviin"

"Ei sä valittet aina ihan paskoja leffoja"

"Mennäänkö syömään"

"Ei sun lempiraflat on ihan paskoja"

Aina ja joka kerta, vaikka syy ois se, et hänellä on maha sekaisin. Silti pitää haukkua minut.

Vierailija
20/23 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehestäni ärsyttää laiskuus kotitöissä ja mökillä. Liika mukavuuden halu. Ei halua alkaa liikkumaan ja laihduttamaan, ja lopettamaan tupakan polttoa, vaikka ylipainoa 30 kg ja jo seisokin kanssa ongelmaa vaikka halua on... tarvitsisi terveemmätvelämäntavat!

Mielessäni ärsyttää myös ettei ole luonto orientoitunut!! Ei osaa nauttia luonnon kauneudesta, kaipaisin esim luontoon patikoimaan telttaretkelle, voisi esim vaeltaa luonnossa ja yöpyä teltassa mutta mies inhoaa sellaista, ei osaa nauttia luonnosta. Haluaa mukavat sängyt, lämpimän suihkun ja hotelliaamiaisen, sekä istua terassilla auringossa juomassa kaljaa. Tämä ärsyttää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yhdeksän